Бутала съвместимост? Ауди -> Голф

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Бутала съвместимост? Ауди -> Голф

Мнениеот nPaCe™ » Съб 14 апр 2007 13:14


Донора на буталата и биелите е: '86 Audi 5000 S 2.2L -5 цилиндъра
Пациента е VW Golf 2 GTI 1.8L 16V / KR '86 - 4 Цилиндъра

Някой има ли си на идея дали са съвместими?
Голфа ще се турбинира!




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 14 апр 2007 14:51


Аутодата какво вика ? Аз знам че най-добре С2 :) но определено има много по компетентни от мен тук.. но знам че буталата на кр-а ще издържат до 1 бар холд


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бутала съвместимост? Ауди -> Голф

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 14 апр 2007 18:00


nPaCe™ написа:Донора на буталата и биелите е: '86 Audi 5000 S 2.2L -5 цилиндъра
Пациента е VW Golf 2 GTI 1.8L 16V / KR '86 - 4 Цилиндъра

Някой има ли си на идея дали са съвместими?
Голфа ще се турбинира!

И на Пацо бяха от С2! :wink:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 15 апр 2007 0:21


Освен ако не са били :?:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 15 апр 2007 0:38


1bar написа:Освен ако не са били :?:


Не си ли беше с неговите си бутала от кр-а ? или греша ?


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Нед 15 апр 2007 2:02


Абе хора, айде малко по-темата а? :evil:


ПП - Да, на Пацо са си стоковите, никви С2-ки няма!


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Нед 15 апр 2007 6:22


nPaCe™ написа:Абе хора, айде малко по-темата а? :evil:


ПП - Да, на Пацо са си стоковите, никви С2-ки няма!

Абе много специалисти станахте,ми кат са били такива,що питаш,ае перкай с твоите и готово! mhihi


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Нед 15 апр 2007 6:31


sin orel C20XE написа:Абе много специалисти станахте,ми кат са били такива,що питаш,ае перкай с твоите и готово! mhihi

Шефче незнам кой наричаш спецялист точно, но не мислиш ли че има смисъл да пишеш в темата само ако имаш какво да кажеш по нея! :twisted:
Тия оферти "Щом са такива, карай си така ги знаем. :D

Целя се над 1 бар надув и затова ги мъдрим тия бутала.

ПРОЧЕТИ ЗАГЛАВНИЯ ПОСТ И ПОСЛЕ ПИШИ!!!
Никъде не става дума за S2 !!!
Това е старо Ауди '86 и модела е 5000 S

ПП - Орелчо извини ме за тона, но не съм аз този който разбира (именно и за това пиша), а и виждам, че и ти незнаеш... та мерси за вниманието все пак... :lol:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 15 апр 2007 9:49


Понеже съм виждал такива, да ти кажа приличат на бутала от влак. На това ауди степента му е 7.8 от завода, ако хлопнеш главата от 16-ка на такова бутало става редкоч нечовешки. Та дори и да са съвместими ( към което имам малки съмнения, не иронизирам ) не те урежда тая схема. Освен това са милионници и едва ли са живи. Да не стане после дееее.а и картерната вентилация.


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Нед 15 апр 2007 19:11


Хех :)
Бате как така 7,8? Той тоя модел не е с турбо.
А и да ти кажа буталата са в доста прилично състояние.
Трябва да ги измеря... Обаче проблема е че не знам заводските размери на КР-ските, а тях нзн дали ще мога да ги извадя само за меренето :D

ПП - Проверих в Аутодата, ама там няма инфо за бутала... :cry:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 15 апр 2007 19:17


5000s, щом е s, може да е с турбо ама има и без... без е към 110 коне ...няма такъв дефорсак, това си е стотица с американското и име преди 8инякоя ...ти след като ще турбинираш имаш смисъл да взимаш бутала от турбинирана кола защото са здрави или от некъв дефорсак нечовек с издълбани за да не разреждаш по друг начин .... ама 7,8:1 мммм бах го рядкоч найстина


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 16 апр 2007 0:49


nPaCe™ написа:Хех :)
Бате как така 7,8? Той тоя модел не е с турбо.
А и да ти кажа буталата са в доста прилично състояние.
Трябва да ги измеря... Обаче проблема е че не знам заводските размери на КР-ските, а тях нзн дали ще мога да ги извадя само за меренето :D

ПП - Проверих в Аутодата, ама там няма инфо за бутала... :cry:

ето ти КРски размери - стд 80.975мм, болт/чело-34.0мм, болт-20мм дълбочина не мисля че те интересува
не знам каква ти е идеята но това са "сгъстени" правочели бутала които са създадени за горивна камера в главата.....


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пон 16 апр 2007 8:25


Атмосверния 2.2 е около 9:1, но дори и този вариант пак не те урежда. Комбинацията води до около 7 и малко с 16в глава.


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пон 16 апр 2007 8:26


Всъщност кои знае какви са и само си тропаме по клавиатурите. Мерене му е маиката.


noel
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот noel » Вто 24 апр 2007 1:12


зависи от много неща наи ве4е от твоя цилиндров блок и износването..абе във вцеки случаи схе трябва шлаиф[/b]



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта