мнение за NOS !!!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

мнение за NOS !!!

Мнениеот vw_edition » Нед 14 яну 2007 12:21


момчета даите едно мнениице какво според вас ще се получи при следното положение , 4 карбуратора + NOS ! гледах го преди няколко дена в германия и останах очарован просто съжалявам че нямах възможността да разгледам за повече време красавеца но имам огромно желание да направя подобно нещо и какво би се получило според вас ?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 14 яну 2007 12:24


колосален гръм би се получил-ше си убиеш мотора ритуално.
тва са торба с пари и резултата според мене е нечовешко съкращаване на ресурса на мотора-просто трябва да не ти пука хич ако му видиш сметката (не казвам че обезателно ще стане веднага).
НОСа ликвидира мотора. може да е по бавно в някои случаи но поне е сигурно...


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 14 яну 2007 12:27


а ако са само 4-те карбуратора смятам че ще е по добре но с това нитро ми се струва че зверщината ще е тотална поне докато кара де :oops: но за това искам мнения все пак всеки да си каже мнението :)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Нед 14 яну 2007 13:13


vw_edition написа:а ако са само 4-те карбуратора смятам че ще е по добре но с това нитро ми се струва че зверщината ще е тотална поне докато кара де :oops: но за това искам мнения все пак всеки да си каже мнението :)

Ми той Васко ти каза каквото трябва :wink:
Мисля,че нитрото е голямо зрелище за повечето маниаци заради това че с едно копче впрягаш още доста магарета,но на сток мотор,8в,с само с карбуратори ефекта няма да ти хареса...
..Ако наистина можеш да вложиш толкова пари,като за едно нитро,можеш да изцедиш прилично количество кс.Най-добре за 700-800 лева си намираш кр или пл мотор :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 14 яну 2007 14:00


да съгласен съм а и искам мнението на всички затова я пуснах тая темичка , аз за мотор 16-ка се бях замислил много но да ти кажа след този вал които сложих и сега и генерация 16-ките леко почват да ми изостават по улиците а още не е на 100% колата и затова мисля поне още малко да изцедя от колата ззащото има от къде просто ми хрумна това с нитрото защото миналата седмица в германия докато бях и видях едно такова извращение което честно да ти кажа едвам седеше на пътя :wink:


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Нед 14 яну 2007 17:46


vw_edition написа:да съгласен съм а и искам мнението на всички затова я пуснах тая темичка , аз за мотор 16-ка се бях замислил много но да ти кажа след този вал които сложих и сега и генерация 16-ките леко почват да ми изостават по улиците а още не е на 100% колата и затова мисля поне още малко да изцедя от колата ззащото има от къде просто ми хрумна това с нитрото защото миналата седмица в германия докато бях и видях едно такова извращение което честно да ти кажа едвам седеше на пътя :wink:

Ей внимавай с това изоставане на 16-ките :lol:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 14 яну 2007 21:33


спокоино колега то нали знаеш на божура се вижда всичко аз не казвам че въря много повече или по малкопросто нали знаеш че и кои кара си е важно а и от кола до кола си има разлика :) колега кайи мнение по темата :) мерси !


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пон 15 яну 2007 1:18


това с нитрото никак не е най - рационално.

освен това какво искаш да постигнеш с 4 карба. според мен ще удавиш само двигателя с бензин и освен да ти се качи главоломно разхода, друг голям ефект няма да има.
те хората слагат по 4 карба, ама имат "подготовка" за това.


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 15 яну 2007 21:56


ами да ти кажа то подготовката при мене е доста сериозна и живот и здраве ще видим напролет какво сме постигнали и даже и сники ще кача :)


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 15 яну 2007 22:36


Баце не слагай повече от 50 коня шот. :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 15 яну 2007 22:42


батка ако си с NOS даи мнение моля те ще ми е нужно че съм в дилема :)


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Пон 15 яну 2007 22:50


аз съм с нитро... но не съм с карбове :roll: така че... надали мога да ти помогна

тези около 1000 лева (толкова струва читаво нитро с всичките му необходими неща втора ръка) по добре ги вкарай в двувалов мотор... КР или ПЛ.. има и с АБФ мотор 2-ка в форума мисля, ако потърсиш ще намериш инфо


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 15 яну 2007 22:56


ясно колега мерси за съвета , но остави карбураторите , от колко време си с NOS ? има ли ефект ? какъв е горе долу ? това ме интересува в общи линии :) мерси предварително :)


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Пон 15 яну 2007 23:05


значи.. в момента нитрото е в процес на монтиране... (първо да сменим някой работи по двигателя.. все пак за сигурност. сегменти, биелни лагери, ребилд на главата и шлайф)

като днес ме поставиха пред дилемата... повече шлайф на главата и по малко шотове пръскване или по-малко шлайф и повече шотове нитро

ориентирах се към вторя варянт (варянтите са изпитани за C20XE и няма проблем с намислените шотове на пръскване). но може би ще е смъкнем главата само с 0.3...

кофтито на нитрото е, че е консуматив.
хубавото е, че може да се ползва колата за ежедневно каране (не че при друг перформанс не може, но разхода на гориво е раличен) и да се пръска, когато си поискаш. което пък е кофти, защото нямаш винаги повера... и ако няма нитро, няма повер (най-образно казано). абе може да се гледа от много страни, важното е какво си решил :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 15 яну 2007 23:09


ами да ти кажа батка решил съм ако ще е гарга да е рошава защото набивам сега много сериозна сума и ще го карам до краи всичко а гледах един такъв колега в германия и направо си е ниско летящ самолет да ти кажа . мерси за мнението колега :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: M3ntata и 25 госта