мнение за NOS !!!
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мнение за NOS !!!
момчета даите едно мнениице какво според вас ще се получи при следното положение , 4 карбуратора + NOS ! гледах го преди няколко дена в германия и останах очарован просто съжалявам че нямах възможността да разгледам за повече време красавеца но имам огромно желание да направя подобно нещо и какво би се получило според вас ?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колосален гръм би се получил-ше си убиеш мотора ритуално.
тва са торба с пари и резултата според мене е нечовешко съкращаване на ресурса на мотора-просто трябва да не ти пука хич ако му видиш сметката (не казвам че обезателно ще стане веднага).
НОСа ликвидира мотора. може да е по бавно в някои случаи но поне е сигурно...
тва са торба с пари и резултата според мене е нечовешко съкращаване на ресурса на мотора-просто трябва да не ти пука хич ако му видиш сметката (не казвам че обезателно ще стане веднага).
НОСа ликвидира мотора. може да е по бавно в някои случаи но поне е сигурно...
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
vw_edition написа:а ако са само 4-те карбуратора смятам че ще е по добре но с това нитро ми се струва че зверщината ще е тотална поне докато кара дено за това искам мнения все пак всеки да си каже мнението
Ми той Васко ти каза каквото трябва

Мисля,че нитрото е голямо зрелище за повечето маниаци заради това че с едно копче впрягаш още доста магарета,но на сток мотор,8в,с само с карбуратори ефекта няма да ти хареса...
..Ако наистина можеш да вложиш толкова пари,като за едно нитро,можеш да изцедиш прилично количество кс.Най-добре за 700-800 лева си намираш кр или пл мотор

- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да съгласен съм а и искам мнението на всички затова я пуснах тая темичка , аз за мотор 16-ка се бях замислил много но да ти кажа след този вал които сложих и сега и генерация 16-ките леко почват да ми изостават по улиците а още не е на 100% колата и затова мисля поне още малко да изцедя от колата ззащото има от къде просто ми хрумна това с нитрото защото миналата седмица в германия докато бях и видях едно такова извращение което честно да ти кажа едвам седеше на пътя 

- nando 16v
- Мнения: 1434
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
vw_edition написа:да съгласен съм а и искам мнението на всички затова я пуснах тая темичка , аз за мотор 16-ка се бях замислил много но да ти кажа след този вал които сложих и сега и генерация 16-ките леко почват да ми изостават по улиците а още не е на 100% колата и затова мисля поне още малко да изцедя от колата ззащото има от къде просто ми хрумна това с нитрото защото миналата седмица в германия докато бях и видях едно такова извращение което честно да ти кажа едвам седеше на пътя
Ей внимавай с това изоставане на 16-ките

- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
значи.. в момента нитрото е в процес на монтиране... (първо да сменим някой работи по двигателя.. все пак за сигурност. сегменти, биелни лагери, ребилд на главата и шлайф)
като днес ме поставиха пред дилемата... повече шлайф на главата и по малко шотове пръскване или по-малко шлайф и повече шотове нитро
ориентирах се към вторя варянт (варянтите са изпитани за C20XE и няма проблем с намислените шотове на пръскване). но може би ще е смъкнем главата само с 0.3...
кофтито на нитрото е, че е консуматив.
хубавото е, че може да се ползва колата за ежедневно каране (не че при друг перформанс не може, но разхода на гориво е раличен) и да се пръска, когато си поискаш. което пък е кофти, защото нямаш винаги повера... и ако няма нитро, няма повер (най-образно казано). абе може да се гледа от много страни, важното е какво си решил
като днес ме поставиха пред дилемата... повече шлайф на главата и по малко шотове пръскване или по-малко шлайф и повече шотове нитро
ориентирах се към вторя варянт (варянтите са изпитани за C20XE и няма проблем с намислените шотове на пръскване). но може би ще е смъкнем главата само с 0.3...
кофтито на нитрото е, че е консуматив.
хубавото е, че може да се ползва колата за ежедневно каране (не че при друг перформанс не може, но разхода на гориво е раличен) и да се пръска, когато си поискаш. което пък е кофти, защото нямаш винаги повера... и ако няма нитро, няма повер (най-образно казано). абе може да се гледа от много страни, важното е какво си решил

- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: M3ntata и 25 госта