Силов тунинг за абф
- danail_3
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 02 ное 2009 8:58
- Автомобил: Skoda Octavia estate LK
- Двигател: AGU с АГУ
- Местоположение: село Бързия обл. Монтана
Re: Силов тунинг за абф
Бе не е дал заден, гледате как се врЪло напрегаш само. Виж ги сток 1,8т и abf. От там пък ако почнеш да им наливаш еднакво (като пари) виж с кой до къде ша стигнеш.
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг за абф
Пак казвам, аз не разбирам.
Хората викат, че ABF е по-брЪз, пък вие ку щете - http://www.zeperfs.com/en/duel646-385.htm
И пак бЕгате от темата, че се изцепи, че АБФ не става за тунинг и като цяло атмосферният е шит. И 1,8Т с чип летиии... Ако беше така, нямаше да има отдавна атмосферни състезателни коли, всичко щеше да е под налягане. Пък гледам още има, че и ги развиват хората назапад, пА уж не са прости...
Сега оправдания - вложени пари, глупости...
Хората викат, че ABF е по-брЪз, пък вие ку щете - http://www.zeperfs.com/en/duel646-385.htm
И пак бЕгате от темата, че се изцепи, че АБФ не става за тунинг и като цяло атмосферният е шит. И 1,8Т с чип летиии... Ако беше така, нямаше да има отдавна атмосферни състезателни коли, всичко щеше да е под налягане. Пък гледам още има, че и ги развиват хората назапад, пА уж не са прости...
Сега оправдания - вложени пари, глупости...
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг за абф
Бих откликнал ама 1.8Т с чип за последно имах преди 6 години
Както и да е.
Ето малко факти, 2009 година имах Голф 4 1.8Т с чип и времената му бяха 15,2-15,3 сек на 400м на официалната мерилка. Не по часовник, хронометър, гъзомер или календар
Атмосферен ABF с такива времена на знам да има.
Друг е въпроса вече 1.8Т с 3000-5000лв до какви резултати стига
И накрая пак стигаме до извода че атмосферния тунинг е неблагодарна и нерентабилна работа
П.С.
Много тактично би задна като питах ABF за какви пари става 200к.с. атмосферка
Както и да е.
Ето малко факти, 2009 година имах Голф 4 1.8Т с чип и времената му бяха 15,2-15,3 сек на 400м на официалната мерилка. Не по часовник, хронометър, гъзомер или календар
Атмосферен ABF с такива времена на знам да има.
Друг е въпроса вече 1.8Т с 3000-5000лв до какви резултати стига
И накрая пак стигаме до извода че атмосферния тунинг е неблагодарна и нерентабилна работа
П.С.
Много тактично би задна като питах ABF за какви пари става 200к.с. атмосферка
- danail_3
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 02 ное 2009 8:58
- Автомобил: Skoda Octavia estate LK
- Двигател: AGU с АГУ
- Местоположение: село Бързия обл. Монтана
Re: Силов тунинг за абф
Виж са на същия тоя линк къде си го дал, че 1,8 т мъкне с 200 кила железо повече и така ги сравняват, в какво точно виде че Абф е по - бръз?и виж че в началото на страницата казват че 1,8 т ускорява 0-100 за 8,5, а неколко реда по - надолу вече станало 8,3?
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг за абф
Не знам, ако знаех - да ти кажа.
Ама смятам грубо: като вземеш мотор, той така или иначе е за отваряне, ревизия и обслужване. Поне аз така правя де, за да знам после какво имам под капака.
Оттам - едни валове - 600лв. втора ръка се намират.
Главата така или иначе я обслужваш, ама да кажем и там едни 100-200лв.
Чип не знам колко - предполагам 200-300лв.
Мисля дотук с 1000лв. се оправяш и си 180++ коня. Всеки сам решава, аз лично повече се кефя на атмосферния тунинг, така че за безперспективност не е уместно да се говори, пак повтарям - особено от хора, които не го правят и не са наясно - да заблуждават питащите с желание да пробват и да се научат.
Другото вече са "екстри" - генерация, заигравка със смукателния колектор (творческа самодейност на собственика при желание и възможност) и т.н.
Ама смятам грубо: като вземеш мотор, той така или иначе е за отваряне, ревизия и обслужване. Поне аз така правя де, за да знам после какво имам под капака.
Оттам - едни валове - 600лв. втора ръка се намират.
Главата така или иначе я обслужваш, ама да кажем и там едни 100-200лв.
Чип не знам колко - предполагам 200-300лв.
Мисля дотук с 1000лв. се оправяш и си 180++ коня. Всеки сам решава, аз лично повече се кефя на атмосферния тунинг, така че за безперспективност не е уместно да се говори, пак повтарям - особено от хора, които не го правят и не са наясно - да заблуждават питащите с желание да пробват и да се научат.
Другото вече са "екстри" - генерация, заигравка със смукателния колектор (творческа самодейност на собственика при желание и възможност) и т.н.
Аз още в началото споменах килата, вие сега за тях се хванахте. Разликата от 0,2 до 100 нито е толкова важна, нито е показателна за цялостните динамични показатели на колата. Ако се вярва на сайта (а моят опит досега показва, че са доста близо до истината - ако имаш по-достоверен източник дай го), АБФ след 120км/ч е доста по-пъргав (логично от съотношението маса/мощност), а разликата 0-200 вече е сериозна - 8 сек! Еластичност 40-140, 80-180 също.danail_3 написа:...
- danail_3
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 02 ное 2009 8:58
- Автомобил: Skoda Octavia estate LK
- Двигател: AGU с АГУ
- Местоположение: село Бързия обл. Монтана
Re: Силов тунинг за абф
Не му вервам на твоя сайт, 0-180 разлика 0,5 секунди, 0-200 разликата вече 8 секунди. Тоя 1,8 т е пропущил да включи на скорост ми се струва и 180 - 200 ги е ускорявал по инерция?
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг за абф
Добре, и да не е 8, наполовина да - 3-4 сек, така устройва ли те? Като че ли пак не е толкова бавен стоков АБФ. Килата, бейби...
- danail_3
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 02 ное 2009 8:58
- Автомобил: Skoda Octavia estate LK
- Двигател: AGU с АГУ
- Местоположение: село Бързия обл. Монтана
Re: Силов тунинг за абф
Я ми покажи (питам съвсем заинтересовано и добронамерено) от де да си взема едни тавиз валове за 600 лв. дето след като си обслужа 16 V моторя и да дойдат 30 магарета отгоре?
ПП: Тоз мотор искам да си го карам на евридейката и да има стабиУни ниски, само да уточним и да не тръгва чак след 5000 оборота примерно.
ПП: Тоз мотор искам да си го карам на евридейката и да има стабиУни ниски, само да уточним и да не тръгва чак след 5000 оборота примерно.
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг за абф
Четеш като дявол евангелие (къде съм написал валове=30 коня?!), затова е безмислено да си пишем... Има доста литература кое какъв ефект има, който иска ще си прочете.
Всичко което искаш става, колкото и да не ти се вярва. Моята кола е ежедневка и я карам почти всеки ден, без никакви проблеми. А е с повече от изброените модове.
Всичко което искаш става, колкото и да не ти се вярва. Моята кола е ежедневка и я карам почти всеки ден, без никакви проблеми. А е с повече от изброените модове.
- danail_3
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 02 ное 2009 8:58
- Автомобил: Skoda Octavia estate LK
- Двигател: AGU с АГУ
- Местоположение: село Бързия обл. Монтана
Re: Силов тунинг за абф
Е там за 1000 - те лева, освен обслужване и валове друго не видех, па ша прочетем!
АБФ- обслужване, валове, стана 180 коня
Edit: И чип имало, ма кажи за валовете от къде де, аз така или иначе съм се засилил към мега.
АБФ- обслужване, валове, стана 180 коня
Edit: И чип имало, ма кажи за валовете от къде де, аз така или иначе съм се засилил към мега.
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг за абф
Аз съм купил вече 5-6 комплекта (3 за мен, другите за приятели) от eBay. Все около 300-350 Евро.
Говорим само за хубави маркови SCHRICK, dBilas и т.н.
За АБФ взех 268 Шрик (с които карам сега) за под 300 евро и 302 dBilas по спомен (които ще слагам някой ден) за малко над 300Е, за ABV-то взех Шрик 262 към 320Е май бяха.
Тия са на ABV, другите снимки не ми се ровят http://dimiter78.snimka.bg/tuning/vr6-tuning-amp-timing.746139
П.П. И какво общо имат валове с мега? Съвсем съм изпуснал развитието на тунингА!
Говорим само за хубави маркови SCHRICK, dBilas и т.н.
За АБФ взех 268 Шрик (с които карам сега) за под 300 евро и 302 dBilas по спомен (които ще слагам някой ден) за малко над 300Е, за ABV-то взех Шрик 262 към 320Е май бяха.
Тия са на ABV, другите снимки не ми се ровят http://dimiter78.snimka.bg/tuning/vr6-tuning-amp-timing.746139
П.П. И какво общо имат валове с мега? Съвсем съм изпуснал развитието на тунингА!
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг за абф
MK4 написа:Атмосферен ABF с такива времена на знам да има.
Мойо дава 14.9сек
Това на официална, сертифицирана, заверена и щампована от асоциацията за мерилки и теглилки, техника. И тва 14.9 ич не е за 'фалене, ами е за срам. Та.. бАрем ако доживея да извадя пари, за да му мапнат авансите и още няколко други дреболийки.. егА видим средни четеренайскЕ
А тоя спор си е безмислен.. и мен много ме кефи атмосферният тунинг.. и му се радвам на АЕБЕФ-чето, ама дай да си говорим истината. Тряа си луд да го сравниш с турбото. На фона на 300-400 коня повече.. 50-70атмосферни такива са си направо безперспективни. Щото това ти е тавана. Ся и аз знам за две 20XE-та в Корси дето са около 300те коня.. ама мАторите им струват неколко пъти по 10 000лв.
danail-е, за съжаление мойо плете в ниските, защото навремето ми се досвидяха 200лв за раздвижно коуеуо на веригата на всмук. вал и защото.. "епа ефект от въртене нема да има". Въртяхме ги двата комплект през ангр. ремък. Пак става, ама "и тата може, но козата си сака пръч".
Но пък заповядай да се повозиш, закле'ам се че ще се учудиш колко е пъргав под 5000.. даже и под 4к.. така като се замисля даже и под 3к е много по-пъргав от стоков
P.S. Записвам си в to-do освен ремапа, че и търкале за веригата си требе..
- danail_3
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 02 ное 2009 8:58
- Автомобил: Skoda Octavia estate LK
- Двигател: AGU с АГУ
- Местоположение: село Бързия обл. Монтана
Re: Силов тунинг за абф
Vento написа:.............
П.П. И какво общо имат валове с мега? Съвсем съм изпуснал развитието на тунингА!
За чипа ставаше дума, като каза че 30 те коня не са само от валове, та затова мега
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг за абф
Пак не четеш, не разбираш или се правиш - няма значение. Успех в тунинга.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг за абф
Много е хубаво всеки да си харесва колата и да си дава парите за това което е решил. Важното е адреналин да има.
Идеята на първото ми мнение не беше заяждане.
peace
Идеята на първото ми мнение не беше заяждане.
peace
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта