1.8T Валове
Re: 1.8T Валове
Добре ,а можете ли да ми обясните защо ми е да вкарвам повече въздух,а изгорелите газове да излизат по-бавно ?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: 1.8T Валове
Иии кажи има ли промяна
Re: 1.8T Валове
Ами колата стана малко по-пъргава,но за тези,които ще слагат да не очакват кой знае каква разлика де ..все пак си трябват и други работи.С тия детски турбини нема да имате кой знае какъв ефект,но го има.Със сигурност очаквам по-голям ефект с по-голямата турбина
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: 1.8T Валове
А във високите няма ли промяна?Само единия вал ли смени или и двата?
Re: 1.8T Валове
Да ми предложите някой,който може да ми направи генерация в Русе,Варна,Шумен някъде из тоя окръг ?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: 1.8T Валове
А валове от АДР би ли помогнали при моя случай 1.8т+к04=260 коня?
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 01 яну 2009 20:20
- Автомобил: Passat B5.5 1.8T
- Двигател: AWT
- Местоположение: Перник
Re: 1.8T Валове
Да използвам темата на колегата.
Колата е Passat B5.5, 1.8Т, AWT.
Мотора е основно ревизиран, с ревизирана глава от ADR/ сложена директно с валовете си/.
проблема е, че в момента вървежа е меко казано смешен сравнено с преди ремонта.
Предполагам както по-нагоре колегата каза трябва презацепване но само на всмукателният вал или?
Колата е Passat B5.5, 1.8Т, AWT.
Мотора е основно ревизиран, с ревизирана глава от ADR/ сложена директно с валовете си/.
проблема е, че в момента вървежа е меко казано смешен сравнено с преди ремонта.
Предполагам както по-нагоре колегата каза трябва презацепване но само на всмукателният вал или?
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: 1.8T Валове
A38L1 написа:Да ми предложите някой,който може да ми направи генерация в Русе,Варна,Шумен някъде из тоя окръг ?
От Русе може да търсиш Владко Косев. Всички го познават, супер заварчик.
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: 1.8T Валове
D22DJ написа:Да използвам темата на колегата.
Колата е Passat B5.5, 1.8Т, AWT.
Мотора е основно ревизиран, с ревизирана глава от ADR/ сложена директно с валовете си/.
проблема е, че в момента вървежа е меко казано смешен сравнено с преди ремонта.
Предполагам както по-нагоре колегата каза трябва презацепване но само на всмукателният вал или?
За какво презацепване говориш колега?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: 1.8T Валове
Някой има ли данни колко мм им е лифт-а и градусите на валовете на AGU и ADR?
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 01 яну 2009 20:20
- Автомобил: Passat B5.5 1.8T
- Двигател: AWT
- Местоположение: Перник
Re: 1.8T Валове
vili_gti написа:D22DJ написа:Да използвам темата на колегата.
Колата е Passat B5.5, 1.8Т, AWT.
Мотора е основно ревизиран, с ревизирана глава от ADR/ сложена директно с валовете си/.
проблема е, че в момента вървежа е меко казано смешен сравнено с преди ремонта.
Предполагам както по-нагоре колегата каза трябва презацепване но само на всмукателният вал или?
За какво презацепване говориш колега?
В другите теми, друг колега беше споменал презацепване при използването и на двата вала.
Вече няма значение, тъй като и след мнения на други хора, смятам да върна стоковият изпускателен вал. както някой тук спомена и двата може и има смисъл да се ползват при наличието на голямо турбо и сетъп за над 300 к.с.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта