АГР засилване до 120-130 к.с.?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 257
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот Darkbound » Съб 07 май 2016 22:34


Здравейте колеги!

Имам Голф 4 1.9 ТДИ АГР 90 к.с., но вече някък си ми се струват малко, искам да я позасиля малко, но без това да се отрази негативно на колата (ако това въобще е възможно?), целта ми за момента е около 120-130 к.с. (колко е реално вие ще кажете)

От нещата които четох, това което трябва да направя за да постигна това което искам е да сложа чип и да сменя дюзи, някой правил ли го е на АГР двигател и какви ще са крайните резултати?

Турбината на този двигател ще издържи ли?

Като цяло какви са нещата за които трябва да се подготвя, ако го направя, предполагам, че това ще доведе до по-бързо износване на съединителя (което е логично?), с колко мога да очаквам да му се съкрати живота? (някой друг компонент за който трябва да се притеснявам?)

Като цяло, това до какво ще доведе, като изключим по-голямото ускорение, ако примерно в момента със 140 км/ч съм на 3000 оборота, след тези интервенции това ще се промени ли, примерно(!) 2600? (не се хващайте за числата, въпросът е дали ще има такъв ефект като цяло или единствената разлика ще е в ускоряването и "респонса" на колата)

Последна промяна от Darkbound на Нед 19 юни 2016 14:42, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот vlado_tonev » Нед 08 май 2016 0:51


Ако пазиш съединителя,т.е. не настъпваш педала на газта докрай в ниските(след 2000 оборота е по-безопасно),може и да не го съсипеш.Турбината,ако е читава,мисля че 0.1-0.2 бара няма да я счупят.Разликата в мощността се изразява предимно в това че високия въртящ момент идва по-рано и си тръгва малко по-късно.Мисля че ефекта ще ти хареса,колата като че ли поолеква.Споделям мнението си и не искам да се приема за 100 процента достоверна информация.


Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот Dani16v » Нед 08 май 2016 9:38


С 205-ци разпръсквачи и чип ще изкараш около 130 коня и над 300 нм на мотора! Целта ти е напълно постижима. Колата става доста по-приятна за каране! За съединителя, Владо го е обяснил,но ако е 'тръгнал' след чипа ще се предаде.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот stefan4o » Нед 08 май 2016 12:05


Darkbound написа:
Като цяло, това до какво ще доведе, като изключим по-голямото ускорение, ако примерно в момента със 140 км/ч съм на 3000 оборота, след тези интервенции това ще се промени ли, примерно(!) 2600? (не се хващайте за числата, въпросът е дали ще има такъв ефект като цяло или единствената разлика ще е в ускоряването и "респонса" на колата)

Няма да се промени. Ако искаш промяна обороти/скорост - сменяш скоростна кутия. По-мощните коли са съответно и с по-дълги предавки по дефолт.


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 257
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот Darkbound » Пон 09 май 2016 13:12


Да, като се замислих малко и аз стигнах до тоси извод на дледващия ден, просто ще имам повече мощност и колката ще е по 'responsive'

А освен съединител какво друго трябеа евентуално да ме притесни?

Стоковата турбина ще издържи ли на такава мощност, това са си почти 50 % отгоре?


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот kr1sh0 » Сря 01 юни 2016 20:54


Турбото е без променлива геометрия и е доста здраво.. Съединителя трябва да ти е с твърд маховик, така че е здравичък, пък и да го хвърли не е скъпо. Разхода си остава същия горе долу при нормално каране, а колата приятна. Разликата в оборотите... ще е че ще пълниш километража и оборотомера доста бързо :))


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4615
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот hvp800 » Сря 01 юни 2016 22:00


АГР е с ККК турбина а те не са известни с издръжливост, а в комбинация с повече гориво и повишено налягане ....
Маховика ( ако не е сменян ) си е демпфер но за целите дето гониш си е перфектен.


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот kr1sh0 » Вто 14 юни 2016 18:46


hvp800... В моргата имам 6 броя коли с AGR двигател, всичките са с твърд маховик и турбо Гарет Т15, така че не заблуждавай колегата...


За да е по темата, ако искаш малко повече да тръгне освен изброените неща помисли за колектор от 131, тръбата за въздух, заедно с кутията и хаузинга на дебитомера, както за рейспайп и даунпайп къстъм, също и за разпределителен вал от sdi


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4615
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот hvp800 » Вто 14 юни 2016 21:18


Кришо незнам какво и колко имаш в моргата ТИ но досега поне ,колкото пъти съм проверявал по номер за части на АГР все излиза и демпфер, и ККК. И става дума за повече от 6 броя ;).
А така като гледам май колегата ще си остане с питането и дотам.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот radi_nrj » Вто 14 юни 2016 23:26


Това е само с ремап



С тая настройка е почти невъзможно да и се даде газ на 1-ва и 2-ра без да превърти гуми. Колата е с демпферен маховик и вече е счупен. Явно това е причината повечето финиширали в морги да са с твърд защото е сменен.


Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот Dani16v » Сря 15 юни 2016 19:15


ALH си е с демпфер заводско, а за AGR знам,че го има и в двата варианта, пак за заводски става въпрос! Първите AGR-и били с едномасов маховик.. Не претендирам за достоверност,някъде из форума съм го чел.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот radi_nrj » Сря 15 юни 2016 23:20


Мноу съм смотан, понеже с кума имаме 2 еднакви голфа (даже и на цвят са еднакви) и неговия е AGR, а моя ALH се побърках тотално. С ALH e лесно, само дюзи от 110 коня му трябват и двичо друго е готово за 140 коня. Имаме и едно AHU праевено при Богомил, което като резултати е почти 1:1 с AGR, но на диното е с кофти нафта. Модификациите са само изолиран EGR и ремап:


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 257
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот Darkbound » Нед 19 юни 2016 14:41


Скоро не бях влизал и сега видях, че темата се е размърдала. Ами виждам, че целта ми е постижима, но за момента реших да пробвам да я продам тъй като съм си я стегнал доста, ако не успея да я продам в следващия 1 месец, тогава може и да се заиграя с нея :), иначе питах при TST-Racing в Варна и ми казаха, че ако и сложа чип и дюзи ще стане макс 115-120 к.с., а за да ми сложат турбо с променлива геометрия ми казаха, че ще отиде на 2000 лв, което няма особен смисъл да го правя.... ще видим, благодаря за коментарите, видеата бяха достатъчно красноречиви :)


melloman
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?

Мнениеот melloman » Вто 28 юни 2016 13:31


да запитам аз от ауди 100 2.5тди става ли турбината на тоя мотор и трябва ли някаква много голяма интервенция



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта