Въпрос за определ колектор Вижте снимките!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Въпрос за определ колектор Вижте снимките!

Мнениеот POLO GTI » Сря 09 май 2007 11:55


Може ли изпускателния колектор от 1.8 моно(ABS/AAM) да се сложи на Г60(PG)?

Последна промяна от POLO GTI на Чет 10 май 2007 15:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 09 май 2007 20:16


:roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 09 май 2007 20:26


Ами според мен ще станат, но ефекта едва ли ще е добър.....


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 09 май 2007 20:37


Може, обаче както Личо каза по добре не ....колектор от 2е или Пб си намерете ....


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 09 май 2007 22:27


Каква е причината...по-малък ли е?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 09 май 2007 22:46


POLO_SPORT написа:Каква е причината...по-малък ли е?

Да си призная не знам точно какъв е колектора на Г-60, но съм разглеждал отблизо от АБС - на втория колектора е 4-1 с много кофти архитектура и предполагам с по-малки отвори...

Ще е голяма глупост да сложиш колектор изчислен за двигател 90 коня на двигател 160 коня...


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 09 май 2007 23:05


трябва ти 4-2-1, на абс колектора верно си е старичък и дървен май...


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 09 май 2007 23:05


Tyan написа:Може, обаче както Личо каза по добре не ....колектор от 2е или Пб си намерете ....

Дори на PB и на PG май са еднакви при входа :oops:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Чет 10 май 2007 15:34


Какво ще кажете за този колектор? Оригинален е, чисто нов, цената е около 700лв.
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 10 май 2007 16:31


Ако ти се занимава най-добре на ПГ-то му направи стоманен колектор 4-2-1


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Чет 10 май 2007 18:54


Занимава ми се, ама сам не мога, а проблема е че не познавам човек, който може да ми съдейства...има тука един турчин в Бургас- Мустафата, дето е дибър гърнетата, но колекторите нещо не му се отдават за жалост...


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 11 май 2007 7:56


по мотора може да се съди за колектора само отчасти ..има еднакви мотори с колектори на светлиини години различни..... и то все фабрични .....гарнитурките за изпускателния колектор и по моргите


а тоя колектор дето си дал е за турбо конверсия мисля ............... не мисля че е оригиналния


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пет 11 май 2007 9:54


Tyan написа:а тоя колектор дето си дал е за турбо конверсия мисля ............... не мисля че е оригиналния


БИНГО, точно това е идеята...този колектор е оригинален за тази цел...другия вариант в да приспособявам някой...ама нали съм си Глава не го споменах още в началото на темата да ви ориентирам... :oops:

ПП. Във втори корпус като беше ли усвои техниката на проницателната мисъл? mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 11 май 2007 10:06


POLO_SPORT написа:ПП. Във втори корпус като беше ли усвои техниката на проницателната мисъл? mhihi mhihi mhihi

spam: Че той до него живее, откърмен е с тази мисъл mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пет 11 май 2007 11:06


Абе уж е така, ама защо не усети онези с хиликоптера дето се стреляха с онази мадама... :gruebel :hahhihi: :mrgreen: :rocketwhore :laser :004:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта