От ГТИ на Р32-как?
От ГТИ на Р32-как?
Значи притежавам Октавия РС 2 ,която дефектира на Бояна заради биелен лагер и определено не съм очарован от надеждността на ТФСИ.Тъй като колега продава чарколяци от МК5 Р32,почнах да се замислям има ли смисъл от турбомотори.Та въпроса ми е как кола с предно се превръща на 4по4.Октавията има абсолютно еднакво междуосие и следа с р32-разликата в теглото на колите е около20кг.Въпроса е ,че няма тунел за кардана и навярно багажника ще пречи и трябва да се преправя.Друг въпрос е ,че генерацията трябва да се удължи малко-с 5-10см и захващането е различно.Преден и заден мост от р32 на Октавия-възможни ли са проблеми?Възможно ли е монтирането на чарколяци от нормален 4мотион от Голф или Октавия комби-тунел на кардана и пр
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: От ГТИ на Р32-как?
1,4mpi написа:Значи притежавам Октавия РС 2 ,която дефектира на Бояна заради биелен лагер и определено не съм очарован от надеждността на ТФСИ.Тъй като колега продава чарколяци от МК5 Р32,почнах да се замислям има ли смисъл от турбомотори.Та въпроса ми е как кола с предно се превръща на 4по4.Октавията има абсолютно еднакво междуосие и следа с р32-разликата в теглото на колите е около20кг.Въпроса е ,че няма тунел за кардана и навярно багажника ще пречи и трябва да се преправя.Друг въпрос е ,че генерацията трябва да се удължи малко-с 5-10см и захващането е различно.Преден и заден мост от р32 на Октавия-възможни ли са проблеми?Възможно ли е монтирането на чарколяци от нормален 4мотион от Голф или Октавия комби-тунел на кардана и пр
Я опиши по-подробно какво точно се е случило (и поправимо ли е?), миналата неделя видях Октавия-та след ОМВ-то и един репатрак пред нея и се зачудих да ли е твойта, ама беше доста тъмно.
2.0ТФСИ определено е по-добрия вариант от 3.2литровия шестак, има повече потенциал, по-добро КПД, по-лек и т.н.
Явно си попаднал на кофти мотор или кофти късмет/експлоатация -> незнам.
На колко км беше колата?
Как я кара първите 1500км (които и дават разработка и как след това)?
От Еуратек предполагам, че трябва да ти я оправят, ако е само биелени лагари и последствията са малки.

Колата като я купи сам ли я кара до КАТ за регистрация на колко км беше като я взе и карал ли я някой преди тебе?
Колата я получих на 39км.До 2500км,без мъки-както пише в книжката на всяко порше.Иначе биелен лагер,биела ,колянов вал,бутала сегменти-за нов мотор съм-само на малко под 6000.Причините може да са много-слаба смазочна система-всичкото масло отива в главата,а долу е сухо,дефектен биелен лагер,гадно Масло Шел,а и двигателя беше натоварен на 100%
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
1,4mpi написа:Колата я получих на 39км.До 2500км,без мъки-както пише в книжката на всяко порше.Иначе биелен лагер,биела ,колянов вал,бутала сегменти-за нов мотор съм-само на малко под 6000.Причините може да са много-слаба смазочна система-всичкото масло отива в главата,а долу е сухо,дефектен биелен лагер,гадно Масло Шел,а и двигателя беше натоварен на 100%
Малии
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: От ГТИ на Р32-как?
1,4mpi написа:Значи притежавам Октавия РС 2 ,която дефектира на Бояна заради биелен лагер и определено не съм очарован от надеждността на ТФСИ.Тъй като колега продава чарколяци от МК5 Р32,почнах да се замислям има ли смисъл от турбомотори.Та въпроса ми е как кола с предно се превръща на 4по4.Октавията има абсолютно еднакво междуосие и следа с р32-разликата в теглото на колите е около20кг.Въпроса е ,че няма тунел за кардана и навярно багажника ще пречи и трябва да се преправя.Друг въпрос е ,че генерацията трябва да се удължи малко-с 5-10см и захващането е различно.Преден и заден мост от р32 на Октавия-възможни ли са проблеми?Възможно ли е монтирането на чарколяци от нормален 4мотион от Голф или Октавия комби-тунел на кардана и пр
Ако съда по разликите между голф и октавия при предното поколение , то задния мост е различен , дъното на багажника , резервоара , скоростната кутия , изпускателната система. Тва е в общи линии.
1,4mpi написа:дъното на багажника , резервоара
За другите неща ясно-точно тези 2 неща ме притесняват-имаш ли информация как се преправят.
Според мен наи добрия вариант е да си купиш ново дъно за 4х4 от Шкода , и после по заварките се маха старото и се слага новото.
Но това го съгласувай по добре с някой майстор. Резервоар или оригинален такъв или някой направен.
Скоро ще правя конверсия на мойта октавия , само че тя е пъра генерация , незнам колко големи са разликите м/у двете.
Мое мнение е че се захващаш с прекалено мащабен проект за толкова нова кола като твоята... двигатели , 4х4 и т.н.
1,4mpi написа:Значи мотора ще се замени гаранционно-това е ясно.Отиването на р32 платформа-води със себе си предиството на големите спирачки и на 4по4.А защо 4по4-ще ми кажат 2мцата дето ще минават на него-щото и единия и другия проект почнаха на предно
Да го кажем така , мойта кола не е гаранционна и е на 6 години , затова мога да си позволя да си е нарежа с флекса и да си задоволя каприза.
Освен това колата ми е около 400 кония и над 400нм въртящ момент което е доста над р32 и тфси , другото заради което искам да е 4х4 са всички предимства които то има.

Спирчките не мисля че са особен проблем , има китове за около 2000 и под 2000лв да не говорим ако си ги направиш сам като мене , 6 бутални апарати и 350мм дискове и цената от около 1000лв.
Не мисля че си заслужава да си разваляш колата докато е гаранционна ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта