От ГТИ на Р32-как?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

От ГТИ на Р32-как?

Мнениеот 1,4mpi » Чет 10 май 2007 18:06


Значи притежавам Октавия РС 2 ,която дефектира на Бояна заради биелен лагер и определено не съм очарован от надеждността на ТФСИ.Тъй като колега продава чарколяци от МК5 Р32,почнах да се замислям има ли смисъл от турбомотори.Та въпроса ми е как кола с предно се превръща на 4по4.Октавията има абсолютно еднакво междуосие и следа с р32-разликата в теглото на колите е около20кг.Въпроса е ,че няма тунел за кардана и навярно багажника ще пречи и трябва да се преправя.Друг въпрос е ,че генерацията трябва да се удължи малко-с 5-10см и захващането е различно.Преден и заден мост от р32 на Октавия-възможни ли са проблеми?Възможно ли е монтирането на чарколяци от нормален 4мотион от Голф или Октавия комби-тунел на кардана и пр




Потребителски аватар
erich
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот erich » Чет 10 май 2007 18:12


Ти ли си werz от Шкода форума с дефектиралия мотор?


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 10 май 2007 19:47


Те толкова го хвалеха тоя нов матор TFSI... няма ли начин да го оправиш него?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: От ГТИ на Р32-как?

Мнениеот niikoo_1 » Чет 10 май 2007 20:09


1,4mpi написа:Значи притежавам Октавия РС 2 ,която дефектира на Бояна заради биелен лагер и определено не съм очарован от надеждността на ТФСИ.Тъй като колега продава чарколяци от МК5 Р32,почнах да се замислям има ли смисъл от турбомотори.Та въпроса ми е как кола с предно се превръща на 4по4.Октавията има абсолютно еднакво междуосие и следа с р32-разликата в теглото на колите е около20кг.Въпроса е ,че няма тунел за кардана и навярно багажника ще пречи и трябва да се преправя.Друг въпрос е ,че генерацията трябва да се удължи малко-с 5-10см и захващането е различно.Преден и заден мост от р32 на Октавия-възможни ли са проблеми?Възможно ли е монтирането на чарколяци от нормален 4мотион от Голф или Октавия комби-тунел на кардана и пр


Я опиши по-подробно какво точно се е случило (и поправимо ли е?), миналата неделя видях Октавия-та след ОМВ-то и един репатрак пред нея и се зачудих да ли е твойта, ама беше доста тъмно.

2.0ТФСИ определено е по-добрия вариант от 3.2литровия шестак, има повече потенциал, по-добро КПД, по-лек и т.н.
Явно си попаднал на кофти мотор или кофти късмет/експлоатация -> незнам.

На колко км беше колата?
Как я кара първите 1500км (които и дават разработка и как след това)?
От Еуратек предполагам, че трябва да ти я оправят, ако е само биелени лагари и последствията са малки. :roll:

Колата като я купи сам ли я кара до КАТ за регистрация на колко км беше като я взе и карал ли я някой преди тебе?


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Пет 11 май 2007 9:01


Колата я получих на 39км.До 2500км,без мъки-както пише в книжката на всяко порше.Иначе биелен лагер,биела ,колянов вал,бутала сегменти-за нов мотор съм-само на малко под 6000.Причините може да са много-слаба смазочна система-всичкото масло отива в главата,а долу е сухо,дефектен биелен лагер,гадно Масло Шел,а и двигателя беше натоварен на 100%


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Съб 12 май 2007 9:29


1,4mpi написа:Колата я получих на 39км.До 2500км,без мъки-както пише в книжката на всяко порше.Иначе биелен лагер,биела ,колянов вал,бутала сегменти-за нов мотор съм-само на малко под 6000.Причините може да са много-слаба смазочна система-всичкото масло отива в главата,а долу е сухо,дефектен биелен лагер,гадно Масло Шел,а и двигателя беше натоварен на 100%


Малии


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Съб 12 май 2007 23:50


маслото на шел е отврат :!: :!: :!:


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От ГТИ на Р32-как?

Мнениеот RS-MAD » Пон 14 май 2007 22:38


1,4mpi написа:Значи притежавам Октавия РС 2 ,която дефектира на Бояна заради биелен лагер и определено не съм очарован от надеждността на ТФСИ.Тъй като колега продава чарколяци от МК5 Р32,почнах да се замислям има ли смисъл от турбомотори.Та въпроса ми е как кола с предно се превръща на 4по4.Октавията има абсолютно еднакво междуосие и следа с р32-разликата в теглото на колите е около20кг.Въпроса е ,че няма тунел за кардана и навярно багажника ще пречи и трябва да се преправя.Друг въпрос е ,че генерацията трябва да се удължи малко-с 5-10см и захващането е различно.Преден и заден мост от р32 на Октавия-възможни ли са проблеми?Възможно ли е монтирането на чарколяци от нормален 4мотион от Голф или Октавия комби-тунел на кардана и пр


Ако съда по разликите между голф и октавия при предното поколение , то задния мост е различен , дъното на багажника , резервоара , скоростната кутия , изпускателната система. Тва е в общи линии.


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Пон 14 май 2007 23:06


дъното на багажника , резервоара

За другите неща ясно-точно тези 2 неща ме притесняват-имаш ли информация как се преправят.


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Пон 14 май 2007 23:23


1,4mpi написа:
дъното на багажника , резервоара

За другите неща ясно-точно тези 2 неща ме притесняват-имаш ли информация как се преправят.

Според мен наи добрия вариант е да си купиш ново дъно за 4х4 от Шкода , и после по заварките се маха старото и се слага новото.
Но това го съгласувай по добре с някой майстор. Резервоар или оригинален такъв или някой направен.
Скоро ще правя конверсия на мойта октавия , само че тя е пъра генерация , незнам колко големи са разликите м/у двете.
Мое мнение е че се захващаш с прекалено мащабен проект за толкова нова кола като твоята... двигатели , 4х4 и т.н.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 15 май 2007 9:15


Слушай RS-MAD щото е ужасно прав а съм сигурен, че ти не си подготвен за да започнеш тоя проект. Нещата не са толкова прости колкото ти изглеждат. Колата ти е прекалено нова затова си качи един мотор втора ръка от Италия примерно и карай или продавай.

РАСО


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 15 май 2007 10:46


Малко не съм по темата....ама тя нали е гаранционна?!Не щат ли да сменят цялата кола или само мотора?!Ти кво си виновен че е дефектирала?!


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Вто 15 май 2007 11:12


Аз пък до колкото разбрах ще му сменят мотора, но човека има съмнения относно здравината на TFSI и не иска да рискува пак да се счупи.


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Вто 15 май 2007 11:35


Значи мотора ще се замени гаранционно-това е ясно.Отиването на р32 платформа-води със себе си предиството на големите спирачки и на 4по4.А защо 4по4-ще ми кажат 2мцата дето ще минават на него-щото и единия и другия проект почнаха на предно


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Сря 16 май 2007 0:27


1,4mpi написа:Значи мотора ще се замени гаранционно-това е ясно.Отиването на р32 платформа-води със себе си предиството на големите спирачки и на 4по4.А защо 4по4-ще ми кажат 2мцата дето ще минават на него-щото и единия и другия проект почнаха на предно

Да го кажем така , мойта кола не е гаранционна и е на 6 години , затова мога да си позволя да си е нарежа с флекса и да си задоволя каприза.
Освен това колата ми е около 400 кония и над 400нм въртящ момент което е доста над р32 и тфси , другото заради което искам да е 4х4 са всички предимства които то има. :)
Спирчките не мисля че са особен проблем , има китове за около 2000 и под 2000лв да не говорим ако си ги направиш сам като мене , 6 бутални апарати и 350мм дискове и цената от около 1000лв.


Не мисля че си заслужава да си разваляш колата докато е гаранционна ...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта