Здравейте хора,
преди време си купих гореописания Пасат. Установих, че както на много други коли, и на тази се бяха учили няколко различни "майстора". Благодарение на Ники и Мишо от форумния сервиз нещата придобиха по-нормална фасада.
Сложих чип при Брезел, за което му благодаря. В момента колицата е 161 к.с. и 381 N-m.
Да, обаче апетита идва с яденето. Искам да я направя около 200 к.с. Доколкото проучих нещата разпръсквачи не ми трябват, понеже тези ще ми свършат работа. Турбото смятам да го направя хибридно, като си запазя моето и му сменя само студената част. Въпросът е кулера какъв да е и дали ще имам нужда от генерация?
Ще подсилвам и спирачките, искам да спира като дзвер. Замислил съм се да мина на по-големи дискове отпред и отзад. Колеги от тук ме посъветваха да не ги сменям с по-големи, а само да мина на ATE. Вие как мислите? Всяко мнение по темата ще ми бъде от полза. Благодаря ви!
Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4motion
- g-pavlov
- Мнения: 157
- Регистриран на: Пон 07 дек 2015 20:05
- Автомобил: Volkswagen Golf
- Двигател: ALH 2002
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4moution
Твоята турбина трябва да е 1749 просто я правиш хибрид като и сложиш по-голяма билет перка демек да стане 1752 слагаш челен кулер и турбо пътища на 57мм и евентуално може би ще трябва да се пренастрой колата.
- am_am
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 16:09
- Автомобил: VW Passat B5-5
- Двигател: 1_9 TDI 161 к с
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4moution
Чипът след хардуерна намеса е задължителен и отново ще е при Брезел. А челен кулер какъв?
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4moution
За спирачките, за отпред ти трябват супорти от 2.8 V6 за диск 312мм, апарата и накладките остават същите. Аз съм с такъв ъпгрейд, определено ефект има. За отзад вземаш пак от 2.8 V6 апарати и супорти за 256 мм вентилиран диск, на път съм да осъществя и това при мен/имам всички части, но време не остава/. При мен ще трябват фланци за да изнеса апарата навън, при теб най вероятно ще е plug&play, понеже си 4х4. Фабрично доколкото помня AVF 4х4 е с плътен диск отзад.
п.п. За отпред супорти стават и от А4 B5, A6 C5 или A3 8L, супорти от Audi A4 B6/B7 не стават!
п.п. За отпред супорти стават и от А4 B5, A6 C5 или A3 8L, супорти от Audi A4 B6/B7 не стават!
- am_am
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 16:09
- Автомобил: VW Passat B5-5
- Двигател: 1_9 TDI 161 к с
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4moution
Не може ли да са 256мм плътни, за да не сменям апаратите?
- am_am
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 16:09
- Автомобил: VW Passat B5-5
- Двигател: 1_9 TDI 161 к с
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4moution
mitko85 написа:За спирачките, за отпред ти трябват супорти от 2.8 V6 за диск 312мм, апарата и накладките остават същите. Аз съм с такъв ъпгрейд, определено ефект има. За отзад вземаш пак от 2.8 V6 апарати и супорти за 256 мм вентилиран диск, на път съм да осъществя и това при мен/имам всички части, но време не остава/. При мен ще трябват фланци за да изнеса апарата навън, при теб най вероятно ще е plug&play, понеже си 4х4. Фабрично доколкото помня AVF 4х4 е с плътен диск отзад.
п.п. За отпред супорти стават и от А4 B5, A6 C5 или A3 8L, супорти от Audi A4 B6/B7 не стават!
Да се похваля - намерих си цял комплект, свален от 2.8 V6 4моушън като за мен. Супорти, апарати, 312 мм предни вентилирани дискове и 256 мм задни вентилирани дискове. До 1 седмица ще съм ги взел и монтирал. И трябва да започне да спира като дзвер.
Edit: Вече са взети и сложени. Всичко е супер. Нови накладки. Спира чудесно.
Последна промяна от am_am на Съб 15 юни 2019 10:22, променено общо 1 път.
- am_am
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 16:09
- Автомобил: VW Passat B5-5
- Двигател: 1_9 TDI 161 к с
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4moution
Искам да знам цялата студена част на турбото ли трябва да се смени, ако да - с каква и колко ще струва?
Ако може да ми препоръчате и кулер, ще е супер.
Турбо пътищата ще трябва ли да се сменят? А генерацията? След чип предполагам, че ще стигне 200 к.с. А колко ли нютон-метра?
Ако може да ми препоръчате и кулер, ще е супер.
Турбо пътищата ще трябва ли да се сменят? А генерацията? След чип предполагам, че ще стигне 200 к.с. А колко ли нютон-метра?
- tdi fen
- Мнения: 4227
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4moution
според мен смени турбото с gtb 1756
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 04 юни 2019 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4motion
Аз на скоро се сдобих със същият пасат и от това което съм прочел относно тунинга на AVF, колегите препоръчват да се вземе турбина "Kkk bv43 turbo of 2005-2008 audi А4 bva brd engine codes" от Ауди А4 Б7 170кс, пасвала идеално без никакви преправяния. Според инф. от английски сайтове с тази турбина BV43, махане на катализатора и елиминиране на ЕГР след ремап ще си около 200кс и 400нМ. Със сигурност челен кулер с по-големи търбо пътища и изпускателна генерация са необходими ако искаш да постигнеш максимума, но вече и инвестицията си става сериозна. За турбо BV43 от А4 Б7 съм проверил за цена втора употреба са 400-450лв.
За спирачките се препоръчва да се ъпгрейднат от S4 B5, но 312мм пак са добре. Аз преди няколко години направих такъв ъпгрейд на А4 Б6 и резултата беше мн добър, не вървеше мн ама мн спираше.
Ще следя темата, че и мен ме чака пак зайгравка по тунинга на бомба- дюзата, както му излязло името на AVF.
Успех с начинанието
За спирачките се препоръчва да се ъпгрейднат от S4 B5, но 312мм пак са добре. Аз преди няколко години направих такъв ъпгрейд на А4 Б6 и резултата беше мн добър, не вървеше мн ама мн спираше.
Ще следя темата, че и мен ме чака пак зайгравка по тунинга на бомба- дюзата, както му излязло името на AVF.
Успех с начинанието
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4moution
am_am написа:Искам да знам цялата студена част на турбото ли трябва да се смени, ако да - с каква и колко ще струва?
Ако може да ми препоръчате и кулер, ще е супер.
Турбо пътищата ще трябва ли да се сменят? А генерацията? След чип предполагам, че ще стигне 200 к.с. А колко ли нютон-метра?
Ти още не знаеш какво се сменя, тръгнал си тунинг да правиш. Много работи се сменят, аксиалните опори и лагерите, сегментите, тунела на компресора се стърже и се слага перка от кован алумин.
За сърдж на турбини чувал ли си? Айде сега помисли защо от Гарет не са се сетили да сложат по голям компресор? Ами защото топлата част е не по малко важна, това което влезе в двигатела трябва и да излезе.
1749ва турбото е малко за 3мм по голям компресор. Ако основата е 1749вб тогава хибрида ти е по изпълним. Генерация не ти е нужна, но вдичко отдолу да е на тръба, може с 1 резонатор по желание. Интеркулер по желание, пътищата и те се сменят, рейс пайп също ще трябва.
180-190 коня са по реални, без да се товари автомобила, не се цели в цифри а колата да е сигурна, така че като те натисна с голф 4 ПД150 само с чип, да не ме издухаш за 5км и да стопиш нещо, я турбо я бутало. Софтуера е много важен да се направи да не пуши като стара татра.
За повече информация ми пиши на л.с.
- am_am
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 16:09
- Автомобил: VW Passat B5-5
- Двигател: 1_9 TDI 161 к с
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4motion
Понеже съединителя май е тръгнал, новият съединител, който ще сложа, какъв трябва да е, че да не го хвърли колата като я засиля с ново турбо, турбо пътища и кулер?
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4motion
Сакс пърформънс . Към 2 бона е пълен комплект, за друга кола търсих, но ще е някъде там и за тази.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4motion
Мда това е проблема на 4х4 колите, при коли на предно гумите губят сцепление, тук превъртане няма, но го отнася съединитела
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4motion
Ако си с 6 степенна кутия съединителят и маховикат ще издържат. Ако си с 5 степенна помисли за минаване към 6 степенна. С части 2ра ръка ще е по-малко от 2000лв.
Закс Пърформънс-а има недостатъци - педала става твърд и почва да измаря при градско каране. Отделно, че малкият маховик бързо здава багажа и после имаш още един проблем за решаване.
Минах по този път преди години с АФН мотор. Закса не издържа и 10 000км преди да бъде разкаран. Послеминах на 6 степенна кутия и 240мм маховик и съединител и драмите приключиха.
Закс Пърформънс-а има недостатъци - педала става твърд и почва да измаря при градско каране. Отделно, че малкият маховик бързо здава багажа и после имаш още един проблем за решаване.
Минах по този път преди години с АФН мотор. Закса не издържа и 10 000км преди да бъде разкаран. Послеминах на 6 степенна кутия и 240мм маховик и съединител и драмите приключиха.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Подсилване Passat B5.5 1.9TDI 131к.с. 4motion
brum написа:Ако си с 6 степенна кутия съединителят и маховикат ще издържат. Ако си с 5 степенна помисли за минаване към 6 степенна. С части 2ра ръка ще е по-малко от 2000лв.
Е то колегата е написал колата, ако не греша куатро от този модел с пет зъба няма
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта