Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня
- darin.sashev
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 23 апр 2019 11:06
- Автомобил:
- Двигател:
Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня
Здравейте колеги ,колата е golf mk6 2010 2.0TDI 110 коня. Имам софтуерен чип ,обаче пак не ми стигат . Въпроса ми е какво е нужно и колко пари ,за да стане максимално бърза. Например аз мисля да хибридизирам турбото и да сложа по-голям интеркулер. Какви са вашите предложения? Искам да е около 200-250 к.с. дали е възможно?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня
Защо искаш повече да го засилваш?
Тоя двигател 2.0 tdi cr 110 след чип тунинг става 180 коня
Тоя двигател 2.0 tdi cr 110 след чип тунинг става 180 коня
- papa franku
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня
Разликата с по-мощните версии е в скоростите и по-малкия маховик, който е същия като на 1.6тди ако си с ръчки.
Как се справя това малко маховиче с тия коне? Все пак си е доста скъп консуматив за да го сменяш всяка година. А твърд маховик звучи ужасно към модерен cr двигател.
Как се справя това малко маховиче с тия коне? Все пак си е доста скъп консуматив за да го сменяш всяка година. А твърд маховик звучи ужасно към модерен cr двигател.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня
търси друга някоя 3.0 тди няма как да изкараш толкова от тези двигатели осен ако не искаш бързо да го строшиш
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня
papa franku написа:Как се справя това малко маховиче с тия коне? Все пак си е доста скъп консуматив за да го сменяш всяка година. А твърд маховик звучи ужасно към модерен cr двигател.
Ти всякаш че със запалването на двигатела натиска педала докрая и чак вечерта го пуска преди да огаси. Предполагам че на работа ще трябва да ходи, през седмицата градско светофари, едва ли ще може да раздава всичките коне в града че чак всяка година да сменя съединител...
- samo_pechka
- Мнения: 8384
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня
Ако ЕГР и ДПФ останат, ще има проблем засилването.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня
ЕГР-а го спират като я превключат по МАП, дпф е желателно да се махне, ако не иска да разтопи турбото и постоянно да се задръстване филтъра от повечето сажди
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта