Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
darin.sashev
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 23 апр 2019 11:06
Автомобил:
Двигател:

Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня

Мнениеот darin.sashev » Чет 06 юни 2019 1:37


Здравейте колеги ,колата е golf mk6 2010 2.0TDI 110 коня. Имам софтуерен чип ,обаче пак не ми стигат . Въпроса ми е какво е нужно и колко пари ,за да стане максимално бърза. Например аз мисля да хибридизирам турбото и да сложа по-голям интеркулер. Какви са вашите предложения? Искам да е около 200-250 к.с. дали е възможно?




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня

Мнениеот valiosport » Нед 07 юли 2019 2:28


Защо искаш повече да го засилваш?
Тоя двигател 2.0 tdi cr 110 след чип тунинг става 180 коня


Потребителски аватар
papa franku
Мнения: 126
Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня

Мнениеот papa franku » Вто 22 сеп 2020 21:04


Разликата с по-мощните версии е в скоростите и по-малкия маховик, който е същия като на 1.6тди ако си с ръчки.
Как се справя това малко маховиче с тия коне? Все пак си е доста скъп консуматив за да го сменяш всяка година. А твърд маховик звучи ужасно към модерен cr двигател.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 22 сеп 2020 21:15


1.6 cayc е с твърд маховик от завода ;)


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4228
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня

Мнениеот tdi fen » Вто 22 сеп 2020 21:20


търси друга някоя 3.0 тди няма как да изкараш толкова от тези двигатели осен ако не искаш бързо да го строшиш


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня

Мнениеот valiosport » Вто 22 сеп 2020 21:28


papa franku написа:Как се справя това малко маховиче с тия коне? Все пак си е доста скъп консуматив за да го сменяш всяка година. А твърд маховик звучи ужасно към модерен cr двигател.

Ти всякаш че със запалването на двигатела натиска педала докрая и чак вечерта го пуска преди да огаси. Предполагам че на работа ще трябва да ходи, през седмицата градско светофари, едва ли ще може да раздава всичките коне в града че чак всяка година да сменя съединител...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня

Мнениеот samo_pechka » Сря 23 сеп 2020 11:35


Ако ЕГР и ДПФ останат, ще има проблем засилването.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Засилване на голф 6 2010 2.0TDI 110 коня

Мнениеот valiosport » Сря 23 сеп 2020 13:40


ЕГР-а го спират като я превключат по МАП, дпф е желателно да се махне, ако не иска да разтопи турбото и постоянно да се задръстване филтъра от повечето сажди



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта