Passat b5.5 смяна на турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
limi
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Passat b5.5 смяна на турбо

Мнениеот limi » Съб 14 дек 2019 12:24


Здравейте,може би е дискутирано,но искам да питам ако сменя моето турбо 1749va с такова от голф4 дизел150 коня1749vb,ще трябва ли някаква настройка или не,какво да очаквам като вървеж и има ли смисъл изобщо от тази интервенция.колата е пасат б5.5 1.9тди 131коня.искам малко да я позасиля без да гоня определени коне.колата ми е сток.никакви интервенции не са й правени




van__ss
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 23 дек 2012 13:15
Автомобил: b5.5 1.9 tdi
Двигател: 2002
Местоположение: osen

Re: Passat b5.5 смяна на турбо

Мнениеот van__ss » Съб 14 дек 2019 23:38


здравей. и аз съм със 131 коня турбото ми заминава и се чудя от 2.5 какво може да се вземе


Потребителски аватар
limi
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Re: Passat b5.5 смяна на турбо

Мнениеот limi » Пон 16 дек 2019 8:28


незнам какво може да се ползва от2.5,дали турбото става за този мотор и как се преправя ,нека компетентни колеги да кажат.за 1749вб няма ли някой да го е правил неварвам да откриваме топлата вода


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4343
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Passat b5.5 смяна на турбо

Мнениеот hvp800 » Пон 16 дек 2019 18:09


ВБ турбина на надлъжно разположен мотор не е лесно да се сложи. Не става за директен монтаж , а усилията за да стане не си струват . Има далеч по-добри турбини от тази , само трябва да решиш какво искаш от колата .


van__ss
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 23 дек 2012 13:15
Автомобил: b5.5 1.9 tdi
Двигател: 2002
Местоположение: osen

Re: Passat b5.5 смяна на турбо

Мнениеот van__ss » Пет 20 дек 2019 22:03


чух че взима ли само студена част от 2.5


Потребителски аватар
limi
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Re: Passat b5.5 смяна на турбо

Мнениеот limi » Вто 24 дек 2019 12:54


И какво се прави с нея от 2.5 студената а топлата част от VA или VB дай повече инфо


valiosport
Мнения: 2067
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat b5.5 смяна на турбо

Мнениеот valiosport » Вто 28 яну 2020 12:21


Хибрид се прави.
А това турбо внт20 го забрави само за хибрид става.
Търси си БВ43 турбо на Borg Warner от ПД170 със син етикет трябва да е, със жълтия е от комън рейл с това турбо ще имаш сигурни 190 коня


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1864
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat b5.5 смяна на турбо

Мнениеот Danny boy » Пон 10 фев 2020 22:15


Гледам по чуждите форуми че bv43 го дават за директна замяна, и работи устойчиво на 1.7.
Каква е разликата между син и жълт етикет.
Пп. Като недостатък се изтъква високата цена за закупуване, иначе само предимства пред va и vb


valiosport
Мнения: 2067
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat b5.5 смяна на турбо

Мнениеот valiosport » Вто 11 фев 2020 15:25


Жълтия етикет е за комън рейл 170, а синия ПД170, имаше някакви разлики но сега не си спомням понеже нестава за напречен двигател и няма данни за големина на перките.
BV43 е еквивалент на 1749vc.
И 1749вб ще ти държи 1.7 бара, но въпроса е колко е ефективно при това налягане и колко ще топли въздуха, говорим за налягане на 4000 оборота.
Като гледам картата на компресора на 1749вб може да потдържа 1.8 бара до 3000 оборота без да надвишава ефективността на компресора


Потребителски аватар
dobrin
Мнения: 29465
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: PB 112+
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat b5.5 смяна на турбо

Мнениеот dobrin » Сря 12 фев 2020 10:37


1752вб (хибрид) съм карал на Пасат Б6 2.0 ТДИ (120 к.с. версия за Франция). Резултатът беше супер, но не помня на колко е бил надут. На дино със сейф настройки, без изгъзици относно количество на горивото във високите обороти, даде 184 к.с. и 430 Нм. 18-ки 235 ги въртеше и на трета при повече желание ...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта