Passat b5.5 смяна на турбо
- limi
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 11:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Passat b5.5 смяна на турбо
Здравейте,може би е дискутирано,но искам да питам ако сменя моето турбо 1749va с такова от голф4 дизел150 коня1749vb,ще трябва ли някаква настройка или не,какво да очаквам като вървеж и има ли смисъл изобщо от тази интервенция.колата е пасат б5.5 1.9тди 131коня.искам малко да я позасиля без да гоня определени коне.колата ми е сток.никакви интервенции не са й правени
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Нед 23 дек 2012 13:15
- Автомобил: b5.5 1.9 tdi
- Двигател: 2002
- Местоположение: osen
Re: Passat b5.5 смяна на турбо
здравей. и аз съм със 131 коня турбото ми заминава и се чудя от 2.5 какво може да се вземе
- limi
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 11:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Passat b5.5 смяна на турбо
незнам какво може да се ползва от2.5,дали турбото става за този мотор и как се преправя ,нека компетентни колеги да кажат.за 1749вб няма ли някой да го е правил неварвам да откриваме топлата вода
Re: Passat b5.5 смяна на турбо
ВБ турбина на надлъжно разположен мотор не е лесно да се сложи. Не става за директен монтаж , а усилията за да стане не си струват . Има далеч по-добри турбини от тази , само трябва да решиш какво искаш от колата .
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Нед 23 дек 2012 13:15
- Автомобил: b5.5 1.9 tdi
- Двигател: 2002
- Местоположение: osen
Re: Passat b5.5 смяна на турбо
чух че взима ли само студена част от 2.5
- limi
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 11:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Passat b5.5 смяна на турбо
И какво се прави с нея от 2.5 студената а топлата част от VA или VB дай повече инфо
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat b5.5 смяна на турбо
Хибрид се прави.
А това турбо внт20 го забрави само за хибрид става.
Търси си БВ43 турбо на Borg Warner от ПД170 със син етикет трябва да е, със жълтия е от комън рейл с това турбо ще имаш сигурни 190 коня
А това турбо внт20 го забрави само за хибрид става.
Търси си БВ43 турбо на Borg Warner от ПД170 със син етикет трябва да е, със жълтия е от комън рейл с това турбо ще имаш сигурни 190 коня
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b5.5 смяна на турбо
Гледам по чуждите форуми че bv43 го дават за директна замяна, и работи устойчиво на 1.7.
Каква е разликата между син и жълт етикет.
Пп. Като недостатък се изтъква високата цена за закупуване, иначе само предимства пред va и vb
Каква е разликата между син и жълт етикет.
Пп. Като недостатък се изтъква високата цена за закупуване, иначе само предимства пред va и vb
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat b5.5 смяна на турбо
Жълтия етикет е за комън рейл 170, а синия ПД170, имаше някакви разлики но сега не си спомням понеже нестава за напречен двигател и няма данни за големина на перките.
BV43 е еквивалент на 1749vc.
И 1749вб ще ти държи 1.7 бара, но въпроса е колко е ефективно при това налягане и колко ще топли въздуха, говорим за налягане на 4000 оборота.
Като гледам картата на компресора на 1749вб може да потдържа 1.8 бара до 3000 оборота без да надвишава ефективността на компресора
BV43 е еквивалент на 1749vc.
И 1749вб ще ти държи 1.7 бара, но въпроса е колко е ефективно при това налягане и колко ще топли въздуха, говорим за налягане на 4000 оборота.
Като гледам картата на компресора на 1749вб може да потдържа 1.8 бара до 3000 оборота без да надвишава ефективността на компресора
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b5.5 смяна на турбо
1752вб (хибрид) съм карал на Пасат Б6 2.0 ТДИ (120 к.с. версия за Франция). Резултатът беше супер, но не помня на колко е бил надут. На дино със сейф настройки, без изгъзици относно количество на горивото във високите обороти, даде 184 к.с. и 430 Нм. 18-ки 235 ги въртеше и на трета при повече желание ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта