Ремап на ремапа-131 AVF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Ремап на ремапа-131 AVF

Мнениеот RadoShopa » Сря 19 фев 2020 20:35


Здравейте... :beer Ето, че дойде момент отново да пиша тук - не съм го правил доста години, което ще рече, че Пасата ми държи като куче :mhihi Историята е такава: чипнахме го мисля 2011 г. в Плевен, но още преди това имаше едно изпушване и леко губене на масло - симптом турбина. Карах така 4 години иии при едно настъпване - изпуши много и реших смяна! Вече бях в София - намерих човек, рециклира турбото (средна част), аз си го свалях/качвах иии 5 години и 50 000 км. нямаше проблем - вървеше си както преди! Е да, ама онзи ден - пак...на Тангента изпуши иии напълни турбопътищата с масло - скъсана ос оказа се! Така, отново рециклаж, но този път, още от сервиза ми казаха, че колата няма да тръгне с тези заводски настройки иии вЕрно така стана - не иска да мъцне! Та въпросът ми е - тук, в София къде може да ида да погледнат иии пренастроят нещата как си трябва...? :gruebel Дали аз не съм объркал нещо, ама...явно при първата смяна сякаш е пипната и си пасна със софта, но сега при втора смяна била със заводските и...няма тяга, бате! Благодаря предварително за отговорите... :love.vwclub




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Ремап на ремапа-131 AVF

Мнениеот valiosport » Чет 20 фев 2020 6:50


Шопе какви са тия заводски настройки... Ти утрепа коча с лопатата.
Да не си правил някакъв хибрид?
Турбото ти има една бъчвичка, която мести геометрията. Та тая въпросната бъчвичка се казва атуатор, там има едно лостче, с контра гайка и от там се скъсява/удължава хода на лоста. Ако актуатора си ти е същия, регулировката му не се пипа, дори да и сменяш средната част и геометрията. Ако актуатора е сменян настройката се прави вече само в турбо сервиз на флоу бенч машина.
Ако пазиш стария атуатор може да нагласиш новия по стария с шублер до десета от милиметър. Имаш и един стопорен винт който ограничава хода на геометрията, там също може да си го регулира ако си държиш стария картидж.
В противен случай пак я сваляш и на флоу бенч


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4242
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Ремап на ремапа-131 AVF

Мнениеот tdi fen » Чет 20 фев 2020 9:57


https://pepino-racing.com/uslugi/chip-tuning/ Пепи е твоят човек



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта