глава от 16V на обикновен двигател

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

глава от 16V на обикновен двигател

Мнениеот napster » Сря 30 май 2007 11:10


Колеги искам да попитам дали е възможно да си сменя главата на двигателя с такава от 16V и ако е възможно какво друго трябва да се смени? А и ако го направя нали колата ще си се води със обикновения двигател 90коня а всъщност ще е 136? Няма да е нужно да я пререгистрирам нали?
Благодаря предварително!!!




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 30 май 2007 11:31


кажи все пак за каква кола става на въпрос, защото съдейки по аватара ти май бъркаш форума :?: :?: :?:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 30 май 2007 12:23


ако си 1.8 VW RP,PB,PF,ААМ,АBS,ADZ,АNN, мотор може, бутала, биели, глава, инжекцион инсталация евентуално, заигравка с водата евентуално.... ако си 1.6 EZ,PN,RF същото плюс колянов вал и да номера на блока си остава стария :)


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Сря 30 май 2007 19:20


Незнам при рендаците дали става номера , ама да ти кажа честно май не е толкова лесно ;)
В рено форума сигурно ще са по-наясно :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 02 юни 2007 20:40


Биели няма нужда да сменява, хода е същия на 1.8 8 клапана и 16 клапана, с водите заигравка ... ако е с ПБ, моторния мениджмънт, т.е. инжекцията няма нужда да я пипа, дюзите са около 190кубика, трябва само да се разтърга малко смукателния колектор там където стоят механичните дюзи за да влезнат електромагнитните, но по-добре да си купи мотор!


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Съб 02 юни 2007 23:45


Днес гледах едно Clio 16V 136 PS и като му гледам мотора според мен няма да стане номера :lol: може и да греша ама .... :roll:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Вто 03 юли 2007 18:14


Аз пък защо си мисля ,че няма да стане нищо и колата няма да върви,ще се получи "подготовка за турбиниране" както казва Боби!Степента на компресия се намаля и без компресор или турбина забрави тва да върви!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 03 юли 2007 18:37


степен на сгъстяване и компресия са различни неща :)


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Вто 03 юли 2007 18:40


:oops: :oops: :oops: Извинявам се горното да се чете като степен на сгъстяване ,още веднъж в бързината е станала грешката. :oops: :oops: :oops:


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот napster » Сря 04 юли 2007 18:40


Явно няма голям смисъл да се занимавам. А и наскоро дигнах мерника на реното. Надявам се до 1 година да се завърна при истинските коли :) : vw fen Мисля си за 3ка GTI 16V :twisted:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта