Здравейте имам Golf 4 1.9 TDI 101 к.с.
Преди 4 месеца направих чип тунинг и стигна 137 к.с.
Сега искам да сменя турбото и съм решил да сложа от АРЛ 150 коня но ми се струва че е слабо и дали да не сложа 2260вк?
Засилване на Голф 4 1.9 ТДИ 101 к.с.
Засилване на Голф 4 1.9 ТДИ 101 к.с.
Последна промяна от Kocev2323 на Съб 25 апр 2020 21:35, променено общо 1 път.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Смяна на Турбо с по-голямо
Промени си заглавието според правилата. viewtopic.php?f=5&t=352508, секцията за шаблон за заглавието. Бутонът "промени" е горе вдясно на мнението ти.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Засилване на Голф 4 1.9 ТДИ 101 к.с.
И то е малко може 3370 да сложиш
Re: Засилване на Голф 4 1.9 ТДИ 101 к.с.
Турбото от ARL e таш@к , а за 2260 нямаш достатъчно нафта ! То и други разни дреболии нямаш , съединител , спирачки , адекватна скоростна кутия , и още няколко незначителни неща.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Засилване на Голф 4 1.9 ТДИ 101 к.с.
Че е та@ак, това е така и мен не ме кефи ама е плуг енд плей, само маркуча се преправя че на АРЛ изхода сочи настрани а на 101 коня е надолу и му стига за 180+ коня.
Слагай ГТБ1756вк, возил се на такова ауди А3 правено с такова и спула на ниски е перфектен и на високи не овяхва, да не кажа и по добър от на АРЛ турбото. Квото и да правиш макс 195-200 коня с АРЛ-ски дюзи, ако не излизаш извън ефективния прозорец на впръскване, ако не те е страх че може да стопиш бутало и от повдигане на главата от прекалено голямо пиково налягане в цилиндъра, може да стигнеш 210-215 на хартия ама реално колата дали ще е по бърза не знам. Щото има и други фактори, на високи обороти забавянето на запалването става все по голямо, от високата продължителност вдигаш ЕГТ, ако нямаш ефективен охладител ще вдигаш ИАТ и от там спад на мощност. Работата на тунера е да се грижи за всички тези фактори, за това взимат 500 лева за такъв софтуер
Слагай ГТБ1756вк, возил се на такова ауди А3 правено с такова и спула на ниски е перфектен и на високи не овяхва, да не кажа и по добър от на АРЛ турбото. Квото и да правиш макс 195-200 коня с АРЛ-ски дюзи, ако не излизаш извън ефективния прозорец на впръскване, ако не те е страх че може да стопиш бутало и от повдигане на главата от прекалено голямо пиково налягане в цилиндъра, може да стигнеш 210-215 на хартия ама реално колата дали ще е по бърза не знам. Щото има и други фактори, на високи обороти забавянето на запалването става все по голямо, от високата продължителност вдигаш ЕГТ, ако нямаш ефективен охладител ще вдигаш ИАТ и от там спад на мощност. Работата на тунера е да се грижи за всички тези фактори, за това взимат 500 лева за такъв софтуер
Re: Засилване на Голф 4 1.9 ТДИ 101 к.с.
valiosport написа:Че е та@ак, това е така и мен не ме кефи ама е плуг енд плей
Ако си купиш апартамент на 30-40 години , ще си сложиш ли пак вътре телевизор Респром , щото така е мислено преди толкова години , и всичко ще бъде "плуг енд плей" ?
Дори ккк43бв е класи над гарета на ARL , и пак е с почти минимално преправяне.
Та мисълта ми е , че за да подобриш един автомобил трябва да гледаш какво има в днешно време на пазара , а не какво се е слагало преди толкова години
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Засилване на Голф 4 1.9 ТДИ 101 к.с.
Бв43 е еквивалент на 1749vc, това вц има с 0.3мм по голям компресор кое му е специалното и това турбо на borg warner, не е толкова устойчиво на температура като гаретското.
Съгласен съм с теб ама много добро ти е ясно че монтирането не е хоп и айде, нито генерация пасва, нито турбо путища, нито маслопроводи. Ти и аз ще си ги направим, ама той едва ли ще се справи, а това не е работа за сервиз в който не са го правили никога. Пък и не е много вариант да се кара с алуминиеви пътища че не се знае на какъв катаджия ще попаднеш да те накара да вдигнеш капака и като нищо ще откачи табелите, а знам за такива случаи тука в града, още повече че такива бегачки се познават от далеко. Трябва да се обмисли къде ще е интеркулера, да е прикрит зад бронята, поне колата да не бие на очи и по възможност поне да се боядисват пътищата в черен цвят и с черни колена, вярвай ми не искаш да те спрат и да те ядосват за такива глупости
Съгласен съм с теб ама много добро ти е ясно че монтирането не е хоп и айде, нито генерация пасва, нито турбо путища, нито маслопроводи. Ти и аз ще си ги направим, ама той едва ли ще се справи, а това не е работа за сервиз в който не са го правили никога. Пък и не е много вариант да се кара с алуминиеви пътища че не се знае на какъв катаджия ще попаднеш да те накара да вдигнеш капака и като нищо ще откачи табелите, а знам за такива случаи тука в града, още повече че такива бегачки се познават от далеко. Трябва да се обмисли къде ще е интеркулера, да е прикрит зад бронята, поне колата да не бие на очи и по възможност поне да се боядисват пътищата в черен цвят и с черни колена, вярвай ми не искаш да те спрат и да те ядосват за такива глупости
Re: Засилване на Голф 4 1.9 ТДИ 101 к.с.
По-добро развъртане и по-добра геометрия ( не се задръства ) , и по-нова генерация турбо. Все неща , които са в полза на 43А пред турбото от АРЛ. Естествено , че това не е най-доброто турбо , просто е по-добро. Относно другите неща дето изброи , ми колегата генерацията трябва да я смени , защото заводската е малка , разпръскващи трябва да смени по същата причина , съединител, спирачки . Все неща дето няма как да станат без да се изцапаш.....и дето не са за сервиз.
Спирам дотук , защото темата не виждам да има продължение , и ще си остане само писането.
Спирам дотук , защото темата не виждам да има продължение , и ще си остане само писането.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта