Здравейте колеги.....имам Lupo 1.4 16V AFH....мотора е трансплантиран от Polo 6N1....и е със къстъм изпускател 4-2-1 и генерация на 60мм до отзад с 2 гърнета
В момента колата е 120 коня на мотор и като цяло съм доволен как върви.....ноооо все пак винаги може още......отначало мислех за строук на 1.6....но там тавана е макс 150 коня на мотор.....ТА от известно време ми се върти идеята за компресор от Мерцедес... Eaton M45 (най-малкия), защото е доста по-лесно от турбинирането.....ОБАЧЕ не ми е ясно колко ше държи карантията
Гледам по Английските форуми че ги турбинират и дори има такива с компресори.....обаче никой не обяснява за бутала и биели....сменят ли се....от какво, как и така нататък.....единственото което разбрах е че слагат дебела метална гарнитура за да разредят мотора и на 0.8 бара докарват до към 180 коня на мотор
Тааа ако има някой запознат да сподели малко информация ще съм много благодарен
Ето и малко снимков мАтриЯл
П. С. : Ако някой админ види темата може ли да ми смени никнейма....че не намерих как и от къде пък тоя профил ми е от пубертетските години
Lupo AFH Supercharged
- gsi_16v_power
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 19 юни 2009 0:19
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: AFH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Lupo AFH Supercharged
Метални гарнитури съм слагал три заедно на турбиниран опел, държат 70 000 натам незнам колко е минал, още го карат.Главата и блока челосани, за другото не мога да ти дам мнение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта