
В момента колата е 120 коня на мотор и като цяло съм доволен как върви.....ноооо все пак винаги може още......отначало мислех за строук на 1.6....но там тавана е макс 150 коня на мотор.....ТА от известно време ми се върти идеята за компресор от Мерцедес... Eaton M45 (най-малкия), защото е доста по-лесно от турбинирането.....ОБАЧЕ не ми е ясно колко ше държи карантията

Гледам по Английските форуми че ги турбинират и дори има такива с компресори.....обаче никой не обяснява за бутала и биели....сменят ли се....от какво, как и така нататък.....единственото което разбрах е че слагат дебела метална гарнитура за да разредят мотора и на 0.8 бара докарват до към 180 коня на мотор

Тааа ако има някой запознат да сподели малко информация ще съм много благодарен

Ето и малко снимков мАтриЯл

П. С. : Ако някой админ види темата може ли да ми смени никнейма....че не намерих как и от къде пък тоя профил ми е от пубертетските години


