Как да преминем от автоматик на ръчни скорости Голф-Джета Мк2
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как да преминем от автоматик на ръчни скорости Голф-Джета Мк2
Разликата е голяма, няма как да идва от километража...
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Как да преминем от автоматик на ръчни скорости Голф-Джета Мк2
Километража си е верен правя си сравнение по автомата с какви обороти вървеше и тази кутия с какви обороти върви някой има ли наблюдение към кутия AUG как е чух че била сравнително къса
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Как да преминем от автоматик на ръчни скорости Голф-Джета Мк2
Тук са кутиите. Ако нещо не можеш да разбереш - питай
https://www.doppel-wobber.de/lexicon/in ... vw-golf-2/
Карал съм Голф 1.8 моно с най-дългата кутия с диф 3.667 и 5-та 0.74 - отлично си ускоряваше, не зная кое не ти харесва. Все пак това са 8-волтови мотори, не са резачки с по 4 клапана.
п.п. при Мк2 няма дизелови кутии. Най-дългите кутии с посочените по-горе диф и 5-та се монтират и в 1.6 карбуратор и в 1.8 бензиновите мотори.
https://www.doppel-wobber.de/lexicon/in ... vw-golf-2/
Карал съм Голф 1.8 моно с най-дългата кутия с диф 3.667 и 5-та 0.74 - отлично си ускоряваше, не зная кое не ти харесва. Все пак това са 8-волтови мотори, не са резачки с по 4 клапана.
п.п. при Мк2 няма дизелови кутии. Най-дългите кутии с посочените по-горе диф и 5-та се монтират и в 1.6 карбуратор и в 1.8 бензиновите мотори.
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Как да преминем от автоматик на ръчни скорости Голф-Джета Мк2
Бе незнам струва ми се като че ли е леко мудна пък може би баща ми е прав че съм свикнал на автомата и още несъм и свикнал ще я покарам малко така пък ще видя какво ще става а относно таблицата имам само един въпрос колкото по големи са числата предавката е по къса
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Как да преминем от автоматик на ръчни скорости Голф-Джета Мк2
Да. Накрая е диференциалът - колкото е по-малко числото - по-"дълга" е и самата кутия (в зависимост от предавките също де), т.е. ако вземем две кутии с еднакви предавки, но различни диференциали:
4Т и 4S - втората е по-къса, защото е с диф. 3.9, а първата е с 3.667, а предавките им са еднакви.
4Т и 4S - втората е по-къса, защото е с диф. 3.9, а първата е с 3.667, а предавките им са еднакви.
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как да преминем от автоматик на ръчни скорости Голф-Джета Мк2
Не знам какво се е случвало с тази механична кутия, която си нацепил в момента, но предавкге са мега умрели за бензинов, атмосферен мотор, много максимална скорост и никво ускорение. Като казвам дузелова кутия, имам предвид, че се монтира в дизел и то турбо дизел.
Няма как да не си удариш з**ника в тавана, когато сложиш реално къса кутия на мястото на автомата. Поне аз не съм чул, някой да го е правил и да не е доволен от вървежа след това.
Тук като влезеш на “Gears”, можеш да си правиш ставнения км/ч-обороти и предавки.
http://scirocco.org/
Няма как да не си удариш з**ника в тавана, когато сложиш реално къса кутия на мястото на автомата. Поне аз не съм чул, някой да го е правил и да не е доволен от вървежа след това.
Тук като влезеш на “Gears”, можеш да си правиш ставнения км/ч-обороти и предавки.
http://scirocco.org/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта