Трансплантация на ABF от B4 на голф 3

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Трансплантация на ABF от B4 на голф 3

Мнениеот DragoGT » Пон 19 мар 2007 17:49


Такаааа
предполага се че имаме пасат B4 с ABF и голф III 1.8 ABS
какви ще са спънките по размяната на двигателите

засега ми е ясно само че скоростните кутий ще са проблем
от пасата на голфа ще стане ама обратното не знам
нали на пасатите са със жила....

полуоски?

главините трябва ли да ги сменям или мога да си остана с 4 болта?
спирачките ще ги направиме 280мм и без да сменят главините
ама наложително ли е да е 5 болта?

друго?




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 19 мар 2007 18:34


Скоростите стават какво като са с жила,и на голфа ще станат с жила както са на АБФите,захващането на мотора е същото обаче ще трябва и друга помпа в резервоара.За главините мисля че няма да е нужно да се сменят но полуоските с каретата ще трябва :wink:


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Пон 19 мар 2007 18:51


а така, обяснете малко, защото и на мен ми се върти нещо такова в главата!


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 19 мар 2007 19:05


Цялата ел инсталация,еку ,бенз помпа, мисля че ше може и без главините ма полуоски с карета задължително...


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 19 мар 2007 19:20


инсталацията ще се размени просто
(ваското1 смята че кабелите на голфа са по-къси и ще трябва удължаване...)


полуоските сигурно ще трябва нови едва ли ще паснат от пасата на голфа и обратното...

помпата може и да стане да се разменят само..
в етка-та казва че са еднакви....


при скоростите проблема е кутията от голфа на пасата...
иначе то ясно че от пасата на голфа ще стане...


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 19 мар 2007 20:19


Ами ще се слага на пасата лостов механизам няма как.Със сигурност няма да пасне ама с малко преправяне няма как да не стане :wink:


Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pechatara » Вто 20 мар 2007 19:14


ми просто сменете двигателите и инсталацията без скоростите вземете помпата за бензина от пасата и готово.


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 21 мар 2007 17:06


Коя кутия е с по-къси скорости тая на АБС-а или на АБФ-а.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 21 мар 2007 18:00


oHua написа:Коя кутия е с по-къси скорости тая на АБС-а или на АБФ-а.

Познай???На АБФ-а е кат на дизел :lol:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 21 мар 2007 18:20


Golf 3 1.8 написа:
oHua написа:Коя кутия е с по-къси скорости тая на АБС-а или на АБФ-а.

Познай???На АБФ-а е кат на дизел :lol:
АБФа е с толкова збъркана кутия че не знам кой я е смятал ама ако бях дал на баба ми сигурно щеше да я сметне по добре,сякаш е 300кс. :lol: Дълги 1ва 2ра и 3та и къси 4та и 5та :dontknow: И най вече превключването от 1ва на 2ра е се едно си дал 1ва 3та :banghead: Затова май от АБСа скоростите ще са по удачния вариант ама не знам нека някой каже кода на кутията за да видим как е :wink:


Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pechatara » Сря 21 мар 2007 23:37


значи на 1.8 моно са APW и са малко дулги наи добре е 2Y


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 21 мар 2007 23:47


pechatara написа:значи на 1.8 моно са APW и са малко дулги наи добре е 2Y


ами доста кутии се слагат ;)

мойта специално по спомени беше
CHB 020 5- степенна 08/92 - 04/96 3,455 1,944 1,286 1,032 0,850


Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pechatara » Чет 22 мар 2007 19:39


между APW и CHB разликата е само в трета предавка на CHB е малко по дулга 1,286


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Сря 09 яну 2008 20:51


rusiq_24 написа:АБФа е с толкова збъркана кутия че не знам кой я е смятал ама ако бях дал на баба ми сигурно щеше да я сметне по добре,сякаш е 300кс. :lol: Дълги 1ва 2ра и 3та и къси 4та и 5та :dontknow: И най вече превключването от 1ва на 2ра е се едно си дал 1ва 3та :banghead: Затова май от АБСа скоростите ще са по удачния вариант ама не знам нека някой каже кода на кутията за да видим как е :wink:

това до някъде е плюс
+1.по дълъг живот на двигателя
+2.може би по икономично/1,2,3/ грацко
-1.слабо ускорение и т.н.

абф е 150 коня но мисля че 4Т са доста по дълги а се слагат на 1.6карб. 75 коня.....безкраини скорости... :? :? :?


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 09 яну 2008 22:22


G3 написа:
rusiq_24 написа:АБФа е с толкова збъркана кутия че не знам кой я е смятал ама ако бях дал на баба ми сигурно щеше да я сметне по добре,сякаш е 300кс. :lol: Дълги 1ва 2ра и 3та и къси 4та и 5та :dontknow: И най вече превключването от 1ва на 2ра е се едно си дал 1ва 3та :banghead: Затова май от АБСа скоростите ще са по удачния вариант ама не знам нека някой каже кода на кутията за да видим как е :wink:

това до някъде е плюс
+1.по дълъг живот на двигателя
+2.може би по икономично/1,2,3/ грацко
-1.слабо ускорение и т.н.

абф е 150 коня но мисля че 4Т са доста по дълги а се слагат на 1.6карб. 75 коня.....безкраини скорости... :? :? :?

Колега като са по дълги скоростите колата върви с повече усилие в ниските обороти=по висок разход, а за живота на двигателя мисля че няма ама абсолютно никакво значение с какви скорости си даже като че ли с къси е по добре щот по бързо ги пълни и по кратко време седи в критични обороти, ама ако си е постоянно в червеното, ако ще и без скорости да е, ще згъне цирка по бързо от нормалното...... :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта