Golf 3 раликрос проект

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
martinbachvarov
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 01 окт 2021 10:36
Автомобил:
Двигател:

Golf 3 раликрос проект

Мнениеот martinbachvarov » Пет 01 окт 2021 10:41


Здравейте, дами и господа.

В последно време се оглеждам за кола, която да купя за проект и един от вариантите ми е Голф 3, за предпочитане до 1.6. Идеята е колата да се ползва основно за раликрос в клас предно предаване до 1600 кубика. Тъй като не съм имал Фолксваген, ще се радвам да дадете съвети какво може да се направи по колата с идеята да се подобри мощност, завиване, спиране и т.н. Запознат съм с основните идеи - дросели, пилене на глава, чип, генерация, по-добри спирачки, олекотяване и по-добро окачване. Ще се радвам обаче, ако можете да споделите конкретни марки части или такива, които може да се ползват от други коли и какъв е ефекта от поставянето им.

Благодаря и наздраве!




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 3 раликрос проект

Мнениеот stefan4o » Пет 01 окт 2021 16:11


Ако идеята е да запазиш работния обем - бих казал за двигателя - Мк2 на Голф 1.6 може да му сложиш глава от 1.8 гти, става доста по-жива при същия работен обем. Спирачки - варианти - бол, също така. Дросели и чип няма как да сложиш - все пак на карбуратор чип... малко трудно.


Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Golf 3 раликрос проект

Мнениеот xalerrelax » Съб 02 окт 2021 9:47


Какви са другите варианти , освен Голфетката?
По мои наблюдения от преди години , има други по - добри опции в тази девизия , говоря за японките или малките френски.
Отделно в тези кросове , цялата кола е един ,голям Франкенщайн , за това трябва да си намериш най -удобната , лека и податлива на извращения платформа , по която да градиш рали крос автомобил.
Успех.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2148
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Golf 3 раликрос проект

Мнениеот Vidol Nikolov » Чет 17 фев 2022 12:56


Общо взето платформата на база Голф 3 с 1.6 е лишена от смисъл. В клас до 1600, Хондите доминират от няколко години. При положение, че тези автомобили са с доказани 200 коня на гуми и дават до 1 секунда разлика до 1.5 секунда разлика с големия клас където са автомобили по 500+ коня и 4х4 на писта като Видин, платформата Голф е тотално без всякакъв смисъл. Както се вижда в последните години, Хондите са на светлинни години пред всички останали в класа. Всички времена са достъпни и може да се види кой къде и какво време дава. Не случайно предното предаване до 1.6 е най-безинтересният клас. Просто всеки вижда, че там японците няма кой да ги доближи.


Потребителски аватар
quattro16v
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 08 юни 2013 11:45
Автомобил: Audi A6 C6 quattro
Двигател: BMK 3.0 TDI 2006
Местоположение: Монтана

Re: Golf 3 раликрос проект

Мнениеот quattro16v » Вто 29 мар 2022 22:11


Колега с достатъчно финанси и желание всичко се постига. Аз съм на мнение че ФВ за този клас си е добра база. Прост пример е ботевградския Сеат на Чопара който е на базата на 1.4 16в AFH но с блок 1.6 пък е от най-сериозните в класа и с няколко шампионски титли. Аз лично като дългогодишен участник в подготовката на кола от най-големия клас от миналия сезон съм участик точно в клас до 1.6 и то с Голф мк2. Моят мотор е на база глава от абф и долнище от АЕК 1.6 моно 101кс но това е защото не планирам задържане в този клас но като новобранец трябва да направя един сезон в него. Препоръчвам ти ако този клас ти харесва да си търсиш поло 6н или ибиза с мотор AFH или фейслифтовото поло или лупо с 1.6 125кс мотора



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта