2.0tdi + DQ381 remap

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1345
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
Местоположение: София

Re: 2.0tdi + DQ381 remap

Мнениеот fur1ous » Вто 27 сеп 2022 23:43


Аз не виждам смисъл да слагаш Revo ако махнеш DPF,AdBlue и EGR, аз вече предложих мапер който със сигурност ще се справи с колата ти, има още такива разтърси се, в ауди форума мисля имаше цяла тема където са събрани читавите мапери в България.




Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: 2.0tdi + DQ381 remap

Мнениеот group® » Вто 27 сеп 2022 23:55


peshodh написа: Ако затапя всички видове егр, блу и дпф евентуално, възможно ли е да се сложи рево или тогава вече си трябва къстъм флаш?

Отговорът е, че можеш.
Но тогава минаваш на стейдж 2.
Принципно стейджовете бяха описани подробно в сайта на Рево, какво изискват.

Къстъм флаш си има своите недостатъци, които също не са малко и понякога излизат доста скъпо.

Моят съвет е да си изясниш, какво искаш точно от колата.
Можеш да налееш доста пари за махане на всичко това, да направиш още доста неща. Въпросът е дали си готов да имаш непродаваема кола. Дали изобщо не си сбъркал с избора на двигател. И най-вече - дали не си сбъркал горивото :biggrin


Потребителски аватар
peshodh
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 12 окт 2019 21:47
Автомобил: Skoda Superb 2 TDI DSG7 4x4
Двигател: 2 TDI 190hp 2019

Re: 2.0tdi + DQ381 remap

Мнениеот peshodh » Сря 28 сеп 2022 11:24


fur1ous написа:Аз не виждам смисъл да слагаш Revo ако махнеш DPF,AdBlue и EGR, аз вече предложих мапер който със сигурност ще се справи с колата ти, има още такива разтърси се, в ауди форума мисля имаше цяла тема където са събрани читавите мапери в България.


Вече се опарих с един от “най-добрите” мапери в бг, направо целия мотор стегнах и затова сега искам нещо по изпитано каро вариант. Затова гледам рево и съм готов да дам 2-3 пъти повече пари от колкото при Радев.


Потребителски аватар
peshodh
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 12 окт 2019 21:47
Автомобил: Skoda Superb 2 TDI DSG7 4x4
Двигател: 2 TDI 190hp 2019

Re: 2.0tdi + DQ381 remap

Мнениеот peshodh » Сря 28 сеп 2022 11:29


group® написа:
peshodh написа: Ако затапя всички видове егр, блу и дпф евентуално, възможно ли е да се сложи рево или тогава вече си трябва къстъм флаш?

Отговорът е, че можеш.
Но тогава минаваш на стейдж 2.
Принципно стейджовете бяха описани подробно в сайта на Рево, какво изискват.

Къстъм флаш си има своите недостатъци, които също не са малко и понякога излизат доста скъпо.

Моят съвет е да си изясниш, какво искаш точно от колата.
Можеш да налееш доста пари за махане на всичко това, да направиш още доста неща. Въпросът е дали си готов да имаш непродаваема кола. Дали изобщо не си сбъркал с избора на двигател. И най-вече - дали не си сбъркал горивото :biggrin


Прав си, нито суберба е за мен, нито дизела, нито 4 цил двигател, но на този етап с това ме събра съдбата. Някой ден като мога да си го позволя ще карам нещо с голям бензин, но до тогава има време и до тогава искам да съживя мъртвеца. Пък за непродаваемата кола имаш право, но все ще се намери някой, който да я купи(виждал съм да се продават коли в отчаяно състояние за много пари без дори купувача да продаде). Имам не един познат/приятел който кара 4цил дизел и ваг и БМВ и тн и разликата е доста приятна особено при махане на екологии и след като прочетох дългата тема във Шкода форума дори прецених сам за себе си, че ще е по добре да се махне. Ако имам вариант за ст2/2+ на рево ще е най добрият вариант, но поне аз не се справих с намирането му в сайта.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: 2.0tdi + DQ381 remap

Мнениеот group® » Сря 28 сеп 2022 15:29


peshodh написа:Ако имам вариант за ст2/2+ на рево ще е най добрият вариант, но поне аз не се справих с намирането му в сайта.


Всъщност, не съм сигурен дали има.
Най-добре да звъннеш в Дброс.
Ако има за нашите двигатели, ги питай какво ще ти струва да минеш от Стейдж1 към 2. Това е с оглед да пробваш 1 и когато/ако ти е готов хардуера, да вдигнеш до 2.

TVS имат Стейдж 2 и е описано на сайта, какво се изисква за него. Но, както казах, аз не бих го правил при Бг дилъра. Можеш да видиш дилърите в Румъния, Гърция, не знам дали има в Сърбия.

Иначе, можеш да разгледаш тези англичани - https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... cr-tuning/
Имам спомен (сега не мога да разглеждам), че бяха описали доста подробно стъпките в тунинга на EA288 при един голф. В общи линии доста скъпо, трудоемко и не рентабилно (цена/ефект) начинание. Те предлагаха и части - даунпайп и т.н.

Ако тръгнеш в тази посока, охлаждане на скоростите ще е задължителното начало, според мен.

И последно, ако аз тръгвах в тази посока, щях да проуча фактите около даунпайпа и шунтирането на егр-и. Бих го направил така, че да мога да възстановя колата.


Потребителски аватар
peshodh
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 12 окт 2019 21:47
Автомобил: Skoda Superb 2 TDI DSG7 4x4
Двигател: 2 TDI 190hp 2019

Re: 2.0tdi + DQ381 remap

Мнениеот peshodh » Сря 28 сеп 2022 16:19


group® написа:
peshodh написа:Ако имам вариант за ст2/2+ на рево ще е най добрият вариант, но поне аз не се справих с намирането му в сайта.


Всъщност, не съм сигурен дали има.
Най-добре да звъннеш в Дброс.
Ако има за нашите двигатели, ги питай какво ще ти струва да минеш от Стейдж1 към 2. Това е с оглед да пробваш 1 и когато/ако ти е готов хардуера, да вдигнеш до 2.

TVS имат Стейдж 2 и е описано на сайта, какво се изисква за него. Но, както казах, аз не бих го правил при Бг дилъра. Можеш да видиш дилърите в Румъния, Гърция, не знам дали има в Сърбия.

Иначе, можеш да разгледаш тези англичани - https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... cr-tuning/
Имам спомен (сега не мога да разглеждам), че бяха описали доста подробно стъпките в тунинга на EA288 при един голф. В общи линии доста скъпо, трудоемко и не рентабилно (цена/ефект) начинание. Те предлагаха и части - даунпайп и т.н.

Ако тръгнеш в тази посока, охлаждане на скоростите ще е задължителното начало, според мен.

И последно, ако аз тръгвах в тази посока, щях да проуча фактите около даунпайпа и шунтирането на егр-и. Бих го направил така, че да мога да възстановя колата.


За самият тунинг аз не искам максимума от тая кола, ами искам да е здрава и да не прави проблеми, затова да махна еко историите, иначе е ясно че дпф и егр като се махнат ще се ползват афтърмаркет заместители и ще се пази оригинала за продажбата. А за кутията защо да ми трябва охлаждане, тая в пасат битди различна ли е, защото имах познат с такъв пасат, като колата се караше много силно постоянно, лънч контрол, всеки завой с вратите(колко и смешно да звучи за халедкс, възможно е) и се газеше в тежки снегове на постоянна заварка и проблеми с прегряването на кутията никога не е имал. Пък на твс гледах вариантите и ми се струва супер скъпо 1250€ за софтуер на мотор и кутия, при условие че рево е 800 евро, а някой от нашите мапери ше го направи за 5-600 лева. И не съм сигурен че ми се дават 2500 лева за такава интервенция.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: 2.0tdi + DQ381 remap

Мнениеот netizen » Сря 28 сеп 2022 16:40


На biTDI кутията е DQ500 и няма нищо общо с твоята.
Тая кола без пари няма как да се направи добре, ама не пречи да пробваш.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: 2.0tdi + DQ381 remap

Мнениеот group® » Сря 28 сеп 2022 16:58


peshodh написа: ... ми се струва супер скъпо 1250€ за софтуер на мотор и кутия...

Мисля, изобщо нямаш идея с какво мислиш да се захващаш, щом това ти е скъпо.
За да не го приемаш за заяждане, ще ти кажа само, че труда за подмяна на турбината ще ти е горе долу тази сума, когато направиш ремап при знайни и незнайни тунери. Още толкова ще ти струва и двойната работа по ДПФ. Още 2х толкова за гарнитура глава, които аз лично със сигурност бих си ги сложил, ако издувам толкова тази кола. Още поне толкова за охлаждането (както каза колегата - нямат нищо общо кутиите). И т.н.
В общи линии това са ти пари за семки, ако се захванеш, както описваш.

Желая успех, все пак!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта