K03s хибрид??

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Супер Ицо
Мнения: 278
Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
Автомобил: VW Golf MK4 GTI
Двигател: AUM 2001

K03s хибрид??

Мнениеот Супер Ицо » Нед 15 яну 2023 19:06


Здравейте колеги, турбото ми е за рециклаж, но така и така бях решил да слагам К04-023 от S3ка BAM за малко повече коне се зачудих следното нещо. С К04ката ще трябва да преправям даунпайпа, турбо пътя и интейка. Та интересно ми стана дали се получават прилични хибриди на К03s вентилатора и има ли смисъл да се прави? Така мисля, че ще се размина с най-малко доработки. Другото което е, дали няма да сгъне биела от твърде ранния спул?




Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 750
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: K03s хибрид??

Мнениеот Ник никишето » Пон 16 яну 2023 2:35


Колега играх го филма преди години на колата на жена ми Ню битъл спорт . Смених турбината че колата гореше 1л на 10000км сложих к03 с с малко софтуер и стана една идея по добре но нищо впечатляващо . След не много време обаче свалих мотора и го направих от до сложих к04 023 с билет перки и хибрид нов чугун но трябваше колектор нови маслена магистрали с3 дюзи филтърна кутия дебитомер с маркуча водните тръби от с3 валове от адр бързи бобини нов даунпайп мека връзка и още куп неща който не се сеща сега . Чип с паприка и люта чушка колата е доста агресивна и разликата е лал цената не коментирам вече почти 26 000км с стандарти биели и бутала нямаме ядове освен съединителя на писта Калояново се предаде въпреки че е сменен заедно с маховика


Потребителски аватар
Супер Ицо
Мнения: 278
Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
Автомобил: VW Golf MK4 GTI
Двигател: AUM 2001

Re: K03s хибрид??

Мнениеот Супер Ицо » Пон 16 яну 2023 14:41


чуда се най-вече за К04-023, но се притеснявам да не сгъне биела. То сега като се замисля, ако се направи хубрид К03s пак ще има малко или много преправяне. По-удачтият вариант мисля, че е 023-ка с билет перка. За ADR валове съм чувал, нямало разлилка ако колата не се пуска на над 300 коня, мисля да икономисам от тях :D Гоня максимум около 270 коня, но ще трябва и горивна помпа, от S3ка дали ще подсигури достатъчно гориво? Регулатор от S3 имам, мисля да взема дебитомер хаузинг от S3ка също, че е по-голям.


Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 750
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: K03s хибрид??

Мнениеот Ник никишето » Пон 16 яну 2023 15:09


Колега аз всичко купих за тази конверсия и доста пари вкарах но имай в предвид че всички датчици вериги ремъци маслена помпа Ел помпата бобини дебитомер широколентова сонда бензинова помпа са чисто нови купувани д-р неща от с3 2ра употреба , и самия основен ремонт 20клапана 20 водачи 8легла челен шлайф сигменти Кинг рейсинг лагери надхвърлих 6000лв ако искаш звъни ми мога подробно да ти кажа кое какво е нужно понеже бая неща са различни 0988379623 не съм сервиз да те омайвам да ти правя колата просто с жената сме фенове на кончетата


hellbull
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 11 авг 2010 16:20
Автомобил: Passat B5
Двигател: AEB
Местоположение: varna

Re: K03s хибрид??

Мнениеот hellbull » Сря 09 авг 2023 7:01


Колеги да не пускам нова тема ще пиша тук в темата на колегата. Наскоро си закупих пасат 1,8т AEB двигател. Можете ли да ми кажете с каква турбина е този двигател, че никъде не мога да намеря информация а и по самото турбо не виждам никакви букви и цифри. Също искам да разбера какви варианти имам с турбото без да сменям колектори? Идеята е да го засиля малко а не да го правя 280-300 коня. Та смяна с друго турбо или направа на хибрид са ми може би опциите но първо искам да разбера с какво турбо съм. Благодаря предварително.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта