
VR6 -> Голф 2
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
VR6 -> Голф 2
Имам оферта за двигател VR6 2.8 със сичките карантии и скоростната кутия. Проблема е че е от 4-ка. Виждал съм суап от 3-ка, но дали ще стане от 4-ка? Мерси предварително. 

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
По-сложно е със сигурност.
Най-лесно е такъв от Корадо, защото то си истинска Голф2 (за шасито говоря). VR6 от Г4 е коренно различен двигател. Първо е 4 клапана на цилиндър и при Г4 (да ме поправят ако бъркам) тампоните на двигателя са на коренно различни места. Пак са 3, но не пасват с тези в Г2.
Може и да бъркам. Лично аз даже не съм виждал такова чудо(говоря за Г4 VR6) на живо.
Най-лесно е такъв от Корадо, защото то си истинска Голф2 (за шасито говоря). VR6 от Г4 е коренно различен двигател. Първо е 4 клапана на цилиндър и при Г4 (да ме поправят ако бъркам) тампоните на двигателя са на коренно различни места. Пак са 3, но не пасват с тези в Г2.
Може и да бъркам. Лично аз даже не съм виждал такова чудо(говоря за Г4 VR6) на живо.

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Boxer написа:Би трябвало захващането да е същото като на стария VR6, не знам обаче как ще решиш проблема с имобилайзера, който е в таблото на 4-ката и комуникира с ЕКУ-то на двигателя. Т.е. може мотора да не иска да запали с друго табло освен с неговото...
За имобилайзера си напълно прав. Чувам, че ги хправели да не искат табло, но не знам колко искат за тази услуга и кой наистина я предлага.
Всички Г4 са така.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Може да се прескочи имобилайзера.
Moже да се емулира - тва да е проблема.
http://www.diagnosestation.nl/product_i ... bffb085c5d
Moже да се емулира - тва да е проблема.
http://www.diagnosestation.nl/product_i ... bffb085c5d
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Незнам защо решихте, че Корадо-то размерите се доближават до тея на Г2, но от това дето съм виждал се разминават доста.
Ако не си намериш оригиналните опорни лапи за тоя мотор нищо не правиш. Задната лапа за към магарето е по-дълга от стандартната а и задължително ти трябват и скоростите щото другите не се куплират.
РАСО
Ако не си намериш оригиналните опорни лапи за тоя мотор нищо не правиш. Задната лапа за към магарето е по-дълга от стандартната а и задължително ти трябват и скоростите щото другите не се куплират.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта