VR6 -> Голф 2

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

VR6 -> Голф 2

Мнениеот nPaCe™ » Пон 04 юни 2007 18:51


Имам оферта за двигател VR6 2.8 със сичките карантии и скоростната кутия. Проблема е че е от 4-ка. Виждал съм суап от 3-ка, но дали ще стане от 4-ка? Мерси предварително. :)




Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Пон 04 юни 2007 18:55


Би трябвало захващането да е същото като на стария VR6, не знам обаче как ще решиш проблема с имобилайзера, който е в таблото на 4-ката и комуникира с ЕКУ-то на двигателя. Т.е. може мотора да не иска да запали с друго табло освен с неговото...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 04 юни 2007 18:57


По-сложно е със сигурност.
Най-лесно е такъв от Корадо, защото то си истинска Голф2 (за шасито говоря). VR6 от Г4 е коренно различен двигател. Първо е 4 клапана на цилиндър и при Г4 (да ме поправят ако бъркам) тампоните на двигателя са на коренно различни места. Пак са 3, но не пасват с тези в Г2.
Може и да бъркам. Лично аз даже не съм виждал такова чудо(говоря за Г4 VR6) на живо. :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 04 юни 2007 19:01


Boxer написа:Би трябвало захващането да е същото като на стария VR6, не знам обаче как ще решиш проблема с имобилайзера, който е в таблото на 4-ката и комуникира с ЕКУ-то на двигателя. Т.е. може мотора да не иска да запали с друго табло освен с неговото...

За имобилайзера си напълно прав. Чувам, че ги хправели да не искат табло, но не знам колко искат за тази услуга и кой наистина я предлага.
Всички Г4 са така.


poko75
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 18:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот poko75 » Пон 04 юни 2007 19:02


да ,тампоните са на други места но не е невъзможно да се направи-трябва ти и таблото за комуникация с екуто


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 04 юни 2007 19:14


Може да се прескочи имобилайзера.
Moже да се емулира - тва да е проблема.

http://www.diagnosestation.nl/product_i ... bffb085c5d


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Пон 04 юни 2007 19:24


уха, нещо инатересно се заформа.....евала !


Потребителски аватар
stoqn_gti
Мнения: 1278
Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот stoqn_gti » Пон 04 юни 2007 19:27


Ludia написа:уха, нещо инатересно се заформа.....евала !


Нещо доста сериозно :roll: :wink:


poko75
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 18:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот poko75 » Пон 04 юни 2007 19:29


http://www.codecard.lt/immo/audi-vw/cat_17.html
eto ti емулатор ,пробвано е работи :wink:


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Вто 05 юни 2007 5:29


Значи да търся от Корадо?
Искаше ми се 2.9! Може би това ми е шанса :)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 05 юни 2007 8:46


Незнам защо решихте, че Корадо-то размерите се доближават до тея на Г2, но от това дето съм виждал се разминават доста.
Ако не си намериш оригиналните опорни лапи за тоя мотор нищо не правиш. Задната лапа за към магарето е по-дълга от стандартната а и задължително ти трябват и скоростите щото другите не се куплират.

РАСО


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 05 юни 2007 8:55


Що бе на VR6-цата става скоростна кутия от Корадо, даже една такава може да дойде на събора :wink:


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 05 юни 2007 13:07


madcap написа:Що бе на VR6-цата става скоростна кутия от Корадо, даже една такава може да дойде на събора :wink:


Абе ако е тази за която се сещам, каза че ще дойде ама трябва да му измислим някакви фарове, че поръчката май ще се забави :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 05 юни 2007 15:34


madcap написа:Що бе на VR6-цата става скоростна кутия от Корадо, даже една такава може да дойде на събора :wink:


Цъ..не стаа.
Стига с това Корадо та Корадо...става въпрос че на блока на 1.8 и 2.0 не се куплира..това е. Камбаната е съвсем различна и затова си се продават съответните адаптори.

РАСО


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 05 юни 2007 16:10


paco написа: . . . .


Може аз се не сещам толкова

Stefan написа:Абе ако е тази за която се сещам, каза че ще дойде ама трябва да му измислим някакви фарове, че поръчката май ще се забави


Ахъ за същата, да кара без фарове



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта