вапрос за конете на vw пасат-край

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
noob12
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 20 май 2007 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

вапрос за конете на vw пасат-край

Мнениеот noob12 » Чет 14 юни 2007 22:51


хора кажете как мога да дигна конете на моя пасат сега той е 115(демек 2000 кубика инжекцион).Искам да стане около 130-140 коня мля даите савети.благодаря предварително.

Последна промяна от noob12 на Сря 26 сеп 2007 18:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 14 юни 2007 23:01


много трудно ............ няма да успееш да го направиш с swap на сток части от други по силни мотори защото си горе долу топ на осем клапановите VW ..... ще трябва да купуваш специализирани части, а така ще ти излезе много по скъпо ... с вал, оптимизиране на въздушният и изпускателния тракт, зайгравка със сместа и олекотяване на колата от излишните и килца може и да я направиш по пъргава.... не очаквай чудеса обаче :cry: отделно портата реагира леко лагаво... основния ти проблем са килограмите обаче ......


Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Пет 15 юни 2007 0:19


Абе колега какъв ти е пасатя :welcome_to_group я дай малко повече инфо :)


Потребителски аватар
noob12
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 20 май 2007 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот noob12 » Пет 15 юни 2007 16:26


в какав смисал повече инфо jafara? а на тиан мерси за мнението :)


Потребителски аватар
noob12
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 20 май 2007 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот noob12 » Пет 15 юни 2007 16:36


tyan като казваш "оптимизиране на въздушният и изпускателния тракт" имаш предвид колектори и филтер ли?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 15 юни 2007 20:08


Иска да ти каже че освен оптимизиране което се има в предвид (От филтъра към всм.колектори портове до тръбен колектор и качествена генерация)смяна и на много други карантии по мотора които като сметнеш колко излизат ще те заболи главата. Без пари 8 клапанов мотор не може да тръгне както ти искаш. Ако искаш да видиш вървежни 8 клапанови мотори www.berg-cup.de е за тебе :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта