Генерация на атмосферен КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Генерация на атмосферен КР

Мнениеот musura » Пон 18 юни 2007 21:52


Има ли смисъл да сменям на 60 мм, като в момента съм на 55?




Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 18 юни 2007 21:53


Хапсолютно не, според мен.Напълно достатъчно е до момента когато те засърби за турбо или за валове и тн.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Генерация на атмосферен КР

Мнениеот Li4o » Пон 18 юни 2007 22:20


musura написа:Има ли смисъл да сменям на 60 мм, като в момента съм на 55?

И според мен 55мм е добре - важно е да имаш и правилните гърнета обаче ;)


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пон 18 юни 2007 22:36


Няма никакъв смисъл,ще пребиеш колата!Не е 200кс!


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 18 юни 2007 22:37


Напълно достатъчно е и според мен при условие че оригиналната е Ф50,ф55 е точният размер за КР.Нагоре вече може да се получи обратен ефект :wink:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Вто 19 юни 2007 7:12


Че тя оригиналната си е 55мм,поне на моя като я мерих е толкова :roll:
В сайта на Supersprint има вариянт oversize 60mm та дори и да сложиш немисля,че ще стане по-зле.Карал съм KR с олекотен маховик,полиран смукател,правен изпускателен колектор и права тръба на 60мм и олекотен на Божурище най-добро 15:39сек,което си е супер време за тея модове 8)


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Вто 19 юни 2007 16:20


може от 55 както е в момента на 60.и няма да преебеш колата 100% съм сигурен.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 20 юни 2007 8:54


Въпросът е дали има смисъл


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 20 юни 2007 9:31


VeilSide написа:Въпросът е дали има смисъл


именно!а такъв няма на сток мотор.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 20 юни 2007 9:46


Kozunak написа:
VeilSide написа:Въпросът е дали има смисъл


именно!а такъв няма на сток мотор.
Аз ще кажа какви бяха моите наблюдения на АБФ мотор.Оригиналната беше ф50.Смених я цялата с ф60 колата се отпуши много добре и бях много доволен но след време се позарови и изчетох бая мнения на хора и реших да я сваля на ф55 при което колата тръгна по добре.Двигателя е с дребно модчета,ако е с валове или турбо вече нещата седят по много по различен начин но с дреболии правени по него смисъл няма да има даже ще е по зле според мен а и АБФа е с 200куб. повече от КР.Затова според мен за КР ф55 е най добрия вариант :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Генерация на атмосферен КР

Мнениеот oHua » Чет 21 юни 2007 18:50


musura написа:Има ли смисъл да сменям на 60 мм, като в момента съм на 55?

Ако не ти пречи увеличаването на шума,слагай смело.Гърнетата ти с кви отвори са.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 21 юни 2007 20:20


negodnika написа:Че тя оригиналната си е 55мм,поне на моя като я мерих е толкова :roll:
В сайта на Supersprint има вариянт oversize 60mm та дори и да сложиш немисля,че ще стане по-зле.Карал съм KR с олекотен маховик,полиран смукател,правен изпускателен колектор и права тръба на 60мм и олекотен на Божурище най-добро 15:39сек,което си е супер време за тея модове 8)

Това на Ангел голфа ли е? :?:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: Генерация на атмосферен КР

Мнениеот musura » Чет 21 юни 2007 22:00


oHua написа:Ако не ти пречи увеличаването на шума,слагай смело.Гърнетата ти с кви отвори са.


Нямам идея :?: Колектора и задното гърне са суперспринт, има ги моделите в гаража... и имам едно малко след колектора, но и него не съм го човъркал...


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 21 юни 2007 22:07


musura, аз не бих пипал хубавия Supersprint ;)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 21 юни 2007 22:20


аз него няма да го пипам, а само тръбата от колектора до задното гърне... ама наистина не им знам отворите на колко са.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта