...бутала от 1,6 и 1,8 извадени от блока и ако може и поставени в него на ГМТ за да мога поне визоално да си направя някилко сравнения, и другото което ме интерисува е на 1,8 мотор карборатор 8V какъв вал може да се сложи за да се получи нещо от порядъка на 90-100кс а може и отгоре, примерно от 113кс пълна инжекцоя или нещо друго.
Благодаря
Проект 1,6->1,8.Търся снимки на .....
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Проект 1,6->1,8.Търся снимки на .....
Последна промяна от Glove на Пет 06 юли 2007 19:54, променено общо 1 път.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
ми зависи на какъв блок ще ги слагашGlove написа:Ммм... това е добре виждат се основните разлики, като диаметър са еднакви това по книга, а освен видимата разлика в полата на буталото и мястото на буталния болт има ли разлика във височината на челото гледано от буталния болт нагоре(от първия сегмент нагоре)


- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
vladko_g40 написа:ми зависи на какъв блок ще ги слагашкажи какви бутала(от какъв двигател) ще слагаш на твоя и ще ти кажа каква е разликата(ако има такава) във компресионната височина и буталния болт
Търся снимки на бутал на 1,6 и 1,8 мотр за да мога да ги сравня, ако има самостоятлни и поставени в блока. Решил съм моята кошница да стане от 1,6 на 1,8 , за колянови вал ми е ясно, буталат са ми мако ????, а разпределителен вал за постигане на 90-100 к.с. от какво да е? И още едно питане, мога да намеря блок от 1.8 със всички карантий но без глава, ще ползвам мойта от колата тя е същата, защото при мен има проблем с първи цилиндър, има ръб на цилиндъра от сегментите, и мисля че няма да се получи само със мяна на бутала, блока е от Scirocco пълна инжекция но колко коня е незнам знам че е JH.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
колега, на 1.6 и 1.8 гарнитурата е еднакваGlove написа:Е да но е без глава, мойта е същата но ще трябва и разпределителен вал. А стандартната гарнитура на голфа е доста дебела 1.75мм доколкото си спомням, знам че има варянт за тунки гарнитури но как и ....

- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Извинявам се че ползвам темата на колегата Glove но и аз правя един проект отначалото на месеца само че на пасат. Интересува ме сравнение между буталата на EV двигател (механична инжекция 112) и RP. Ако някой е запознат ще съм благодарен да сподели
Пък когато стане колата ще има подробна тема съм снимки.

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
мисля че този EV е аналог на РB 112кс ако е така разликите на с тези на RP в буталата се характеризират с:
1.диаметър на вдлъбнатината в челото на буталото
за RP 56,8мм a за РВ е 56.00мм
2.дълбочина на вдлъбнатината в челото на буталото
за RP 8.1мм а за РВ 4,4мм
Диаметрите на буталата са еднакви 80,985
и от тук степента на сгъстяване в цилиндрите е:
за RP е 9.0 за РВ е 10.0
и от тук
ЗА RP се изисква минимум 95октанов бензин за за РВ се припоръчва и 98
разликите за ъртящия момент като функция на оборотите:
RP има 142Nm при 3000об а РВ има 159Nm при 4000об
Айде кво ли не прави човек за една бира
дано съм ти бил полезен
1.диаметър на вдлъбнатината в челото на буталото
за RP 56,8мм a за РВ е 56.00мм
2.дълбочина на вдлъбнатината в челото на буталото
за RP 8.1мм а за РВ 4,4мм
Диаметрите на буталата са еднакви 80,985
и от тук степента на сгъстяване в цилиндрите е:
за RP е 9.0 за РВ е 10.0
и от тук
ЗА RP се изисква минимум 95октанов бензин за за РВ се припоръчва и 98
разликите за ъртящия момент като функция на оборотите:
RP има 142Nm при 3000об а РВ има 159Nm при 4000об
Айде кво ли не прави човек за една бира

- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Е ще трябва да смениш и буталатаStenly написа:Извинявам се че ползвам темата на колегата Glove но и аз правя един проект отначалото на месеца само че на пасат. Интересува ме сравнение между буталата на EV двигател (механична инжекция 112) и RP. Ако някой е запознат ще съм благодарен да споделиПък когато стане колата ще има подробна тема съм снимки.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта