Поло 1.4 16v turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Smoocki
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 7:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Поло 1.4 16v turbo

Мнениеот Smoocki » Вто 10 юли 2007 22:21


Интересува ме възможна ли е тази интервенция....горе долу какви пари може да излезе ...и дали може да се ползва Ж компресор от G40 ?

Последна промяна от Smoocki на Сря 11 юли 2007 17:38, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Tatrata
Мнения: 588
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: ABF
Местоположение: София

Re: Поло 1.4 16 turbo

Мнениеот Tatrata » Вто 10 юли 2007 23:13


Smoocki написа:Интересува ме възможна ли е тази интервенция....горе долу какви пари може да излезе ...и дали може да се ползва Ж компресор от G40 ?

Да, възможна е, но е свързана с доста парички, защото има бая преправяне. Аз лично също съм намислил нещо по-сериозно да имам под капака и съм си взел един АБФ (2.0 16V), който мисля зимата да го почвам да го слагам вътре в Poloto :) Имаше един пич от форума мисля нещо joro g400 ли беше .....ще те излъжа, та той ми беше предложил това, което ти искаш !! Говори с него !


Потребителски аватар
Smoocki
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 7:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Smoocki » Сря 11 юли 2007 1:24


E добре тоя АБФ от голф ли е ? Щотото ако става по добре ма му щлякна един такъв и после да го надуя па 0.6 бара примерно


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 11 юли 2007 8:43


Smoocki написа:E добре тоя АБФ от голф ли е ? Щотото ако става по добре ма му щлякна един такъв и после да го надуя па 0.6 бара примерно


Един пич от бмв форума беше написал нещо дето на мене много ми хареса.. беше нещо от типа

V12 = 300hp = 2000ЛВ... Надувайте си... :lol:

;)


Потребителски аватар
Smoocki
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 7:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Smoocki » Сря 11 юли 2007 11:14


Е да ама това не е бмв ..а и там седят по друг начин ...аз знам че е минимум 3000 лева но ме интересува на тоя джигател става ли работата ?


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Сря 11 юли 2007 20:56


Тая работа става на всеки, не се притесняваи. Само да отиде колата при правилния човек.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 11 юли 2007 21:05


и да имаш нужните финанси!!! човек има ..... (поста над моя) свуржи се с него и успех!!!


Потребителски аватар
Smoocki
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 7:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Smoocki » Сря 11 юли 2007 22:21


При минимално надуване на турбината каква предполагаема мощост ще ми даде ?


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Сря 11 юли 2007 23:52


Зна4и , ако искаш пробвай ... Аз това нещо ще го правя на есен ,но с ОРИГИНАЛНИЯ Мотор на полото ...... Когато го смениш (например с абф или някоя вр6-ца ) не остава място в моторният отсек за турбина кулери и т.н.
В един датски форум разгледах поло 1.4 16в турбо - със сменена бензинова помпа , инжектори ,с кулер от пежо партнер и тубина гарет ,което при 0.7 бара показваше 170 к.с. ..... Няма какво да говорим ....... Моят проект ще е със други бутала и биели от оригиналните ,така 4е надявам се ще го надуя на 1.3-1.5 и ще покаже адската мощ :wink:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Чет 12 юли 2007 13:05


А струва ли си да надуваш AFH на 1.5бара като можеш да надуеш един AGU и със същите средства, ефекта да е много по-голям...да не говорим за преспективите на двата варианта :wink:
Направи добре сметките :!:


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Чет 12 юли 2007 20:23


POLO GTI написа:А струва ли си да надуваш AFH на 1.5бара като можеш да надуеш един AGU и със същите средства, ефекта да е много по-голям...да не говорим за преспективите на двата варианта :wink:
Направи добре сметките :!:
А АГУ -то мислиш ли 4е ще се събере в полото с турбина зака4ена до него ? Не съм виждал никъде , ако имаш дай някакви снимки ....


Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Мнениеот SixKillerVR6 » Съб 14 юли 2007 17:08


надявам се че няма да ми се сърдите ако задам един глупав вапрос в таз тема но ме дере отвътре да питам...от де се регулира турбото на какво налягане да работи?
имам и други глупави вапроси ама ще си замалча да не развалям темата :lol:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Нед 15 юли 2007 12:32


Vextor написа:А АГУ -то мислиш ли 4е ще се събере в полото с турбина зака4ена до него ? Не съм виждал никъде , ако имаш дай някакви снимки ....



Не мисля- знам го със сигурност :twisted:
Виждал съм на много места, и имам много точно инфо...подготвям и една темичка, която скоро ще пусна :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта