Въпрос за електрониката на Голф 4

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Въпрос за електрониката на Голф 4

Мнениеот Stefan » Пет 27 юли 2007 13:24


Има ли разлика му компютъра на Голф 4 GTI 1.8T - 150к.с. и Голф 4 GTI 1.8T 180к.с. (юбилейка - 25г. GTI) и ако има някаква разлика, каква е тя :?:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 27 юли 2007 16:31


в софтуера колега :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 27 юли 2007 19:44


Не съм сигурен, но мисля, че и дюзите са различни. Но турбината категорично е еднаква К03S!


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Съб 28 юли 2007 14:08


не точно, К03S е на 180 PS мотора, а на 150 PS е К03. Ето разликата:
Изображение
Има разлика и в колекторите, които само за 150PS моторите са три вида:
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 17 сеп 2007 21:16


А може ли от 1.8Т 150 да стане 180


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за електрониката на Голф 4

Мнениеот Vladko » Пон 17 сеп 2007 22:01


Stefan написа:Има ли разлика му компютъра на Голф 4 GTI 1.8T - 150к.с. и Голф 4 GTI 1.8T 180к.с. (юбилейка - 25г. GTI) и ако има някаква разлика, каква е тя :?:

Човека пита за разликите в компютъра иначе за по двигателя сте прави има доста разлики-дори материалите от които са изработени буталата са различни.А на въпроса дали от 150кс може да стане 180кс -да може и то много лесно и така до 600+кс(вече не толко лесно)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 17 сеп 2007 22:32


ECU-то е с различен софтуер, но буталата са си идентични колега. Няма такова нещо за материал и т.н. двата мотора са с различна степен на сгъстяване ,но всичко идва от горивната камера в главата а не от буталата. Двата мотора се различават само по глава и турбо до някъде.

РАСО


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Вто 18 сеп 2007 9:58


Не мога да споря не съм отварял такива мотори,а дори и да ги отворя няма как да видя разликата в материала :wink: просто сподерям какво съм чел и чул и то не в Бг или от БГ преса.Ако бъркам или съм подвел някого моля за извинение.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта