VW Golf III - 2.0 16V vs. Vw Golf IV - 1.8 T ?????

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

VW Golf III - 2.0 16V vs. Vw Golf IV - 1.8 T ?????

Мнениеот driver » Сря 02 май 2007 21:51


Интересно ми е някой знае ли какъв е резултата от този сблъсък?

Не познавам никой в Ст. Загора с 1.8 Т, иначе няма да питам а направо ще пробвам. :wink:

п.п
Нядявам се скоро да има 1.8Т в редиците ни :wink: :wink: :wink:




Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Сря 02 май 2007 21:56


1.8T


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 02 май 2007 22:12


Дай подробности. Ти лично дърпал ли си се с читав ABF и с колко си пред него примерно на 400 м.?


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 02 май 2007 22:45


Аз лично на такъв сблъсък май само един път съм присъствал.И май г4-ката би, ама абф-а беше с мн музика.По-еластичен мотор, а и турбо конете са си турбо коне.Много зависи и от килата (колко врати ше е екземпляра, климатици, простотии и тн).Има вариант и 3-ката да е отпред според мен.


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Сря 02 май 2007 22:51


И аз съм на това мнение...


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 02 май 2007 23:32


В случая НМ са предимство , но според мен нещата са кантар ако двете коли са читави даже мисля че след 400м АБФ-а ще бие.......


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: VW Golf III - 2.0 16V vs. Vw Golf IV - 1.8 T ?????

Мнениеот Golf_Blade » Сря 02 май 2007 23:40


driver написа:Интересно ми е някой знае ли какъв е резултата от този сблъсък?

Не познавам никой в Ст. Загора с 1.8 Т, иначе няма да питам а направо ще пробвам. :wink:

п.п
Нядявам се скоро да има 1.8Т в редиците ни :wink: :wink: :wink:


Адаш,кажи на Madcap да повика ония пич с червена та 4-ка 1.8Т от "Хюстън" (Хасково) да си напрайте едно дуелче! :wink: :roll:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 03 май 2007 2:35


Хе, само да има време и ще дойдем да се накефим малко, иначе аз си мисля че в началото ABF ще тръгне по бързо но после турбото ще наделее

п.п. малее в старта 4-ката


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Пет 04 май 2007 12:59


madcap написа:Хе, само да има време и ще дойдем да се накефим малко, иначе аз си мисля че в началото ABF ще тръгне по бързо но после турбото ще наделее

п.п. малее в старта 4-ката


Аз неразбирам много,но бих казал,4е не6тата 6те протекат по то4но обратният на4ин ,карал съм и двете коли (Ако са сток 6те е равен + - малко според задкурмилното...........за бутани коли ,ако 4-ката е добре бутана тя 6те е .....


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 04 май 2007 13:02


Sir T написа:1.8T

Ето това е истината...


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

а

Мнениеот emmko » Пет 04 май 2007 13:03


Който е карал и двете коли знае ,4е ABF-a е тромав в ниските обороти,а AGU-то във високите (неговата сила е 3000-5000 RPM)Пак да кажа за сток говоря!


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Пет 04 май 2007 13:08


dobrinb написа:
Sir T написа:1.8T

Ето това е истината...


Единият от вас кара едната кола и няма впе4етления от другата,а другият нито едната :lol: ...........това 6те кажа , неподценявайте ABF-а ,той се цепи яко във високите дори и сток и е по лек


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Пет 04 май 2007 14:20


emmko написа:
dobrinb написа:
Sir T написа:1.8T

Ето това е истината...


Единият от вас кара едната кола и няма впе4етления от другата,а другият нито едната :lol: ...........това 6те кажа , неподценявайте ABF-а ,той се цепи яко във високите дори и сток и е по лек

аз пък ще кажа, че нито един от двамата не познаваш достатъчно добре да знаеш кой какво е карал .. :roll: Добри ми е добър приятел и не мога да кажа какво му е минало през ръцете. Аз лично имах за първи път Golf III преди 11 години, за известно време ми минаха 2 ABF-а през гаража, затова мога твърдя, че 1.8Т е по-бърз. Може да е по-тежък, но е по-бърз било то с малко. Това, че 1.8Т е тромав на високи обороти е мръсна глупост, при положение, че и двата мотора си достигат максималните коне в разлика от 300 оборота и това се случва 500 или 800 оборота преди ограничителя.


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Пет 04 май 2007 14:27


Sir T написа:
emmko написа:
dobrinb написа:
Sir T написа:1.8T

Ето това е истината...


Единият от вас кара едната кола и няма впе4етления от другата,а другият нито едната :lol: ...........това 6те кажа , неподценявайте ABF-а ,той се цепи яко във високите дори и сток и е по лек

аз пък ще кажа, че нито един от двамата не познаваш достатъчно добре да знаеш кой какво е карал .. :roll: Добри ми е добър приятел и не мога да кажа какво му е минало през ръцете. Аз лично имах за първи път Golf III преди 11 години, за известно време ми минаха 2 ABF-а през гаража, затова мога твърдя, че 1.8Т е по-бърз. Може да е по-тежък, но е по-бърз било то с малко. Това, че 1.8Т е тромав на високи обороти е мръсна глупост, при положение, че и двата мотора си достигат максималните коне в разлика от 300 оборота и това се случва 500 или 800 оборота преди ограничителя.


Оставиконете в обора,я кажи де е прекъсва4а на АБФ-а ,и къде на АГУ-то(АГУ-то няма валове мой 4овек ,валовете са пълен та6ак)но има TC


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Пет 04 май 2007 14:33


само не ми давай уроци на тема автомобили .. моля те! Валове, TC-та .. тези ги остави за слушателите по кафетата. Това, че се правя на луд, не означава, че не знам какво говоря.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта