ГОЛФ 4 ТДИ 131 к.с. 4MOTION

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
4iLikA
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 24 яну 2011 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

ГОЛФ 4 ТДИ 131 к.с. 4MOTION

Мнениеот 4iLikA » Чет 15 дек 2011 0:29


Здравейте колеги ! Искам да направя нещо с колата си за да тръгне повечко ,но незнам дали си заслужава и незнам какво да и направя ... Чул съм ,че чипове и пауър боксове прецакват двигателя ! Какво мога да му сложа без да го прецаквам ! Помагайте !!!




Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: ГОЛФ 4 ТДИ 131 к.с. 4MOTION ПОМОЩ !!!!

Мнениеот achodemo » Чет 15 дек 2011 0:36


4iLikA написа:Здравейте колеги ! Искам да направя нещо с колата си за да тръгне повечко ,но незнам дали си заслужава и незнам какво да и направя ... Чул съм ,че чипове и пауър боксове прецакват двигателя ! Какво мога да му сложа без да го прецаквам ! Помагайте !!!


Първа стъпка ,без промяна по ДВГ, ЧИП от brezel

Само некадърни чипове скапват мотора , а Пауър боксовете - всичките !!!!

Този е Човека с чиповете !!!!! http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=16211


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: ГОЛФ 4 ТДИ 131 к.с. 4MOTION ПОМОЩ !!!!

Мнениеот crank666 » Чет 15 дек 2011 2:47


Подкрепям колегата. Аз също съм с чип от Брезел(Богомил) и съм доволен.
Принципно много неща могат да се променят, зависи колко пари си готов да отделиш и каква ти е целта като краен резултат в конски сили ?
След като си наясно с тези 2 фактора вече може да си направиш план, на това какво да направиш по двигателя.
Принципно основното нещо е турбината. Ако твоята турбина е вече поизносена и има луфт, може да сложиш такава от АРЛ, а дори и по-голяма. За дюзи мисля, че не е необходимо замяната им с по-големи. Чипа се прави последен. Ако решиш, че 30к.с. отгоре не те устройват, по-добре почни с механичната част(турбото) и след това сложи чип.
Има и второстепенни неща, с които ще трябва да се съобразиш. Едното от тях е съединителя, а другото е охлаждането. Препоръчително е монтирането на челен интеркулер.
Ако търсиш евтин вариант(до + 40к.с.) отговора е чип , панелен споертен филтър( за препоръчване КН) , генерация на 63мм( без катализатор, само с 1 крайно или проходно гърне), рейс пайп(премахване на ЕГР клапана или неговото затапване) и извеждането на картерните газове(примерно с ойл кеч танк)


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ГОЛФ 4 ТДИ 131 к.с. 4MOTION

Мнениеот dobrin » Чет 15 дек 2011 9:05


:търсачкаа



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта