ГОЛФ 4 ТДИ 131 к.с. 4MOTION
ГОЛФ 4 ТДИ 131 к.с. 4MOTION
Здравейте колеги ! Искам да направя нещо с колата си за да тръгне повечко ,но незнам дали си заслужава и незнам какво да и направя ... Чул съм ,че чипове и пауър боксове прецакват двигателя ! Какво мога да му сложа без да го прецаквам ! Помагайте !!!
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: ГОЛФ 4 ТДИ 131 к.с. 4MOTION ПОМОЩ !!!!
4iLikA написа:Здравейте колеги ! Искам да направя нещо с колата си за да тръгне повечко ,но незнам дали си заслужава и незнам какво да и направя ... Чул съм ,че чипове и пауър боксове прецакват двигателя ! Какво мога да му сложа без да го прецаквам ! Помагайте !!!
Първа стъпка ,без промяна по ДВГ, ЧИП от brezel
Само некадърни чипове скапват мотора , а Пауър боксовете - всичките !!!!
Този е Човека с чиповете !!!!! http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=16211
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: ГОЛФ 4 ТДИ 131 к.с. 4MOTION ПОМОЩ !!!!
Подкрепям колегата. Аз също съм с чип от Брезел(Богомил) и съм доволен.
Принципно много неща могат да се променят, зависи колко пари си готов да отделиш и каква ти е целта като краен резултат в конски сили ?
След като си наясно с тези 2 фактора вече може да си направиш план, на това какво да направиш по двигателя.
Принципно основното нещо е турбината. Ако твоята турбина е вече поизносена и има луфт, може да сложиш такава от АРЛ, а дори и по-голяма. За дюзи мисля, че не е необходимо замяната им с по-големи. Чипа се прави последен. Ако решиш, че 30к.с. отгоре не те устройват, по-добре почни с механичната част(турбото) и след това сложи чип.
Има и второстепенни неща, с които ще трябва да се съобразиш. Едното от тях е съединителя, а другото е охлаждането. Препоръчително е монтирането на челен интеркулер.
Ако търсиш евтин вариант(до + 40к.с.) отговора е чип , панелен споертен филтър( за препоръчване КН) , генерация на 63мм( без катализатор, само с 1 крайно или проходно гърне), рейс пайп(премахване на ЕГР клапана или неговото затапване) и извеждането на картерните газове(примерно с ойл кеч танк)
Принципно много неща могат да се променят, зависи колко пари си готов да отделиш и каква ти е целта като краен резултат в конски сили ?
След като си наясно с тези 2 фактора вече може да си направиш план, на това какво да направиш по двигателя.
Принципно основното нещо е турбината. Ако твоята турбина е вече поизносена и има луфт, може да сложиш такава от АРЛ, а дори и по-голяма. За дюзи мисля, че не е необходимо замяната им с по-големи. Чипа се прави последен. Ако решиш, че 30к.с. отгоре не те устройват, по-добре почни с механичната част(турбото) и след това сложи чип.
Има и второстепенни неща, с които ще трябва да се съобразиш. Едното от тях е съединителя, а другото е охлаждането. Препоръчително е монтирането на челен интеркулер.
Ако търсиш евтин вариант(до + 40к.с.) отговора е чип , панелен споертен филтър( за препоръчване КН) , генерация на 63мм( без катализатор, само с 1 крайно или проходно гърне), рейс пайп(премахване на ЕГР клапана или неговото затапване) и извеждането на картерните газове(примерно с ойл кеч танк)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта