с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!Jerom написа:е че къв и е проблема?
Глава от Golf2 16V...
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!KILLER GTI написа:с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!Jerom написа:е че къв и е проблема?
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ivo16v написа:МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!KILLER GTI написа:с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!Jerom написа:е че къв и е проблема?
само малка поправка, "компресията" е не6то дето се води ка4ествен приzнак zа контрол на плътността на надбуталното пространство, а това дето се полу4ава като се сложи глава от КР на РП(АБС) е друго.
Колегата оба4е е прав zа едно горивната камера на КРа е в главата, а на РП е по>скоро в буталата, от тук стигаме до..... СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ, която при въпросата компановка става около 8:1(идеална zа ТУРБО иzвра6тения), айде дерzайте
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
За кого е отговора???А вьпроса не е за турбо!!!niki127 написа:ivo16v написа:МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!KILLER GTI написа:с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!Jerom написа:е че къв и е проблема?
само малка поправка, "компресията" е не6то дето се води ка4ествен приzнак zа контрол на плътността на надбуталното пространство, а това дето се полу4ава като се сложи глава от КР на РП(АБС) е друго.
Колегата оба4е е прав zа едно горивната камера на КРа е в главата, а на РП е по>скоро в буталата, от тук стигаме до..... СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ, която при въпросата компановка става около 8:1(идеална zа ТУРБО иzвра6тения), айде дерzайте
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ivo16v написа:За кого е отговора???А вьпроса не е за турбо!!!niki127 написа:ivo16v написа:МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!KILLER GTI написа:с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!Jerom написа:е че къв и е проблема?
само малка поправка, "компресията" е не6то дето се води ка4ествен приzнак zа контрол на плътността на надбуталното пространство, а това дето се полу4ава като се сложи глава от КР на РП(АБС) е друго.
Колегата оба4е е прав zа едно горивната камера на КРа е в главата, а на РП е по>скоро в буталата, от тук стигаме до..... СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ, която при въпросата компановка става около 8:1(идеална zа ТУРБО иzвра6тения), айде дерzайте
то zатова това zа турбото е в скоби
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
OK/Разбирач/ Колкото до степ.на сгьстяване при вьпр. комбинация не сам много СИГУРЕН!!!3G-е с плоски бутала и подлошка на главата.А не с бутала от G60 !Надявам се че ме разбираш!OK!niki127 написа:ivo16v написа:За кого е отговора???А вьпроса не е за турбо!!!niki127 написа:ivo16v написа:МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!KILLER GTI написа:с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!Jerom написа:е че къв и е проблема?
само малка поправка, "компресията" е не6то дето се води ка4ествен приzнак zа контрол на плътността на надбуталното пространство, а това дето се полу4ава като се сложи глава от КР на РП(АБС) е друго.
Колегата оба4е е прав zа едно горивната камера на КРа е в главата, а на РП е по>скоро в буталата, от тук стигаме до..... СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ, която при въпросата компановка става около 8:1(идеална zа ТУРБО иzвра6тения), айде дерzайте
то zатова това zа турбото е в скоби
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ivo16v написа:OK/Разбирач/ Колкото до степ.на сгьстяване при вьпр. комбинация не сам много СИГУРЕН!!!3G-е с плоски бутала и подлошка на главата.А не с бутала от G60 !Надявам се че ме разбираш!OK!niki127 написа:ivo16v написа:За кого е отговора???А вьпроса не е за турбо!!!niki127 написа:ivo16v написа:МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!KILLER GTI написа:с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!Jerom написа:е че къв и е проблема?
само малка поправка, "компресията" е не6то дето се води ка4ествен приzнак zа контрол на плътността на надбуталното пространство, а това дето се полу4ава като се сложи глава от КР на РП(АБС) е друго.
Колегата оба4е е прав zа едно горивната камера на КРа е в главата, а на РП е по>скоро в буталата, от тук стигаме до..... СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ, която при въпросата компановка става около 8:1(идеална zа ТУРБО иzвра6тения), айде дерzайте
то zатова това zа турбото е в скоби
ОК на4алник, не ми се влиzа в глупави спорове. ФАКТ> преди де години има6е в рали 6ампионата (пистовия) един голф 1.8 АБС та тои бе6е с глава от 16V те от там zнам колко му бе6е степента. аре стига толко 4е 6те zема да се иzложа и 6те си катурна имиджа
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
КОЛЕГИ>>>
НА 16V мотора горивната камера е в глажата и е около 50сс и буталата са глатки . Дават на мотора 10:1
При 8V мотора горижната камера е в БУТАЛОТО около 30сс и около 15сс в главата.
И какжо се получева--> Ако на 8V мотор се сложи глава от 16V згъстяването става 6:1 при горивна камера 80сс.
Сами си отговорете дали мотораще замали
PACO
НА 16V мотора горивната камера е в глажата и е около 50сс и буталата са глатки . Дават на мотора 10:1
При 8V мотора горижната камера е в БУТАЛОТО около 30сс и около 15сс в главата.
И какжо се получева--> Ако на 8V мотор се сложи глава от 16V згъстяването става 6:1 при горивна камера 80сс.
Сами си отговорете дали мотораще замали
PACO
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Beerpaco написа:КОЛЕГИ>>>
НА 16V мотора горивната камера е в глажата и е около 50сс и буталата са глатки . Дават на мотора 10:1
При 8V мотора горижната камера е в БУТАЛОТО около 30сс и около 15сс в главата.
И какжо се получева--> Ако на 8V мотор се сложи глава от 16V згъстяването става 6:1 при горивна камера 80сс.
Сами си отговорете дали мотораще замали
PACO
- Jerom
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
- Автомобил: Golf II
- Двигател: RF
- Местоположение: София
- Контакти:
Е тва е цитатniki127 написа:ivo16v написа:OK/Разбирач/ Колкото до степ.на сгьстяване при вьпр. комбинация не сам много СИГУРЕН!!!3G-е с плоски бутала и подлошка на главата.А не с бутала от G60 !Надявам се че ме разбираш!OK!niki127 написа:ivo16v написа:За кого е отговора???А вьпроса не е за турбо!!!niki127 написа:ivo16v написа:МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!KILLER GTI написа:с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!Jerom написа:е че къв и е проблема?
само малка поправка, "компресията" е не6то дето се води ка4ествен приzнак zа контрол на плътността на надбуталното пространство, а това дето се полу4ава като се сложи глава от КР на РП(АБС) е друго.
Колегата оба4е е прав zа едно горивната камера на КРа е в главата, а на РП е по>скоро в буталата, от тук стигаме до..... СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ, която при въпросата компановка става около 8:1(идеална zа ТУРБО иzвра6тения), айде дерzайте
то zатова това zа турбото е в скоби
ОК на4алник, не ми се влиzа в глупави спорове. ФАКТ> преди де години има6е в рали 6ампионата (пистовия) един голф 1.8 АБС та тои бе6е с глава от 16V те от там zнам колко му бе6е степента. аре стига толко 4е 6те zема да се иzложа и 6те си катурна имиджа
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта