Глава от Golf2 16V...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 13 юли 2005 0:04


Jerom написа:е че къв и е проблема? :roll:
с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!




Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Сря 13 юли 2005 12:38


KILLER GTI написа:
Jerom написа:е че къв и е проблема? :roll:
с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!
МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Сря 13 юли 2005 15:06


ivo16v написа:
KILLER GTI написа:
Jerom написа:е че къв и е проблема? :roll:
с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!
МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!

само малка поправка, "компресията" е не6то дето се води ка4ествен приzнак zа контрол на плътността на надбуталното пространство, а това дето се полу4ава като се сложи глава от КР на РП(АБС) е друго.
Колегата оба4е е прав zа едно горивната камера на КРа е в главата, а на РП е по>скоро в буталата, от тук стигаме до..... СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ, която при въпросата компановка става около 8:1(идеална zа ТУРБО иzвра6тения), айде дерzайте


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Сря 13 юли 2005 16:35


niki127 написа:
ivo16v написа:
KILLER GTI написа:
Jerom написа:е че къв и е проблема? :roll:
с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!
МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!

само малка поправка, "компресията" е не6то дето се води ка4ествен приzнак zа контрол на плътността на надбуталното пространство, а това дето се полу4ава като се сложи глава от КР на РП(АБС) е друго.
Колегата оба4е е прав zа едно горивната камера на КРа е в главата, а на РП е по>скоро в буталата, от тук стигаме до..... СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ, която при въпросата компановка става около 8:1(идеална zа ТУРБО иzвра6тения), айде дерzайте
За кого е отговора???А вьпроса не е за турбо!!!


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Сря 13 юли 2005 17:24


Какво като не е за турбо въпроса.
Идеята е че вече имам върху какво да умувам :)


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Сря 13 юли 2005 19:19


CyberBlade написа:Какво като не е за турбо въпроса.
Идеята е че вече имам върху какво да умувам :)
УМУВАЙ...! :banghead: :stll think: :deal


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Чет 14 юли 2005 20:02


ivo16v написа:
niki127 написа:
ivo16v написа:
KILLER GTI написа:
Jerom написа:е че къв и е проблема? :roll:
с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!
МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!

само малка поправка, "компресията" е не6то дето се води ка4ествен приzнак zа контрол на плътността на надбуталното пространство, а това дето се полу4ава като се сложи глава от КР на РП(АБС) е друго.
Колегата оба4е е прав zа едно горивната камера на КРа е в главата, а на РП е по>скоро в буталата, от тук стигаме до..... СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ, която при въпросата компановка става около 8:1(идеална zа ТУРБО иzвра6тения), айде дерzайте
За кого е отговора???А вьпроса не е за турбо!!!

то zатова това zа турбото е в скоби


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Пет 15 юли 2005 0:31


niki127 написа:
ivo16v написа:
niki127 написа:
ivo16v написа:
KILLER GTI написа:
Jerom написа:е че къв и е проблема? :roll:
с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!
МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!

само малка поправка, "компресията" е не6то дето се води ка4ествен приzнак zа контрол на плътността на надбуталното пространство, а това дето се полу4ава като се сложи глава от КР на РП(АБС) е друго.
Колегата оба4е е прав zа едно горивната камера на КРа е в главата, а на РП е по>скоро в буталата, от тук стигаме до..... СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ, която при въпросата компановка става около 8:1(идеална zа ТУРБО иzвра6тения), айде дерzайте
За кого е отговора???А вьпроса не е за турбо!!!

то zатова това zа турбото е в скоби
OK/Разбирач/ Колкото до степ.на сгьстяване при вьпр. комбинация не сам много СИГУРЕН!!!3G-е с плоски бутала и подлошка на главата.А не с бутала от G60 !Надявам се че ме разбираш!OK! :idea:


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Пет 15 юли 2005 23:52


ivo16v написа:
niki127 написа:
ivo16v написа:
niki127 написа:
ivo16v написа:
KILLER GTI написа:
Jerom написа:е че къв и е проблема? :roll:
с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!
МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!

само малка поправка, "компресията" е не6то дето се води ка4ествен приzнак zа контрол на плътността на надбуталното пространство, а това дето се полу4ава като се сложи глава от КР на РП(АБС) е друго.
Колегата оба4е е прав zа едно горивната камера на КРа е в главата, а на РП е по>скоро в буталата, от тук стигаме до..... СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ, която при въпросата компановка става около 8:1(идеална zа ТУРБО иzвра6тения), айде дерzайте
За кого е отговора???А вьпроса не е за турбо!!!

то zатова това zа турбото е в скоби
OK/Разбирач/ Колкото до степ.на сгьстяване при вьпр. комбинация не сам много СИГУРЕН!!!3G-е с плоски бутала и подлошка на главата.А не с бутала от G60 !Надявам се че ме разбираш!OK! :idea:

ОК на4алник, не ми се влиzа в глупави спорове. ФАКТ> преди де години има6е в рали 6ампионата (пистовия) един голф 1.8 АБС та тои бе6е с глава от 16V те от там zнам колко му бе6е степента. аре стига толко 4е 6те zема да се иzложа и 6те си катурна имиджа :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 18 юли 2005 11:07


КОЛЕГИ>>>

НА 16V мотора горивната камера е в глажата и е около 50сс и буталата са глатки . Дават на мотора 10:1

При 8V мотора горижната камера е в БУТАЛОТО около 30сс и около 15сс в главата.

И какжо се получева--> Ако на 8V мотор се сложи глава от 16V згъстяването става 6:1 при горивна камера 80сс.

Сами си отговорете дали мотораще замали :!:

PACO


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Пон 18 юли 2005 17:59


paco написа:КОЛЕГИ>>>

НА 16V мотора горивната камера е в глажата и е около 50сс и буталата са глатки . Дават на мотора 10:1

При 8V мотора горижната камера е в БУТАЛОТО около 30сс и около 15сс в главата.

И какжо се получева--> Ако на 8V мотор се сложи глава от 16V згъстяването става 6:1 при горивна камера 80сс.

Сами си отговорете дали мотораще замали :!:

PACO
:yeaha: Beer


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 19 юли 2005 18:25


niki127 написа:
ivo16v написа:
niki127 написа:
ivo16v написа:
niki127 написа:
ivo16v написа:
KILLER GTI написа:
Jerom написа:е че къв и е проблема? :roll:
с компресията проблем нам да има но ще има разлика в згъстяването на горивната камера, а от там и детонации но това се прави !!!!
МАЙ-не сте разглеждали 8 и 16v двиг. от близо!1-ГЛАВАТА пасва 1-кьм-1,но буталата нямат нищо общо!На 16v са плоски като има само едно каналче за смукв.клапани-горивната камера почти изцяло е в главата!Докато 8v е с вдльбнати бутала-доста по малка гор.КАМЕРА в главата!От там е ниската комр.За да не си мислите че САМО СИ ПИША Ви давам пример-Блок от 1.8-16v KR+Глава от RF=НА комресия над 20bara!Компресомера ми е до толкова!Jerom помисли добре преди да почнеш каквото и да било!!!

само малка поправка, "компресията" е не6то дето се води ка4ествен приzнак zа контрол на плътността на надбуталното пространство, а това дето се полу4ава като се сложи глава от КР на РП(АБС) е друго.
Колегата оба4е е прав zа едно горивната камера на КРа е в главата, а на РП е по>скоро в буталата, от тук стигаме до..... СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ, която при въпросата компановка става около 8:1(идеална zа ТУРБО иzвра6тения), айде дерzайте
За кого е отговора???А вьпроса не е за турбо!!!

то zатова това zа турбото е в скоби
OK/Разбирач/ Колкото до степ.на сгьстяване при вьпр. комбинация не сам много СИГУРЕН!!!3G-е с плоски бутала и подлошка на главата.А не с бутала от G60 !Надявам се че ме разбираш!OK! :idea:

ОК на4алник, не ми се влиzа в глупави спорове. ФАКТ> преди де години има6е в рали 6ампионата (пистовия) един голф 1.8 АБС та тои бе6е с глава от 16V те от там zнам колко му бе6е степента. аре стига толко 4е 6те zема да се иzложа и 6те си катурна имиджа :lol: :lol: :lol:
spam Е тва е цитат spam



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта