Малки модификации.. ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Малки модификации.. ABF

Мнениеот grandvizitor » Вто 21 авг 2007 20:59


Имате ли представа, ако сложа панелен филтър K&N и махна катализатора на сток ABF, какво ще постигна? Качествена разлика?? :shock




Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 21 авг 2007 21:58


Има доста изписано във форума. Ще има ефект определено. Сложи панелен К&N, катализатора го махай, особено ако е запушен. Махни и средното (сложи резонаторно на неговото место че само с тръба чупи глави) и едно крайно проходно.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 21 авг 2007 22:09


Ще бъде по респонсна колата .. според мен това ще е чувствителната разлика


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Вто 21 авг 2007 23:26


значи утре махам катализатора и слагам K&N панелен и след това ще пиша каква е разликата. 10х много!! :wink:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 22 авг 2007 6:21


Сложи конус, но му направи термо щит. По-добре е от панелен филтър, а и звука е по-добър. Аз преди бях с панелен K&N, сега съм с конус JR и колата осезаемо се развърта по-добре.


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Сря 22 авг 2007 8:08


Проблема е как да го направя тоя термо щит, пък и има някъв датчик в началото на кутията който ако сложа конус трябва да изчезва. Как да се оправя с термо щита???


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 22 авг 2007 8:15


grandvizitor написа:Проблема е как да го направя тоя термо щит, пък и има някъв датчик в началото на кутията който ако сложа конус трябва да изчезва. Как да се оправя с термо щита???
Ето ти пример за термо щит домашно производство много добро е не че щото аз съм го правил :mrgreen: ама в наъ големите жеги при яка стъпка градско отварям капака и филтъра не е топъл а даже хладен :wink: http://forum.vwclub.bg/garage.php?m ... ge_id=8248 п.п Има и на капака допълнително уплътнение :wink:


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Сря 22 авг 2007 9:22


в момента ми махат катализатора.. дано не чупи глави щото имам още 2 гърнета след него.. :?

П.С. слагат права тръба на негово място.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 22 авг 2007 9:37


grandvizitor написа:в момента ми махат катализатора.. дано не чупи глави щото имам още 2 гърнета след него.. :?

П.С. слагат права тръба на негово място.


2-те гърнета в какво състояние са ? ако това преди задното е в състоянието (предполагаемото състояние на стария катализатор) просто няма смисъл от него .. по добре дай там някой лев и смени и него с някое по отпушено евентуално.. ако не искаш да бръмчи много ?

ако търсиш колектори мисля че приятел има 4-2-1 мога да те свържа с него .. не ми се вярва цената да е фрапантна а резултата е добър


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Сря 22 авг 2007 11:09


махнах катализатора, на негово място сложих права тръба, звука стана малко по-силен, но със сигурност не чупи глави, а разлика във вървенето като че ли има.. :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 22 авг 2007 11:11


grandvizitor написа:махнах катализатора, на негово място сложих права тръба, звука стана малко по-силен, но със сигурност не чупи глави, а разлика във вървенето като че ли има.. :D


сложи сега и спортно филтърче... но според мен няма смисъл от конусен ... чак толкова голям дебит на въздуха не ти трябва но това си е мое мнение.. според мен конусните са читав вариянт за турбо мотори но както и да е .... пробвай с филтъра според мен си заслужава .. можеш и към колегата брезел за чип да се обърнеш.. разлика ще има и то не за много пари


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Сря 22 авг 2007 11:45


сложи сега и спортно филтърче... но според мен няма смисъл от конусен ... чак толкова голям дебит на въздуха не ти трябва но това си е мое мнение.. според мен конусните са читав вариянт за турбо мотори но както и да е .... пробвай с филтъра според мен си заслужава .. можеш и към колегата брезел за чип да се обърнеш.. разлика ще има и то не за много пари


Днеска точно това мислех да напрвя - да сложа панелен K&N, но се замислих, щото не знам дали си заслужава понеже отстраняването на катализатора ми струваше 20лв., а панелния филтър е около 150, не че не искам да ги дам, напротив искам ама да знам че ще е качествена промяната, но щом има един полужителен глас от теб ЗА, май няма много да се замислям :wink: Благодаря за съвета, довечера ще кажа какъв е резултата след него. Чао засега :wink:

П.С. Колкото за чипа, разбрах че трябва да сменям бензина (95), а това малко ме притеснява.. :?


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 22 авг 2007 11:54


150 е K&N ама той на практика е вечен.Переш и слагаш отново.Другата ти оферта е J&R за около 90лв.Ония хартиените по 10 лева и после като ги сметнеш, то по-добре конус или панелен спортен да си земеш.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 22 авг 2007 12:04


значи поне за бензина мога да кажа че "малко" съм по-компетентен

по добре никога не слагай 95.. :) просто не си заслужава :)

нека колегите с абф-и споделят каква е разликата между 95 и 98 от читава бензиностанция и дали си заслужава да слагаш 95

а чипа можеш да говориш с брезел .. но определено още от сега смени бензина.. купи читави свещи и кабели и си бонбон :)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 22 авг 2007 12:37


Vizor написа:значи поне за бензина мога да кажа че "малко" съм по-компетентен

по добре никога не слагай 95.. :) просто не си заслужава :)

нека колегите с абф-и споделят каква е разликата между 95 и 98 от читава бензиностанция и дали си заслужава да слагаш 95

а чипа можеш да говориш с брезел .. но определено още от сега смени бензина.. купи читави свещи и кабели и си бонбон :)
Моя АБФ (когато беше мой де) :lol: след чипосване с 95 почна да обажда аванс и си го джитках само със 100+ и без това ми даваше икономия и не си заслужава да я мъчиш с 95 който ест не е 95 ама това е друг въпрос.Обърни се към колегата driver той продава чип и панелен К&N баш за твоя.От тези двете ще усетиш много добра разлика :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта