Въпрос за една джаджа на кр-а WARM UP VALVE

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Въпрос за една джаджа на кр-а WARM UP VALVE

Мнениеот ANDREYO » Чет 23 авг 2007 16:32


въпроса ми е следния на моя такъв клапан има един маркуч които не е закачен а е изолиран а на другите кр-и влиза в клапана и до колкото разбрах служи да обогатява сместа при високи обороти някой знае ли и има ли такова животно за продан :arrow:




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 23 авг 2007 18:30


Много ще съм ти благоарен ако пуснеш една снимка на тоя клапан.
по точно местоположението му. Че аз не разбрах за регулатора който седи на мотора ли става въпрос:) Ако е този ще е полезна и за мен темата .


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 24 авг 2007 1:35


Тази тръба на клапана върши работа да "омекоти клапата" на дебитомера при липса на вакум и ..... да за обогатяване е ......


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Пет 24 авг 2007 7:09


Bobby_ написа:Тази тръба на клапана върши работа да "омекоти клапата" на дебитомера при липса на вакум и ..... да за обогатяване е ......
и ако тръбата е изолирана тогава?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 24 авг 2007 7:14


бедна смес във високите...


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Пет 24 авг 2007 8:51


Bobby_ написа:бедна смес във високите...
бааа и сеа ?имаш ли такова бате


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 25 авг 2007 2:01


:) не нямам (за продаване) :) докато не мина на мегаскуирт няма да издавам нищо от к-джетроника.....


Потребителски аватар
morski
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот morski » Съб 25 авг 2007 17:28


Не търси нещо такова 2-ра ръка. :no-no :no-no
Щом ти е изолиран този клапан , значи не е в ред.
Аз имах проблем с него в зората на битката ми със моя KR.
Дори и да ти изглежда ОК, махай го и купи нов иначе ако сложиш
работил или вържеш твоя ще си обогатиш...маслото в картера с бенз.
:!:
Знам точно и кой цилиндър, коя биела се скапват първи. :evil: :evil:
Цената беше към 180 лв преди 2 години, но си заслужава тази жертва.
Вервай ми.


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Съб 25 авг 2007 17:40


morski написа:Не търси нещо такова 2-ра ръка. :no-no :no-no
Щом ти е изолиран този клапан , значи не е в ред.
Аз имах проблем с него в зората на битката ми със моя KR.
Дори и да ти изглежда ОК, махай го и купи нов иначе ако сложиш
работил или вържеш твоя ще си обогатиш...маслото в картера с бенз.
:!:
Знам точно и кой цилиндър, коя биела се скапват първи. :evil: :evil:
Цената беше към 180 лв преди 2 години, но си заслужава тази жертва.
Вервай ми.
бате тва нещо струва 1.400лв и е само оригинално и маи не си наясно кое точно е .ако е 180 лв да съм го взел жече и не е изолирано ами е от друга такава подобна инжекция и е без вход за тоя марку4 дето ми е изолиран


Потребителски аватар
morski
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за една джаджа на кр-а WARM UP VALVE

Мнениеот morski » Нед 26 авг 2007 8:40


ANDREYO написа:въпроса ми е следния на моя такъв клапан има един маркуч които не е закачен а е изолиран а на другите кр-и влиза в клапана и до колкото разбрах служи да обогатява сместа при високи обороти някой знае ли и има ли такова животно за продан :arrow:

WARM UP VALVE се води дюзата за първоначално палене на студен ДВГ, която също служи за обогатяване на сместа при рязък ход.
А явно ти говориш за регулатора за управляващо налягане, който наистина струва 1200-1400 лв.
И е капсулован.
СОРИ, бате,подведе ме.
ЗА инфо- в БС има човек ,който ми оправи моя за ....50 лв.
Но вече не е в БС.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Нед 26 авг 2007 9:57


morski написа:Не търси нещо такова 2-ра ръка. :no-no :no-no
Щом ти е изолиран този клапан , значи не е в ред.
Аз имах проблем с него в зората на битката ми със моя KR.
Дори и да ти изглежда ОК, махай го и купи нов иначе ако сложиш
работил или вържеш твоя ще си обогатиш...маслото в картера с бенз.
:!:
Знам точно и кой цилиндър, коя биела се скапват първи. :evil: :evil:
Цената беше към 180 лв преди 2 години, но си заслужава тази жертва.
Вервай ми.


Ще обясниш ли откъде точно,ще влезе бензина в картера от дюзата в смукатела,че не се сещам :idea:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Нед 26 авг 2007 11:19


negodnika написа:
morski написа:Не търси нещо такова 2-ра ръка. :no-no :no-no
Щом ти е изолиран този клапан , значи не е в ред.
Аз имах проблем с него в зората на битката ми със моя KR.
Дори и да ти изглежда ОК, махай го и купи нов иначе ако сложиш
работил или вържеш твоя ще си обогатиш...маслото в картера с бенз.
:!:
Знам точно и кой цилиндър, коя биела се скапват първи. :evil: :evil:
Цената беше към 180 лв преди 2 години, но си заслужава тази жертва.
Вервай ми.


Ще обясниш ли откъде точно,ще влезе бензина в картера от дюзата в смукатела,че не се сещам :idea:

Стреля постояно,дави колата,не може да го изгори и от там каде каде в картера,ял съм го тоя ама от главата на инжекцията.
П.П.ANDREYO имам такъв регулатор работещ,ама проблема е,че го продавам в комплект с цялата инжекция. :D


Потребителски аватар
morski
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот morski » Нед 26 авг 2007 18:49


oHua написа:Стреля постояно,дави колата,не може да го изгори и от там каде каде в картера,ял съм го тоя ама от главата на инжекцията.
П.П.ANDREYO имам такъв регулатор работещ,ама проблема е,че го продавам в комплект с цялата инжекция. :D

Мерси , бате, за уточнението. :да: :да:
Само да допълня, че преди да разбера че клапана изтърва и пуска бензин в маслото източих към литър от картера масло( с бензин) :!:
И докато разбера проблема ми, стана тя каквато стана-всичко задра :evil:
Да кажа защо ли- понятието "маслен клин" беше станало чуждо за моя ДВГ :не:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта