олекотен маховик

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
baks
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг

олекотен маховик

Мнениеот baks » Чет 30 авг 2007 17:35


какви са +/- от олекотяване на маховика и колко трябва да олекне




Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Чет 30 авг 2007 17:37


ами за олекотяването колега повече от 30% знам че не е добре да се урязва защото ефекта ако преминеш тези проценти не е положителен , сега като плюс какво да ти кажа колата се развърта много ама много по лесно и с лекота пълни оборотите сега има го момента и с какви скорости караш но темата тогава става дълга и широка но аз съм и винаги съм бил за олекотяването на маховика защото съм го изпитал :wink:


Потребителски аватар
baks
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг

Мнениеот baks » Чет 30 авг 2007 17:40


карам КР кутията е 4S и сега сменя съединителя та се чудя да престържа ли маховика


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Чет 30 авг 2007 17:59


ами според мен е доста добре да му пуснеш една стружка и няма да сбъркаш :wink:


Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Denko_be_maina » Чет 30 авг 2007 18:41


Много да е важно балансирането
иначе ефекта ще е пълен и ако се олекоти вала на тама вече е мътна щото трябва да се отваря мотора после да се сабира парички за гарнитури


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 30 авг 2007 19:18


vw_edition написа: повече от 30% знам че не е добре да се урязва защото ефекта ако преминеш тези проценти не е положителен ......

.... има го момента и с какви скорости караш



Може ли малко разяснения относно вида на скоростите? Има разлика между по-късите и по-дългите ли? :roll:
Възникват ли някакви проблеми с празния ход?
Кой може да направи тази операция? Цена? Знам за този Жоро от БАН ....


Потребителски аватар
baks
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг

Мнениеот baks » Чет 30 авг 2007 19:20


вала къде точно се олекотява
аз съм стругар пък и парички има за сега


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 30 авг 2007 23:11


Ако се олекоти има 2 варианта:

1во: По бързо влиза в обороти, защото е по-лек
2ро: Губиш инерцията, зщото я няма вече тежестта


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 30 авг 2007 23:21


+ сове:
Бързо развъртане на мотора
Малко по-добро ускорение
- си
Риск да се счупи.... а седи точно под педала за газта.....
Баланса е негарантиран!
Загуба на въртящ момент. от него следват доста други загуби.....

Направете си равносметка.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 31 авг 2007 10:28


Възникват ли проблеми с празния ход?

Ето и още малко теми по въпроса:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%E2%E8%EA

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%E2%E8%EA


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пет 31 авг 2007 11:49


съгласен съм с всичко казано от колегите по горе но определено съм привърженик на този вид олекотяване защото си съдя по мои опит наи вече и ако си с по дълги скорости ще осетиш голям ефект а недеаи си боже си с фм кутия с къси скорости вътре става сериозен ефекта и почва да лепи много благо за седалката mhihi


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Пет 31 авг 2007 12:37


няма ли опасност ако се скъса да пробие през пода и да ти цепне петихата :oops: чувал съм че похвръкват :roll:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 31 авг 2007 14:04


Tова мисля че се получава от прекалено олекотяване в следствие на което маховика не издържа и става летяща главорезачка :twisted: Затова хората казват 30-35% от теглото са разумните граници...


Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Denko_be_maina » Пет 31 авг 2007 15:21


:roll:
но пак ви казвам няма проблем ако балансиран ако ще и 70% да сте му взели от теглото
имам приятел който от 9 кг маховик го направи 3
а коляновия вал така го олекоти че няма гърбици изобщо :D

Последна промяна от Denko_be_maina на Пет 31 авг 2007 16:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пет 31 авг 2007 15:23


Маховика се пада точно пред шофьора, малко в дясно.Абе ако е разумно олекотен и добре балансиран няма проблем.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта