Нека, които е сменял съединител да каже марка, цена и дали е доволен.
Мен ме интересува цял комплект, колко горе долу излиза и попринцип търся нещо по-държаливо.
Чувам разни оплаквания от Закс.
Лук как са, струват ли, че цената им е тънка.
National как са държат ли?
Най-много ме интересува съединителя да държи на натоварвания.
Съединител за 2.0 16V препоръки ?
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединител за 2.0 16V препоръки ?
niikoo_1 написа:Нека, които е сменял съединител да каже марка, цена и дали е доволен.
Мен ме интересува цял комплект, колко горе долу излиза и попринцип търся нещо по-държаливо.
Чувам разни оплаквания от Закс.
Лук как са, струват ли, че цената им е тънка.
National как са държат ли?
Най-много ме интересува съединителя да държи на натоварвания.
вземи си Закс и няма да сгрешиш .
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
negodnika написа:Аз пък твърдо съм за Luk такъв свалих от KR-а такъв и сложих а колата се кара само на пълна газ,преди слагах SACHS на EZ-та съединитела ми беше от Австрия и го счупих за много кратко време
другата седмица след диното ще постна гарфики и ще видиш какво минава през стандартен Сакс ( с притискател от рейсинг серията , обаче)
закупен за 120 лв мисля че беше .
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Cordoba16vt написа:negodnika написа:Аз пък твърдо съм за Luk такъв свалих от KR-а такъв и сложих а колата се кара само на пълна газ,преди слагах SACHS на EZ-та съединитела ми беше от Австрия и го счупих за много кратко време
другата седмица след диното ще постна гарфики и ще видиш какво минава през стандартен Сакс ( с притискател от рейсинг серията , обаче)
закупен за 120 лв мисля че беше .
Именно....стария ми беше Лук.Закс са съединителите.Към 330-340 мисля по спомен беше притискател+феродо и лагера още 40-50 ето ти комплекта.Може и да греша цените, преди няколко месеца се интересувах.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Cordoba16vt написа:negodnika написа:Аз пък твърдо съм за Luk такъв свалих от KR-а такъв и сложих а колата се кара само на пълна газ,преди слагах SACHS на EZ-та съединитела ми беше от Австрия и го счупих за много кратко време
другата седмица след диното ще постна гарфики и ще видиш какво минава през стандартен Сакс ( с притискател от рейсинг серията , обаче)
закупен за 120 лв мисля че беше .
Карам със кутия от 1.6 и съответно притескател и диск за 1,6 ЗАКС. Калата ми е 1.8 90 + Преди с ЛУК пребоксуваше понякога, сега този проблем го няма !

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта