Спортен филтър? Да или Не?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1073
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Спортен филтър? Да или Не?

Мнениеот Tipsy » Чет 23 юли 2015 22:57


Примерно смяната на скорост на 2 макс 2500 оборота, поддържане на средно 1500-2000 оборота. Ей такива работи




Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Спортен филтър? Да или Не?

Мнениеот Daniel Kuntov » Чет 23 юли 2015 23:25


Колеги на голф 3 2.0 агг ако сложа хубав конус ще имам ли някакъв проблем.На газ съм!


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1073
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Спортен филтър? Да или Не?

Мнениеот Tipsy » Пет 24 юли 2015 0:04


TiL написа:Колега що за глупави въпроси задаваш?

Не мисля ,че е глупав въпроса. Водя си едни разсъждения, монолози може би. Ще ги поделя с вас пък да видим, може и да греша.
Поне едно 80% от пишещите в темата карат дизели. От тях поне на половината турбините им са с променлива геометрия. За да бъде изключително икономична колата се сменят скоростите в диапазона 1500-2000-2500 оборота, или както се казва като бакшиш. Това да караш на 5та с 50км/ч е нещо напълно нормално. Както ми казваше един приятел "много ти се кефя как със 60км/ч си още на 2ра, а аз с 50 вече на 5та ама моята гори 4,3л, докато твоята 12л/100км". Но то после като се калкулира се оказа, че 4,3л дизел са почти колкото 12л газ, че малко по-скъпи. Но да не се отклонявам от темата. Та при ниските обороти дали няма да има по-лошо изгаряне и оттам саждообразуване и зацапване на геометрията? И за примерно 10000км кое ще е по-вероятно:
- да влязат толкова много фини частици през спортния филтър, че да износят компресорната перка
- да се натрупат сажди и да блокират променливата геометрия
И сега някой може да каже, че тя геометрията се сваля и почиства, ама то и филтъра се сваля пере и омаслява, че даже доста по-лесно и бързо от турбината.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Спортен филтър? Да или Не?

Мнениеот Iago » Пет 24 юли 2015 0:12


Кажи честно!? Ябълката е повече зелена или повече кръгла?

Какво общо има едното с другото в твоята "дилема" :death


Salvatore
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спортен филтър? Да или Не?

Мнениеот Salvatore » Пет 24 юли 2015 0:36


Те тия ефекти и да ги ма, не са толкоз непосредствени.

Основен проблем на ниските обороти-няма мазане. Налягането е ниско.
Втори проблем-какво става с демпферния маховик, ако го мъчим на пета с 50..Ами ясно е какво става-чудовищно бърза амортизация на пружините и...1000 лева ремонт. Просто на високите предавки мотора непрекъснато го "мачка".
Отделно-няма мощност.


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Спортен филтър? Да или Не?

Мнениеот muckata_9090 » Пет 24 юли 2015 0:42


Спортен филтър конус JR от 3 години и нямам никакви проблеми колега,мотора е 1.8т и турбото на МАКС


Потребителски аватар
toppito
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 03 окт 2013 5:59
Автомобил: MK 4
Двигател: 1.8T AGU 1998
Местоположение: Ихтиман

Re: Спортен филтър? Да или Не?

Мнениеот toppito » Пет 24 юли 2015 6:09


Бихте ли разяснили защо колата ми спря... :banghead След поставянена филтъра като че изгуби мощност,от време на време клати оборотите.И се получи нещо като лаг(позамисля се повечко от нормалното).Възможно ли е от ламбда сондата понеже ми е за смяна,да не прави добре сместа и тя да е бедна...
Става дума за 1.8т АГУ с конус JR


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Спортен филтър? Да или Не?

Мнениеот myrshavija » Пет 24 юли 2015 7:45


toppito, ако се замислиш защо се слага спортен филтър и какво точно прави, вероятно сам ще намериш отговор на въпроса си.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Спортен филтър? Да или Не?

Мнениеот betaserk » Сря 09 сеп 2015 22:54




Потребителски аватар
Муси.Мм
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 24 апр 2016 11:33
Автомобил:
Двигател:

Re: Спортен филтър? Да или Не?

Мнениеот Муси.Мм » Нед 24 апр 2016 11:35


Някои дами каже ако сложа спортен. Филтар на Опел Астра ф 1.6 16v ecotec 101К.с ДаЛи Ще има Ефект .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта