Въпрос за пружини и спирачни апарати и дискове.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Въпрос за пружини и спирачни апарати и дискове.

Мнениеот russonera » Вто 25 сеп 2007 14:41


Здравейте колеги.
Не намерих нищо конкретни с търсачката и реших да пусна нова тема.

Та въпросите ми са.
Спирачните апарати и дискове-Brembo или Porshe.Към колко мангизи варират цените им,и дали някой от форума има такива за да сподели дали е доволен.Това е за което ви говоря:

Изображение
Изображение
Изображение

Другият въпрос ми е за спортни пружини Bilstein.Но да се регулират така че лятото да се спускат,а зимата да се вдигат малко.Колко пари са и дали ако някой от форума има такива да каже дали е доволен от тях.

Много ще съм ви благодарен ако ми отговорите на въпросите.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 25 сеп 2007 14:50


Girling-а спира по добре от Поршето и от Брембото не се лъжи че са червени

По цветове ли си ги хареса .. има едни жълти има и едни боядисвани?
На нфс-то ти е отворило нови спирачки и се чудиш кои да сложиш ли ?

Ти сериозно ли питаш ? какво те наведе точно на тази тема? Езика ли си чешеш пак ? Няма ли футболен раздел да спамиш ? От кога 12 годишни ги интересуват брембо тохико и порше спирачни апарати? Навърши ли 12 изобщо? Като се регистрира във форума даде ли, че си под 13 години и пратиха ли уведомително писмо на родителите ти за потвърждение, че можеш да влизаш във форума (което съм сигурен, че не си направил)?

Моля колегите модератори да изчакат отговора на момчето. Има интересни на които вече доста хора искат отговор. Благодаря


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Вто 25 сеп 2007 15:00


Vizor не се базикай :wink: .Не съм на 12 или 13.А вече на 16.
Моля те не разваляй темата.Интересувам се наистина от тези работи.Не е за мен а за 1 познат,който ме накара да попитам за тези работи. :wink:
Ако имаш нещо против мен кажи го.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 25 сеп 2007 15:06


Абе ICQ-то ти пишеше че си 95 набор.. и на профила ти пишеше и ти го казах.. сега обърнах внимание че си ги сменил .. браво .. порасна за 1 месец с 3 години :lol:


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Вто 25 сеп 2007 15:46


Наистина съм на толкоз.С какво да ти го докажа.Питай Дон ХУан Голфа.той знае за мен.
Моля ви помогнете ми за това което ви питах.На човека му трябват работите. :wink:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 25 сеп 2007 16:35


Горе долу цялата манипулация ще ти излезе един запазен голф нов внос...."пружини дето да се регулират" към 1500лв (нисък клас)
, спирачни апарати тип червени като тия от снимките и те горе долу тия пари + дискове за тия апарати около 300 кинта предни + 200 кинта задни + накладки подходящи около 200 кинта (без преправяне и труд) = 3700-4000лв дерзай. 8)


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Вто 25 сеп 2007 16:48


Kozunak написа:Горе долу цялата манипулация ще ти излезе един запазен голф нов внос...."пружини дето да се регулират" към 1500лв (нисък клас)
, спирачни апарати тип червени като тия от снимките и те горе долу тия пари + дискове за тия апарати около 300 кинта предни + 200 кинта задни + накладки подходящи около 200 кинта (без преправяне и труд) = 3700-4000лв дерзай. 8)
Извинявам се за тъпият въпрос ,ама тая въпросната кола колко тежи и колко коня е ?? има ли смисъл изобщо от 4-ри бутални апарати и толкова големи дискове ?? :roll:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 25 сеп 2007 17:27


Не знам за какво ще ползваш тая кола, но това дето си го мислиш е неподходящо.

1во: Дори и да ти се регулират пружините, пак ли смяташ да се движиш зимно време ????

2ро: Брембо китовете почват от $2000-3000 така че си прави сметка...

3то: Всичко това е доста безсмисленно ако колата няма конете или теглото за такива "аксесоари"!

Гирлинг 60 апаратите се слагат на Ауди С2 и са с 2 работни цилиндъра, побират диск до 292мм или там някъде, отлично влизат Г60 дискове от 280мм и спира като звяр, захвата е еднакъв за шенкелите :wink:


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Вто 25 сеп 2007 21:10


Мерси колеги.Колата е Голф 4 1.8Т-150 коня. :wink: Та това ще му излезне солено на човека ми. :wink:


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Вто 25 сеп 2007 21:24


Също исках да ви питам това спортно окачване Koni дали е добро в сравнение с Bilstein.И дали спирачни апарати на Порше ще излезнат по евтини от Брембото. :wink:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 25 сеп 2007 21:31


Спирачните апарати Порше само пише Порше върху тях, отстрани е гравирано "Брембо". :lol: И стига глупости, за да се наложат такива апарати, колата трябва да е над 300 коня (примерно...то и от доста други неща зависи).А кони и билщайн са просто 2 марки с един милион модели окачвания.


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Вто 25 сеп 2007 22:05


Мерси за отговора колега.
Но как стой отговора за окачването.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 25 сеп 2007 22:25


russonera написа:Мерси за отговора колега.
Но как стой отговора за окачването.


Купуваш...Слагаш...Тестваш. Ако не ти хареса сменяш. Въпрос на вкус.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта