Самара vs Голф
- duff
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:19
- Автомобил: Seat Cordoba Coupe
- Двигател: AEE
- Местоположение: Благоевград
Самара vs Голф
колеги с един приятел спорим много по тоя въпрос та я кажете дали някой знае ... кое ще бие на 400 м Лада Самара 1500 -->75 к.с (13 джанти) или Фау-ве Голф 1600 EZ ---> 75 к.с 4-врати (15 джанти)

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
duff написа:musura написа:ХехехехеГолфчето, ако е читаво, ще я разпори направо
Поне като си спомням моят EZ какъв звяр беше
сток или лек пърфоманс
Аз си бях сток от всякъде... преди това съм карал доста различни лади и ако не са пипани са по-зле от голфчето
Според мен, просто не се шашкай - сменяш скоростите на максимално високи обороти и тръгни без много пилене, но пак на сравнително високи и ще го отвееш
Последна промяна от musura на Сря 26 сеп 2007 22:42, променено общо 2 пъти.
- road runner
- Мнения: 221
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
при тези високо технологични и много сзверски напомпани с коне коли!
Е много трудно да се каже!
Като пренебрегнем някой незначителни фактори, като конски сили, въртящи момнети, състояние на гумите, състояние на настилката, посока на вятъра, температура на въздуха и прочие и прочие все разни там величини. Кой ти ги гледа?
Има два основни в случая решаващи фактора.
1. Техническо състояние на автомобилите. Кой е изгнил повече, кой колко е поиздухал гарнитурки и притурки или на кой по-малко му трака по паветата и други подобни.
2. Задкормилното устройсво и няй вече до колко то може да управлява самолета, че да излети успешно. Съответно е желатено броя на излитания да е равен на броя на кацания!
Е много трудно да се каже!
Като пренебрегнем някой незначителни фактори, като конски сили, въртящи момнети, състояние на гумите, състояние на настилката, посока на вятъра, температура на въздуха и прочие и прочие все разни там величини. Кой ти ги гледа?
Има два основни в случая решаващи фактора.
1. Техническо състояние на автомобилите. Кой е изгнил повече, кой колко е поиздухал гарнитурки и притурки или на кой по-малко му трака по паветата и други подобни.
2. Задкормилното устройсво и няй вече до колко то може да управлява самолета, че да излети успешно. Съответно е желатено броя на излитания да е равен на броя на кацания!
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта