Двойно вентилирани дискове как? защо? колко?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Двойно вентилирани дискове как? защо? колко?

Мнениеот Kozunak » Нед 08 май 2005 17:45


някой може ли да даде по-подробна информация за двойно вентилираните спирачни дискове.заслужава ли си?!има ли ефект?колко струват?откъде може да се сдобием с такива?има ли особености при монтажа?става въпрос за голф3...мерси предварително.




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 08 май 2005 18:07


Това са много хубави дискове, допълват гледката с хубав спирачен апарат и джанта.....

НО: имайки предвид повърхността на на диска от всичките дупки и нарези накладките се износват доста по бързо

Ефекта е супер, диска е студен и спира по добре от нормалните дискове само и единствено заради разликата в температурата....

Заслужава си ако ще си ползваш колата за състезания.....за всекидневно каране не иначе джоба ти ще изтънее заради честа смяна накладки...

Къде - не знам къде ги продават в БГ но не са евтини....

По добра алтернатива е по добри накладки например EBC Green Stuff


Потребителски аватар
mucho
Палячо
Мнения: 1367
Регистриран на: Пон 05 апр 2004 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mucho » Нед 08 май 2005 18:19


понеже наскоро и аз се интересувах, и купих спирачни дискове (моите са обикновени на АТЕ) мога да ти кажа какво ми обясняяха моите хора (от които си пазаруам) ... та тва, което ми обясниха е, че вентилираните дискове по принци са по-дебели = треа сложиш по-тънки накладки и ако се прибави и тва дет вика prj57, че отворите по-бърже "ядът" накладките е ясно накъде отиат нещата - но може пък по-честата им смяна да не те бърка особено ;)


stilko
Мнения: 604
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stilko » Нед 08 май 2005 19:35


По-тънките накладки се слагат когато сменяш от обикновен към вентилиран диск. За монтажа на двойно вентилираните мисля че ще ти трябват и други спирачни апарати, с друг вид накладки(а не просто да са по-тънки).


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 08 май 2005 20:13


По добре търси предни спирачки от S2 или от ония поршета, дето са омешани с части на Ауди/ФауВе :wink: Ти не беше ли с Г3 2000 16в :?:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 08 май 2005 20:22


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 09 май 2005 8:16


малко уточнение.
има два вида вентилирани дискове.
едните представляват два диска един до друг с напречни "перки" :D
на много модели ги слагат фабрично.за тях наистина са нужни по-тънки накладки.не трябва да се слагат нови спирачни апарати и пр.
цената за голф 3 е около 70-90 лв.комплект.
другият вид са двойно вентилираните демек с дупки и/или канали.
те са по-специални и по-скъпи разбира се :wink: brembo и тн.
prj57 е писал за тях по-горе.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 09 май 2005 13:37


Има двойно вентилирани дискове които са с оригиналните размери на сервизните си събратя.... Г3 16в мисля че е с 288 на 20/22 дискове отпред, такива искам да сложа на мойта 3-ка щото съм само с 239 на 20 след смяна от плътни към вентилирани.....

Тия от Порше ще искат по големи спирачни апарати, за тва може да се наложи смяна на главини (аз ще го правя заради спирачки от Г60 поне) a и после може да иска и по големи джанти за да влезнат апаратите.....

Доста неща има да се помислят, също помпата може да се наложи да се смени поне с такава от ГТИ -> 22мм бутало срещу 20мм на нормалните модели..... маркучите трябва да са по яки за да не се пръснат.....

Ето ви дискове с оригинални размери за Г60 (280 на 20мм) които ще влезнат в оригинлания апарат с оригиналните накладки - цена 200$ комплект



Изображение


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 09 май 2005 13:46


Искаш да кажеш, че примерно аз съм с 239 / 22 мм и мога да сложа такива от G60 280 без да сменя апаратите.
Не става Андро, не може.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 09 май 2005 13:57


Не бе, не казвам че не трябва да се сменят апарати и главини.....казвам че има такива дискове за оригиналното спирачно оборудване.....тези дето съм ги дал са за Г60 и 16В 4x100 има такива и за 256мм , за 239 май нямаше..... но ми схващаш мисълта.....


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 09 май 2005 13:58


има и за 239 мм :lol: ама са 250 лв


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 09 май 2005 22:59


GOLFER написа:малко уточнение.
има два вида вентилирани дискове.
едните представляват два диска един до друг с напречни "перки" :D
на много модели ги слагат фабрично.за тях наистина са нужни по-тънки накладки.не трябва да се слагат нови спирачни апарати и пр.
цената за голф 3 е около 70-90 лв.комплект.
другият вид са двойно вентилираните демек с дупки и/или канали.
те са по-специални и по-скъпи разбира се :wink: brembo и тн.
prj57 е писал за тях по-горе.



не сучайно съм написал двойно вентилирани.никой ли не се интересувал за цени.а и колеги сигурно ли е че и апаратите се сменят.288мм вентилирани са ми сегашните дискове.колата ми ви я казаха вече...


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Вто 10 май 2005 5:48


Би трябвало да са на 280мм.Аз имам такива.Испращам ти ЛС.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 10 май 2005 18:18


Зна4и на Г60 и някои Г2 16в дисковете са 280 на 20 4по100

На Г3 16В и ВР6 са 288 на 20 или май 22мм на 5по100......


Брато не трябва да сменяш нищо просто си взимаш двойновентилирани със твоя оригинален размер и си готов....ако искаш и спортни накладки си вземи но знай 4е при тях трябва по зверски спирачки за да почнат да работят, някои имат нужда да загреят повече за да почнат да работят нормално....за тва трябва да се внимава като се избират.....щото ако ефиктивния диапазон на новите ако е 400-450 градуса а ти едвам ги караш да стигат 250 градуса няма да са ти много добри спирачките и ще спира по зле от оригиналните....... :wink:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Вто 10 май 2005 22:21


Значи само на Г 60 са толко 16в е с по малки :D
А за температурната е спорно имал съм много силни дни :D :D :D ех защо нямах фотоапарат като измрат 10та свидетели кой ще разказва :D -правил съм ги оранжеви като на Ф1



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта