Двойно вентилирани дискове как? защо? колко?
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Двойно вентилирани дискове как? защо? колко?
някой може ли да даде по-подробна информация за двойно вентилираните спирачни дискове.заслужава ли си?!има ли ефект?колко струват?откъде може да се сдобием с такива?има ли особености при монтажа?става въпрос за голф3...мерси предварително.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Това са много хубави дискове, допълват гледката с хубав спирачен апарат и джанта.....
НО: имайки предвид повърхността на на диска от всичките дупки и нарези накладките се износват доста по бързо
Ефекта е супер, диска е студен и спира по добре от нормалните дискове само и единствено заради разликата в температурата....
Заслужава си ако ще си ползваш колата за състезания.....за всекидневно каране не иначе джоба ти ще изтънее заради честа смяна накладки...
Къде - не знам къде ги продават в БГ но не са евтини....
По добра алтернатива е по добри накладки например EBC Green Stuff
НО: имайки предвид повърхността на на диска от всичките дупки и нарези накладките се износват доста по бързо
Ефекта е супер, диска е студен и спира по добре от нормалните дискове само и единствено заради разликата в температурата....
Заслужава си ако ще си ползваш колата за състезания.....за всекидневно каране не иначе джоба ти ще изтънее заради честа смяна накладки...
Къде - не знам къде ги продават в БГ но не са евтини....
По добра алтернатива е по добри накладки например EBC Green Stuff
- mucho
- Палячо
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Пон 05 апр 2004 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
понеже наскоро и аз се интересувах, и купих спирачни дискове (моите са обикновени на АТЕ) мога да ти кажа какво ми обясняяха моите хора (от които си пазаруам) ... та тва, което ми обясниха е, че вентилираните дискове по принци са по-дебели = треа сложиш по-тънки накладки и ако се прибави и тва дет вика prj57, че отворите по-бърже "ядът" накладките е ясно накъде отиат нещата - но може пък по-честата им смяна да не те бърка особено 

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:38, променено общо 1 път.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
малко уточнение.
има два вида вентилирани дискове.
едните представляват два диска един до друг с напречни "перки"
на много модели ги слагат фабрично.за тях наистина са нужни по-тънки накладки.не трябва да се слагат нови спирачни апарати и пр.
цената за голф 3 е около 70-90 лв.комплект.
другият вид са двойно вентилираните демек с дупки и/или канали.
те са по-специални и по-скъпи разбира се
brembo и тн.
prj57 е писал за тях по-горе.
има два вида вентилирани дискове.
едните представляват два диска един до друг с напречни "перки"

на много модели ги слагат фабрично.за тях наистина са нужни по-тънки накладки.не трябва да се слагат нови спирачни апарати и пр.
цената за голф 3 е около 70-90 лв.комплект.
другият вид са двойно вентилираните демек с дупки и/или канали.
те са по-специални и по-скъпи разбира се

prj57 е писал за тях по-горе.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Има двойно вентилирани дискове които са с оригиналните размери на сервизните си събратя.... Г3 16в мисля че е с 288 на 20/22 дискове отпред, такива искам да сложа на мойта 3-ка щото съм само с 239 на 20 след смяна от плътни към вентилирани.....
Тия от Порше ще искат по големи спирачни апарати, за тва може да се наложи смяна на главини (аз ще го правя заради спирачки от Г60 поне) a и после може да иска и по големи джанти за да влезнат апаратите.....
Доста неща има да се помислят, също помпата може да се наложи да се смени поне с такава от ГТИ -> 22мм бутало срещу 20мм на нормалните модели..... маркучите трябва да са по яки за да не се пръснат.....
Ето ви дискове с оригинални размери за Г60 (280 на 20мм) които ще влезнат в оригинлания апарат с оригиналните накладки - цена 200$ комплект

Тия от Порше ще искат по големи спирачни апарати, за тва може да се наложи смяна на главини (аз ще го правя заради спирачки от Г60 поне) a и после може да иска и по големи джанти за да влезнат апаратите.....
Доста неща има да се помислят, също помпата може да се наложи да се смени поне с такава от ГТИ -> 22мм бутало срещу 20мм на нормалните модели..... маркучите трябва да са по яки за да не се пръснат.....
Ето ви дискове с оригинални размери за Г60 (280 на 20мм) които ще влезнат в оригинлания апарат с оригиналните накладки - цена 200$ комплект

- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
GOLFER написа:малко уточнение.
има два вида вентилирани дискове.
едните представляват два диска един до друг с напречни "перки"![]()
на много модели ги слагат фабрично.за тях наистина са нужни по-тънки накладки.не трябва да се слагат нови спирачни апарати и пр.
цената за голф 3 е около 70-90 лв.комплект.
другият вид са двойно вентилираните демек с дупки и/или канали.
те са по-специални и по-скъпи разбира сеbrembo и тн.
prj57 е писал за тях по-горе.
не сучайно съм написал двойно вентилирани.никой ли не се интересувал за цени.а и колеги сигурно ли е че и апаратите се сменят.288мм вентилирани са ми сегашните дискове.колата ми ви я казаха вече...
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Зна4и на Г60 и някои Г2 16в дисковете са 280 на 20 4по100
На Г3 16В и ВР6 са 288 на 20 или май 22мм на 5по100......
Брато не трябва да сменяш нищо просто си взимаш двойновентилирани със твоя оригинален размер и си готов....ако искаш и спортни накладки си вземи но знай 4е при тях трябва по зверски спирачки за да почнат да работят, някои имат нужда да загреят повече за да почнат да работят нормално....за тва трябва да се внимава като се избират.....щото ако ефиктивния диапазон на новите ако е 400-450 градуса а ти едвам ги караш да стигат 250 градуса няма да са ти много добри спирачките и ще спира по зле от оригиналните.......
На Г3 16В и ВР6 са 288 на 20 или май 22мм на 5по100......
Брато не трябва да сменяш нищо просто си взимаш двойновентилирани със твоя оригинален размер и си готов....ако искаш и спортни накладки си вземи но знай 4е при тях трябва по зверски спирачки за да почнат да работят, някои имат нужда да загреят повече за да почнат да работят нормално....за тва трябва да се внимава като се избират.....щото ако ефиктивния диапазон на новите ако е 400-450 градуса а ти едвам ги караш да стигат 250 градуса няма да са ти много добри спирачките и ще спира по зле от оригиналните.......

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта