Двигател от АБФ на голф1?
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Двигател от АБФ на голф1?
Възможна ли е конверсия АБФ мотор на голф единичка.Намерил съм страхотно купе от единичка и се замислям дали да не взема един цял ударен абф и да прехвърля всичко на единицата.Сигурно ще има много сложности.Става ли окачване от 2-ка,спирачки,мотора ще легне ли на тампоните?Изобщо съществуват много въпроси и ще се радвам някой да обясни как стоят нещата.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Bobby_ написа:Става но трябва да си помислиш за купето дали ще издържи на тягата и тежеста на мотора..... иначе всичко е лесно и става.....
По-безопасния вариант е КР и доста тунинговане. АБФ е Доста муден мотор!
Аре да не обиждаш АБФ мотора


Може да е муден ама харчи по-малко от 1.8 моно

Какво разбираш под муден, носи на много повече леки модове от КР ( а реално погледнато АБФ си е КР с фейслифт + нормална инжекция.)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Муден, муден колко да е муден?!До към 4500 е муден.После с едни дребни модове като 4-1 колектор, леко барнат софтуер и мотора си върви като пушка.За турбиниране е лесен, скоростната му кутия не налага смяна с по-яка и не се троши лесно.Една чаша кола разлика в работния обем също е предпоставка за повече потенциал.Абе доусъвършенстван КР.Единственото по-хубаво на КР според мен са купетата на които се монтира фабрично.
ПП nikoo_1 чак се засегна хахахах.
ПП nikoo_1 чак се засегна хахахах.

- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Ако мислиш да слагаш турбо е добре да ориентираш към ABF. Иначе няма смисъл от такъв двигател. И от KR според мен няма смисъл, щото не е нещо доста повече от DX-двигателя, който се монтира на mk1 GTI 1.8 112hp. Моят съвет е ABF, ако ще слагаш турбо (или мех. компресор), или вариантът, който ми допада повече е PG-двигател (G60), на който с един чип и ролка можеш да стигнеш подобаващи конски сили. 

- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
fast_t написа:Ако мислиш да слагаш турбо е добре да ориентираш към ABF. Иначе няма смисъл от такъв двигател. И от KR според мен няма смисъл, щото не е нещо доста повече от DX-двигателя, който се монтира на mk1 GTI 1.8 112hp. Моят съвет е ABF, ако ще слагаш турбо (или мех. компресор), или вариантът, който ми допада повече е PG-двигател (G60), на който с един чип и ролка можеш да стигнеш подобаващи конски сили.
KR не бил повече от DX



- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
АБФа е си е най доброто решение просто не може да си покаже възможностите заради тежкия си маховик,тежкото купе на което се монтира и прословутата си ск. кутия която е пълен провал на бай ханс.И ако АБФ се сложи на единичка с скорости от 9А става нещо доста сериозно.А с малко доработки за които спомена Козунака си става доста прилична бегачка 

- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Drago стига зарибява хората
Тоя от Habusa върви за страх
Тука слагат и от 1.8 Т от 4ка двигаетл: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3470349



Тука слагат и от 1.8 Т от 4ка двигаетл: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3470349
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта