Както гласи заглавието,
просто събирам информация...мнения...каквото и да е....
N2O на VR6 Пасат, мнения...
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
VW_FEN написа::roll: Ми супер, какво се моташ още Слагай и тва е! Шъ има после Тхъ фаст анд тхъ фюриос част трета
Далече ще съм, ЕВЕНТУАЛНО, ония вкарват по две огромни бутилки....
Аз искам тестова 50-шотова бутилка.... поне за начало.....
HF написа:земи си нещо японско и експериментирай с него
Дебело ще излезе........ винаги се съобразяваме с бюджет,
знаеш как е.....
Мисълта ми е че имам 145 мили на двигателя. Спокойно мога да кажа,
че е в .... перфектно състояние. Има филтър и чип на него, засега.
Есента заедно с нови гуми и може и джанти,
ще сложа 260/264 валове, пружинки и т.н. работа НАД главата.
Идеяата е азот само за тръпка.... колата има достатъчно коне и без
това, повече отколкото мога да си позволя финансово след всичките
фишове. Което ме гъделичка е дали двигателя ще понесе азота....
При положение че се вкарва не често, не се драг-ва /редовно /
и.... с акъл... Нещо подобно търся, защото е съвсем 'позволимо',
макар все още да не съм проверил цените на самия азот наоколо как са:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7975884439&ssPageName=STRK:MEWA:IT
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
HF написа:тфа е за без пари, ако толко те хапе кучето слагай
Още не е свършил търга, следя го обаче....и активно чета по темата
Дори и да го купя сега, първо ще сложа валовете, сетне
трябва да си пратя чипа за препрограмиране, което време ще
отиде за монтиране по двигателя....
Искам да си направя домашното добре преди да се захвана...
там където си, не са такава рядкост, ако намериш някой познат който има ще ти е малко по-лесно, отколкото само да четеш.
но съм останал с впечатлението (поне в Кали), че коли с Nos карат основно мексиканци и прочее... (да не казвам като видях една латино кака в Skyline : ) и са основно японски. Та ако колата ти е за всекидневно каране незнам.
но съм останал с впечатлението (поне в Кали), че коли с Nos карат основно мексиканци и прочее... (да не казвам като видях една латино кака в Skyline : ) и са основно японски. Та ако колата ти е за всекидневно каране незнам.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
нитро
Аз съм чувал че след три включвания следва основен ремонт
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Много зависи от компресията на двигателя, за да можеш да разбереш какво е "безопасното" смесване на азот....
Също, каква система ще използваш, dry, wet, direct port.....?
Ако съдя по снимката отиваш на WET, това е добре защото когато вкараш азота в цилиндрите ламбда сондата ти ще се побърка и ще иска да вкара повече бензин за да задържи A/F Ratio-то в норма.....на ВР6 това ще е повече от идеално тъй като двигателя е вече мощен и ще можеш да извлечеш максимума от системата...
При тази конфигурация на НОС-а ще слагаш дюзата на intake-a, препоръчва се да е по-близо до дроселната клапа (throttle body) под лек ъгъл срещу него
Разстоянието от соленоидите до дюзата гледай да са възможно най къси за оптимален резултат и по-малка загуба на материал...
Като слагаш бутилката гледай да е успоредна със автомобила, така че маркуча да е прав а на да прави завои, не се опитвай да си охладиш бутилката ако някой ти каже че било по добре- НАПРОТИВ.... налягането е около 600-800 PSI което в тази бутилка се равнява на нормалното атмосферно налягане в стаята ти....
Друго не се сещам, пази се само да не се отровиш че това може да те убие без да разбереш щото няма мирис и цвят, а е отровно за органзма....
Също, каква система ще използваш, dry, wet, direct port.....?
Ако съдя по снимката отиваш на WET, това е добре защото когато вкараш азота в цилиндрите ламбда сондата ти ще се побърка и ще иска да вкара повече бензин за да задържи A/F Ratio-то в норма.....на ВР6 това ще е повече от идеално тъй като двигателя е вече мощен и ще можеш да извлечеш максимума от системата...
При тази конфигурация на НОС-а ще слагаш дюзата на intake-a, препоръчва се да е по-близо до дроселната клапа (throttle body) под лек ъгъл срещу него
Разстоянието от соленоидите до дюзата гледай да са възможно най къси за оптимален резултат и по-малка загуба на материал...
Като слагаш бутилката гледай да е успоредна със автомобила, така че маркуча да е прав а на да прави завои, не се опитвай да си охладиш бутилката ако някой ти каже че било по добре- НАПРОТИВ.... налягането е около 600-800 PSI което в тази бутилка се равнява на нормалното атмосферно налягане в стаята ти....
Друго не се сещам, пази се само да не се отровиш че това може да те убие без да разбереш щото няма мирис и цвят, а е отровно за органзма....
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
Днеска отивам да търся да си купя инструмент
да замеря компресията на двигателя. Фабрично 10:1.
Ще видим....
'Мокра" система ще да е, а дупката на интейка ще е някъде на
няколко сантима от от дросела. А тфа и до ден днешен не знаех
че се казва дросел на Български, честно...
Всичко е още в проект но съм много ентусиазиран.
Сега търся да чета как се инсталира, правилно впръскване и т.н.
По принцип бутилката си идва със 'бланкет' за поддържане
на оптимална температура за азота вътре, ако ли не трябва
маи отделно да се купува...
И още не мога да разбера в тоя шибан щат дето живея къде
наливат азот и колко гроша чини...
да замеря компресията на двигателя. Фабрично 10:1.
Ще видим....
'Мокра" система ще да е, а дупката на интейка ще е някъде на
няколко сантима от от дросела. А тфа и до ден днешен не знаех
че се казва дросел на Български, честно...
Всичко е още в проект но съм много ентусиазиран.
Сега търся да чета как се инсталира, правилно впръскване и т.н.
По принцип бутилката си идва със 'бланкет' за поддържане
на оптимална температура за азота вътре, ако ли не трябва
маи отделно да се купува...
И още не мога да разбера в тоя шибан щат дето живея къде
наливат азот и колко гроша чини...
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Не съм голям фен на NOS по скоро сложи му ей това на твоя VR6
от тук: http://www.vf-engineering.com/vw_mk3passatvr6.htm
Знам че е повече пари, но имаш 250 кс по всяко време, не само от време на време. Drive
от тук: http://www.vf-engineering.com/vw_mk3passatvr6.htm
Знам че е повече пари, но имаш 250 кс по всяко време, не само от време на време. Drive
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта