N2O на VR6 Пасат, мнения...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

N2O на VR6 Пасат, мнения...

Мнениеот izzo » Нед 22 май 2005 14:00


Както гласи заглавието,
просто събирам информация...мнения...каквото и да е....




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 22 май 2005 18:31


:roll: Ми супер, какво се моташ още :D Слагай и тва е! Шъ има после Тхъ фаст анд тхъ фюриос част трета ;)


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Нед 22 май 2005 21:03


земи си нещо японско и експериментирай с него


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Нед 22 май 2005 21:25


VW_FEN написа::roll: Ми супер, какво се моташ още :D Слагай и тва е! Шъ има после Тхъ фаст анд тхъ фюриос част трета ;)

Далече ще съм, ЕВЕНТУАЛНО, ония вкарват по две огромни бутилки....
Аз искам тестова 50-шотова бутилка.... поне за начало..... :)

HF написа:земи си нещо японско и експериментирай с него

Дебело ще излезе........ винаги се съобразяваме с бюджет,
знаеш как е.....

Мисълта ми е че имам 145 мили на двигателя. Спокойно мога да кажа,
че е в .... перфектно състояние. Има филтър и чип на него, засега.

Есента заедно с нови гуми и може и джанти,
ще сложа 260/264 валове, пружинки и т.н. работа НАД главата.

Идеяата е азот само за тръпка.... колата има достатъчно коне и без
това, повече отколкото мога да си позволя финансово след всичките
фишове. Което ме гъделичка е дали двигателя ще понесе азота....
При положение че се вкарва не често, не се драг-ва /редовно :)/
и.... с акъл... Нещо подобно търся, защото е съвсем 'позволимо',
макар все още да не съм проверил цените на самия азот наоколо как са:

Изображение

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7975884439&ssPageName=STRK:MEWA:IT


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Нед 22 май 2005 21:55



тфа е за без пари, ако толко те хапе кучето слагай


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Нед 22 май 2005 22:01


HF написа:тфа е за без пари, ако толко те хапе кучето слагай


Още не е свършил търга, следя го обаче....и активно чета по темата :)

Дори и да го купя сега, първо ще сложа валовете, сетне
трябва да си пратя чипа за препрограмиране, което време ще
отиде за монтиране по двигателя....

Искам да си направя домашното добре преди да се захвана...


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Нед 22 май 2005 22:11


там където си, не са такава рядкост, ако намериш някой познат който има ще ти е малко по-лесно, отколкото само да четеш.
но съм останал с впечатлението (поне в Кали), че коли с Nos карат основно мексиканци и прочее... (да не казвам като видях една латино кака в Skyline :shock: ) и са основно японски. Та ако колата ти е за всекидневно каране незнам.


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Нед 22 май 2005 22:44


Всекидневно е, поне докато не събера за Корадо :):)
Но при мене няма жив латинос... аз съм по накъм село....


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

нитро

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 23 май 2005 15:19


Аз съм чувал че след три включвания следва основен ремонт :?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 23 май 2005 15:35


Много зависи от компресията на двигателя, за да можеш да разбереш какво е "безопасното" смесване на азот....

Също, каква система ще използваш, dry, wet, direct port.....?
Ако съдя по снимката отиваш на WET, това е добре защото когато вкараш азота в цилиндрите ламбда сондата ти ще се побърка и ще иска да вкара повече бензин за да задържи A/F Ratio-то в норма.....на ВР6 това ще е повече от идеално тъй като двигателя е вече мощен и ще можеш да извлечеш максимума от системата...

При тази конфигурация на НОС-а ще слагаш дюзата на intake-a, препоръчва се да е по-близо до дроселната клапа (throttle body) под лек ъгъл срещу него 8)

Разстоянието от соленоидите до дюзата гледай да са възможно най къси за оптимален резултат и по-малка загуба на материал...

Като слагаш бутилката гледай да е успоредна със автомобила, така че маркуча да е прав а на да прави завои, не се опитвай да си охладиш бутилката ако някой ти каже че било по добре- НАПРОТИВ.... 8) налягането е около 600-800 PSI което в тази бутилка се равнява на нормалното атмосферно налягане в стаята ти....

Друго не се сещам, пази се само да не се отровиш че това може да те убие без да разбереш щото няма мирис и цвят, а е отровно за органзма.... :!:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пон 23 май 2005 18:13


Днеска отивам да търся да си купя инструмент
да замеря компресията на двигателя. Фабрично 10:1.
Ще видим....

'Мокра" система ще да е, а дупката на интейка ще е някъде на
няколко сантима от от дросела. А тфа и до ден днешен не знаех
че се казва дросел на Български, честно...

Всичко е още в проект но съм много ентусиазиран.
Сега търся да чета как се инсталира, правилно впръскване и т.н.

По принцип бутилката си идва със 'бланкет' за поддържане
на оптимална температура за азота вътре, ако ли не трябва
маи отделно да се купува...

И още не мога да разбера в тоя шибан щат дето живея къде
наливат азот и колко гроша чини...


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 23 май 2005 23:10


така като гледам маи ше фърчат бутала от ВР :D


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 23 май 2005 23:25


Любопитно ми е дали турбодизел ще издържи на такава гад и какъв ли ще е ефекта :?:


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 24 май 2005 0:36


Не съм голям фен на NOS по скоро сложи му ей това на твоя VR6
Изображение
Изображение

от тук: http://www.vf-engineering.com/vw_mk3passatvr6.htm

Знам че е повече пари, но имаш 250 кс по всяко време, не само от време на време. Drive


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Чет 26 май 2005 6:54


Спира ме факта че разликата между чарджър и азот е няколко хиляди долара....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта