
Генерация за ABF
- grandvizitor
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'
Генерация за ABF
Кажете, каква генерация от колекторите назад да слагам. Искам качествени гърнета на разумни цени, да не са "ULTRA" racing - да не се издържа вътре, но все пак да се чува че е ABF! 

- grandvizitor
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'
Аз съм с панелен K&N. Проблемът е, че съм за смяна на всичките гърнета, защото имах неблагоразумието да си махна катализатора, който мислех, че се е запушил и спъва колата, а в последствие разбрах че моя е бил железен и не се запушвал. Така махайки го се увеличила скоростта на газовете отиващи към двете гърнета Walker и им разказа играта за 1-2 седмици. Така, че не ми се дават повече от 400лв за всичко от колекторите назад. Ходих днес в ASPO до Dunev, които са и ми казаха, че точно за ABF нямат изобщо. Отидох в Kraft и ми казаха, че ми сменят всичко за 392лв със "спортно" задно гърне. Като средното ще е на Vito, щото нямали те такова. Та явно при тях ще сменям, пък стискам палци да излезнат читави!...
ПС. Някой има ли впечатления от Kraft и "спортните" им гърнета ??

ПС. Някой има ли впечатления от Kraft и "спортните" им гърнета ??
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Причината да ти занимат гърнетата не е само махането на катализатора
просто им е било дошло времето.
А и махането на катализатора отпушва много приятно в ниски обороти, преди да го махна нямаше грам сила под 2000об/мин, а сега си върви без да се мъчи дори и с 1600-1800об/мин на пета или четвърта в града.
А и направо на мястото на средното гърне може да сложиш един резонатор за 50-60лв. вместо да даваш цифра пара за разни гърнета.

А и махането на катализатора отпушва много приятно в ниски обороти, преди да го махна нямаше грам сила под 2000об/мин, а сега си върви без да се мъчи дори и с 1600-1800об/мин на пета или четвърта в града.
А и направо на мястото на средното гърне може да сложиш един резонатор за 50-60лв. вместо да даваш цифра пара за разни гърнета.
- grandvizitor
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Леле какви са тези пари бе хора 400лв.
за гърнета стокови.Днес взехме на приятел цялата систена катализатор,пура,средно и задно за 50лв. е втора употреба но са 1000пати по добри от нови от нашите марки.Аз не знам какво целиш колега и дали искаш да е тиха като заводски или да вади по спортен рев но аз за бившия си АБФ до преди крайното гърне (което беше малко по скъпичко)цялата система си я направих за 85лв.Значи две резонансни гърнета елипсовидни големи по 30лв. чисто нови,тръба ф55 3,50лв метъра и 20лв труд.Не знам ама 400лв направо ме уби с цена,че то по добре да си поръчаш спортен колектор за тези пари а щом караш АБФ значи няма да си от нормалните и ще искаш колата ти да върви 


- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Това е много добър вариант но махнеш ли средното вече не можеш да я заглуш с нищо тази кола освен със средното което е главният заглушител при АБФ.Ама попринцип АБФ си е бегачка и да е тиха както стоково някакси не вървиbulr1dr написа:Вчера ходих точно в крафт и отпуших колата като махнах всичко и сложих два резонатора един след друг и права тръба до задното!Това всичко за 168лв с гаранция!Както казва колегата Нико, абфчето се отпуши в ниските и двата резонатора обират шума идеално!За мен това е добър вариант!

- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
rusiq_24 написа:Това е много добър вариант но махнеш ли средното вече не можеш да я заглуш с нищо тази кола освен със средното което е главният заглушител при АБФ.Ама попринцип АБФ си е бегачка и да е тиха както стоково някакси не вървиbulr1dr написа:Вчера ходих точно в крафт и отпуших колата като махнах всичко и сложих два резонатора един след друг и права тръба до задното!Това всичко за 168лв с гаранция!Както казва колегата Нико, абфчето се отпуши в ниските и двата резонатора обират шума идеално!За мен това е добър вариант!
Ами махнал съм средното и катализатора...значи от колекторите до отзад имам 2 резонатора един след друг в права линия и след това тръба до крайното и да ти кажа си е сравнително тиха!И аз си мислех че ще почне да гърми но се изненадах приятно.Крайното гърне ми е сток, може би ако е спортно ще е по друга бира!

- The_Overmind
- Мнения: 152
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 14:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта