Генерация за ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Генерация за ABF

Мнениеот grandvizitor » Сря 03 окт 2007 18:53


Кажете, каква генерация от колекторите назад да слагам. Искам качествени гърнета на разумни цени, да не са "ULTRA" racing - да не се издържа вътре, но все пак да се чува че е ABF! :wink:




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 03 окт 2007 22:01


АБФ се чува откум мотор..... а не отзад


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 04 окт 2007 19:48


Правилно АБФ-а се чува отпред, ако искаш звук и отзад има доста гърнета на различни фирми....Remus, Superspint,Sebring и т.н


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 04 окт 2007 20:02


със спортно филтърче мисля че ще чуваш това което искаш .


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 04 окт 2007 20:07


alpine написа:със спортно филтърче мисля че ще чуваш това което искаш .


Да ама не отзад :lol:


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Чет 04 окт 2007 20:14


Аз съм с панелен K&N. Проблемът е, че съм за смяна на всичките гърнета, защото имах неблагоразумието да си махна катализатора, който мислех, че се е запушил и спъва колата, а в последствие разбрах че моя е бил железен и не се запушвал. Така махайки го се увеличила скоростта на газовете отиващи към двете гърнета Walker и им разказа играта за 1-2 седмици. Така, че не ми се дават повече от 400лв за всичко от колекторите назад. Ходих днес в ASPO до Dunev, които са и ми казаха, че точно за ABF нямат изобщо. Отидох в Kraft и ми казаха, че ми сменят всичко за 392лв със "спортно" задно гърне. Като средното ще е на Vito, щото нямали те такова. Та явно при тях ще сменям, пък стискам палци да излезнат читави!... :?

ПС. Някой има ли впечатления от Kraft и "спортните" им гърнета ??


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 04 окт 2007 20:23


Причината да ти занимат гърнетата не е само махането на катализатора :wink: просто им е било дошло времето.
А и махането на катализатора отпушва много приятно в ниски обороти, преди да го махна нямаше грам сила под 2000об/мин, а сега си върви без да се мъчи дори и с 1600-1800об/мин на пета или четвърта в града.

А и направо на мястото на средното гърне може да сложиш един резонатор за 50-60лв. вместо да даваш цифра пара за разни гърнета.


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Чет 04 окт 2007 20:53


А разликата в шума каква ще е?? В Крафт ми искат 68лв за резонатор и 130 за средно гърне, което е Вито и е почти 2 пъти по-малко като размер от старото ми Уоукър и малко ме съмнява. Каква ще е разликата ако сложа 2ри резонатор вместо средно гърне? :shock


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 04 окт 2007 21:22


Ще шуми малко повече от преди, но и ще върви повече, на АБФ средното гърне е ебати голямата тава.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 04 окт 2007 21:57


Леле какви са тези пари бе хора 400лв. :shock за гърнета стокови.Днес взехме на приятел цялата систена катализатор,пура,средно и задно за 50лв. е втора употреба но са 1000пати по добри от нови от нашите марки.Аз не знам какво целиш колега и дали искаш да е тиха като заводски или да вади по спортен рев но аз за бившия си АБФ до преди крайното гърне (което беше малко по скъпичко)цялата система си я направих за 85лв.Значи две резонансни гърнета елипсовидни големи по 30лв. чисто нови,тръба ф55 3,50лв метъра и 20лв труд.Не знам ама 400лв направо ме уби с цена,че то по добре да си поръчаш спортен колектор за тези пари а щом караш АБФ значи няма да си от нормалните и ще искаш колата ти да върви :wink:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 05 окт 2007 20:40


Ходи при Лазаров. Направи ми две резонатори година и нещо карам с тях и няма проблем. Средното наистина отпушва доста. Човекът дава 2 год гаранция щото сам си ги прави.


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Мнениеот bulr1dr » Съб 06 окт 2007 8:04


Вчера ходих точно в крафт и отпуших колата като махнах всичко и сложих два резонатора един след друг и права тръба до задното!Това всичко за 168лв с гаранция! :wink: Както казва колегата Нико, абфчето се отпуши в ниските и двата резонатора обират шума идеално!За мен това е добър вариант! :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 06 окт 2007 13:36


bulr1dr написа:Вчера ходих точно в крафт и отпуших колата като махнах всичко и сложих два резонатора един след друг и права тръба до задното!Това всичко за 168лв с гаранция! :wink: Както казва колегата Нико, абфчето се отпуши в ниските и двата резонатора обират шума идеално!За мен това е добър вариант! :wink:
Това е много добър вариант но махнеш ли средното вече не можеш да я заглуш с нищо тази кола освен със средното което е главният заглушител при АБФ.Ама попринцип АБФ си е бегачка и да е тиха както стоково някакси не върви :lol:


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Мнениеот bulr1dr » Съб 06 окт 2007 15:12


rusiq_24 написа:
bulr1dr написа:Вчера ходих точно в крафт и отпуших колата като махнах всичко и сложих два резонатора един след друг и права тръба до задното!Това всичко за 168лв с гаранция! :wink: Както казва колегата Нико, абфчето се отпуши в ниските и двата резонатора обират шума идеално!За мен това е добър вариант! :wink:
Това е много добър вариант но махнеш ли средното вече не можеш да я заглуш с нищо тази кола освен със средното което е главният заглушител при АБФ.Ама попринцип АБФ си е бегачка и да е тиха както стоково някакси не върви :lol:


Ами махнал съм средното и катализатора...значи от колекторите до отзад имам 2 резонатора един след друг в права линия и след това тръба до крайното и да ти кажа си е сравнително тиха!И аз си мислех че ще почне да гърми но се изненадах приятно.Крайното гърне ми е сток, може би ако е спортно ще е по друга бира! :D


Потребителски аватар
The_Overmind
Мнения: 152
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот The_Overmind » Нед 07 окт 2007 13:19


Да питам - как седят нещата с гърнетата при дизелите, може ли да постигна някакъв ефект от генерация, щото скоро трябва да сменям така или инак гърнетата. Освен това ми се иска да сложа някакво по-хубаво задно, ама да не ми се очади бронята.

Тея еко брикети понякога димят много.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта