And the сложния път от малчо към ПРАСЕТО :) 1.8=>2.Х
- Vorsprung durch technik
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 29 яну 2007 13:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
K_Power написа:Тея скоби няма ли да се скъсат ве баце? Що не ги обши с телоподаващо там където си ги събрал със скобите! А и ако си използвал от тея скоби дет пише ТОРК на тях ...
Туй със скобите е стар лададжийски подход към нещата
И между другото Торк са си слънце пред тия, които сложих , но пък днес ги смених с по-дебели - на предишните снимки се виждат по-дебелите...
НИКОГА не бих заварявал пружина!!!
Скобите са само за придържане да не бягат и да не се разместват пружините - няма накъде чак толкова да ходят, пък и двете пружини отдолу си стъпват на стеблото за пълнителя
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kam_tod написа:Баце, вместо скоби що не сложиш планки с болтове? Ти хубаво си ги сложил "само за придържане да не бягат и да не се разместват пружините" ама ако едната пружина кляка повече от другата, ще има да ръсиш скоби по пътя... а за 'кълването' ще видиш дали го има само след като я подкараш.
Пружините са еднакви - гледах им кодовите точки преди да ги боядисам
Инак няма начин едната да кляка повече от другата според мен... абе като подкарам ще видим - то ще си покаже... ако не - останала ми е една цяла, здрава пружина и ще търся по моргите подобни пружини, но по-твърди...
Остана да си намеря гадните шпилки за регулиране на кормилните щанги, че нови вътрешни щанг лв/и не ми се купуват само заради тях, че са по 92 лв/брой, а тампоните са им перфектни
Прилагам и снимка на шпилките - някой да знае дали от Голф ще станат?
Дължина 110мм , ключ в средата 13мм, резба около 12мм, половината нормална, половината обратна...
- Vorsprung durch technik
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 29 яну 2007 13:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това на снимката понеже не се вижда е шпилка с лява и дясна резба и по средата е за ключ 17 нали? Голф на кормилните щанги няма такива шпилки! На механичната рейка имаш външнен накрайник, който навиваш на щангата, която е едно цяло с вътрешния накрайник, и имаш една гайка за стягане на външния накрайник! Такъв тип шпилка има Ауди Б4 на кормилната щанга! Имам една такава, но самата шпилка, част от външния накрайник където е резбата и част от щангата където е другата резба ще я ползвам за разпорна щанга на задните бомбета!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта