And the сложния път от малчо към ПРАСЕТО :) 1.8=>2.Х

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vorsprung durch technik
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vorsprung durch technik » Пет 25 апр 2008 23:34


колега ако нещо се откажеш от проекта ми пиши задължително :!:
Иначе на мойто ново АУДИ и аз не му мисля доброто,а и както е полу-куаттро :twisted:
Може да се видим и чуем някой ден да обсъдим идей и т.н.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 26 апр 2008 0:11


Vorsprung durch technik написа:колега ако нещо се откажеш от проекта ми пиши задължително :!:
Иначе на мойто ново АУДИ и аз не му мисля доброто,а и както е полу-куаттро :twisted:
Може да се видим и чуем някой ден да обсъдим идей и т.н.


To части има за още 1-2 проекта, та казвай ако ти трябва нещо :-D


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 26 апр 2008 21:46


Изображение

Изображение


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 26 апр 2008 21:50


Тея скоби няма ли да се скъсат ве баце? Що не ги обши с телоподаващо там където си ги събрал със скобите! А и ако си използвал от тея скоби дет пише ТОРК на тях ... :lol:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 26 апр 2008 22:20


K_Power написа:Тея скоби няма ли да се скъсат ве баце? Що не ги обши с телоподаващо там където си ги събрал със скобите! А и ако си използвал от тея скоби дет пише ТОРК на тях ... :lol:


Туй със скобите е стар лададжийски подход към нещата :-D
И между другото Торк са си слънце пред тия, които сложих :-D, но пък днес ги смених с по-дебели - на предишните снимки се виждат по-дебелите...
НИКОГА не бих заварявал пружина!!!
Скобите са само за придържане да не бягат и да не се разместват пружините - няма накъде чак толкова да ходят, пък и двете пружини отдолу си стъпват на стеблото за пълнителя :)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 27 апр 2008 19:31


E така сме от около месец... mhihi mhihi mhihi

Изображение


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 27 апр 2008 21:26


С тези двойни пружини какво кълване те чака.....

помисли и за това дали няма да се счупи пружината над мястото където свършват двете.....


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 27 апр 2008 22:37


Кълване в смисъл?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 28 апр 2008 18:16


The_Machine написа:Кълване в смисъл?

Ами ще подскачаш като жаба от неравностите по пътя. И аз бях така докато не сложих винтовото.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 28 апр 2008 20:22


Баце, вместо скоби що не сложиш планки с болтове? Ти хубаво си ги сложил "само за придържане да не бягат и да не се разместват пружините" ама ако едната пружина кляка повече от другата, ще има да ръсиш скоби по пътя... а за 'кълването' ще видиш дали го има само след като я подкараш.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 28 апр 2008 22:33


kam_tod написа:Баце, вместо скоби що не сложиш планки с болтове? Ти хубаво си ги сложил "само за придържане да не бягат и да не се разместват пружините" ама ако едната пружина кляка повече от другата, ще има да ръсиш скоби по пътя... а за 'кълването' ще видиш дали го има само след като я подкараш.


Пружините са еднакви - гледах им кодовите точки преди да ги боядисам :)

Инак няма начин едната да кляка повече от другата според мен... абе като подкарам ще видим - то ще си покаже... ако не - останала ми е една цяла, здрава пружина и ще търся по моргите подобни пружини, но по-твърди...

Остана да си намеря гадните шпилки за регулиране на кормилните щанги, че нови вътрешни щанг лв/и не ми се купуват само заради тях, че са по 92 лв/брой, а тампоните са им перфектни :(

Прилагам и снимка на шпилките - някой да знае дали от Голф ще станат? :)
Дължина 110мм , ключ в средата 13мм, резба около 12мм, половината нормална, половината обратна...
Изображение


Потребителски аватар
Vorsprung durch technik
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vorsprung durch technik » Пон 28 апр 2008 22:39


оказа се,че съм късметлия и при мене се слагат само по-дебели тампони и 5-ака си влиза като у дома.И има леко преправяне за радиатора.По натам като имам финанси ще се слага или 2.3 НГ или 2.0 20В НМ :twisted:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 28 апр 2008 23:27


Vorsprung durch technik написа:оказа се,че съм късметлия и при мене се слагат само по-дебели тампони и 5-ака си влиза като у дома.И има леко преправяне за радиатора.По натам като имам финанси ще се слага или 2.3 НГ или 2.0 20В НМ :twisted:


Я снимай! Не мисля, че ще е толкова лесно...


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 28 апр 2008 23:44


Това на снимката понеже не се вижда е шпилка с лява и дясна резба и по средата е за ключ 17 нали? Голф на кормилните щанги няма такива шпилки! На механичната рейка имаш външнен накрайник, който навиваш на щангата, която е едно цяло с вътрешния накрайник, и имаш една гайка за стягане на външния накрайник! Такъв тип шпилка има Ауди Б4 на кормилната щанга! Имам една такава, но самата шпилка, част от външния накрайник където е резбата и част от щангата където е другата резба ще я ползвам за разпорна щанга на задните бомбета!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 29 апр 2008 0:13


Знам си аз, че не търся при правилната марка... за кво не са му треснали една емблема Ауди на тоз моя чиреп и да се приключва със загадките :lol: :lol: :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта