Двигател от АБФ на голф1?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Двигател от АБФ на голф1?

Мнениеот MK2 » Вто 02 окт 2007 20:48


Възможна ли е конверсия АБФ мотор на голф единичка.Намерил съм страхотно купе от единичка и се замислям дали да не взема един цял ударен абф и да прехвърля всичко на единицата.Сигурно ще има много сложности.Става ли окачване от 2-ка,спирачки,мотора ще легне ли на тампоните?Изобщо съществуват много въпроси и ще се радвам някой да обясни как стоят нещата.




Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 02 окт 2007 21:09


Хващаш флекса, баце.
С труд и пари всичко става, няма невъзможна конверсия.
В нетя има много информация за проекти като твоя.
Успех!


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Вто 02 окт 2007 21:18


Ако тази мк1 е 1600 гти влиза кьт у дома си


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Вто 02 окт 2007 21:26


Тази единица е 1600 но не е GTI.Какви проблеми ще възникнат от това че не е GTI? Сега чета в един английски форум,че ABF има по-дълъг блок и при монтаж на голф 1 ще възникнат проблеми с напрасването.Може би KR мотор ще пасне по-добре.Продължавам да се ровя.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 02 окт 2007 22:41


Става но трябва да си помислиш за купето дали ще издържи на тягата и тежеста на мотора..... иначе всичко е лесно и става.....

По-безопасния вариант е КР и доста тунинговане. АБФ е Доста муден мотор!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 02 окт 2007 22:57


Bobby_ написа:Става но трябва да си помислиш за купето дали ще издържи на тягата и тежеста на мотора..... иначе всичко е лесно и става.....

По-безопасния вариант е КР и доста тунинговане. АБФ е Доста муден мотор!


Аре да не обиждаш АБФ мотора :lol: :mrgreen:
Може да е муден ама харчи по-малко от 1.8 моно :lol:

Какво разбираш под муден, носи на много повече леки модове от КР ( а реално погледнато АБФ си е КР с фейслифт + нормална инжекция.)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 02 окт 2007 23:57


:) Леки но без стабилен ефект!!! :)
Муден е защото е по-дългоходов тежък и спънат откъм електроника и механика....
Има доста неща които трябва да се направят за да тръгне както по добава този мотор....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 03 окт 2007 0:09


Не че е муден /скороста не се мери само на светофар/,но за лекото купе на Г1 дългоходов мотор няма смисъл.Верно в случея КР е по-добрия вариант.Ако обаче имаш под ръка хващаш го със съде жиците ,хващаш флекса и почваш да си играеш много.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 03 окт 2007 8:58


Муден, муден колко да е муден?!До към 4500 е муден.После с едни дребни модове като 4-1 колектор, леко барнат софтуер и мотора си върви като пушка.За турбиниране е лесен, скоростната му кутия не налага смяна с по-яка и не се троши лесно.Една чаша кола разлика в работния обем също е предпоставка за повече потенциал.Абе доусъвършенстван КР.Единственото по-хубаво на КР според мен са купетата на които се монтира фабрично.


ПП nikoo_1 чак се засегна хахахах. :lol:


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Сря 03 окт 2007 9:27


Ако мислиш да слагаш турбо е добре да ориентираш към ABF. Иначе няма смисъл от такъв двигател. И от KR според мен няма смисъл, щото не е нещо доста повече от DX-двигателя, който се монтира на mk1 GTI 1.8 112hp. Моят съвет е ABF, ако ще слагаш турбо (или мех. компресор), или вариантът, който ми допада повече е PG-двигател (G60), на който с един чип и ролка можеш да стигнеш подобаващи конски сили. :twisted:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Сря 03 окт 2007 10:13


fast_t написа:Ако мислиш да слагаш турбо е добре да ориентираш към ABF. Иначе няма смисъл от такъв двигател. И от KR според мен няма смисъл, щото не е нещо доста повече от DX-двигателя, който се монтира на mk1 GTI 1.8 112hp. Моят съвет е ABF, ако ще слагаш турбо (или мех. компресор), или вариантът, който ми допада повече е PG-двигател (G60), на който с един чип и ролка можеш да стигнеш подобаващи конски сили. :twisted:



KR не бил повече от DX :shock :lol: Човека иска яка атмосферка няма да слага охлюви 8)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 03 окт 2007 10:26


АБФа е си е най доброто решение просто не може да си покаже възможностите заради тежкия си маховик,тежкото купе на което се монтира и прословутата си ск. кутия която е пълен провал на бай ханс.И ако АБФ се сложи на единичка с скорости от 9А става нещо доста сериозно.А с малко доработки за които спомена Козунака си става доста прилична бегачка :wink:


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 03 окт 2007 11:07


Изображение
Изображение
Изображение
Hayabusa в голф :twisted:
Изображение
http://germancarscene.com/2007/05/10/ha ... -mk1-golf/
има две видеота


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Сря 03 окт 2007 11:22


Един приятел е сложил на тази единичка двигател 9А - 2000 16V от Корадо. Тези дни ще кача и снимки на двигателя :wink:

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Сря 03 окт 2007 11:24


Drago стига зарибява хората :lol: :lol: Тоя от Habusa върви за страх :twisted:
Тука слагат и от 1.8 Т от 4ка двигаетл: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3470349



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта