Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 29 яну 2008 12:14


K_Power написа:Иначе Брабус......
Изображение


Моя е същия 1:1

И на какво закачаш тоя стъпков мотор, отгоре на капака на клапаните има една малка планчица, но май трябва да има и нещо като ластик, или като допълнителна планка, което да го държи! Благодаря ти предварително!

Точно така, закрепя се към тази планка с едно гумен маншон, като ластик.
№4 на картинката

Изображение

Ето как седи (не се вижда много добре)

Изображение
Изображение




didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Вто 29 яну 2008 12:26


Браво, колега, поздравления. С интерес ще следя темата! ;)


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Вто 29 яну 2008 14:38


Евала, личи си желанието и старанието,което си вложил, сигурен съм,че "освежаването" ще даде хубав резултат :wink:

п.с мислиш ли да боядисваш коша преди да сложиш мотор-а?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 29 яну 2008 20:21


Благодаря ви отново за хубавите думи!
Ооо, ще го боядисвам и още как! По купето имам много работа, няма 1 точица ръжда, но ще го разкостя тотално! Ще изчистя дюшемето отвътре и отдолу под колата, ще ги изпръскам с грунд, после с черна боя, коша ше го мина с грунд и после цялата кола с 3л. жълта боя!
Благодаря на Брабус за снимките! Не мога да се сетя, на ПБ Голф-а, къде му стоеше бензиновата помпа отдолу! Той нали е с една подкачваща на 0.3 бар в резервоара и една нагнетателна на 3 бар, аз ше си използвам една от Мерцедес на 6.5 бар, регулатора на налягане ше си държи 3 бар в горивната рейка! Само, че трябва да й направя един резервоар около 0.500л да смуче първо през него, и на помпата и на филтъра да направя нещо като предпазител от по-дебела ламарина!


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 29 яну 2008 20:52


K_Power написа:...Не мога да се сетя, на ПБ Голф-а, къде му стоеше бензиновата помпа отдолу! ...
Пред задна дясна гума,има си и оригинални шпилки за закрепването на помпата! :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 29 яну 2008 21:34


Ах вйй проектанти такива :twisted:
Гледам добре върви подготовката поздравления и от мен и аз обичам част по част :)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 01 фев 2008 14:46


Мерси Стенли! :)
Реших да не ползвам корковата гарнитура за капака на клапаните и ше използвам ей тая, гумена на Елринг:

Изображение


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 01 фев 2008 14:47


какви пари таз гарнитура :roll:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 01 фев 2008 14:50


Smoke написа:какви пари таз гарнитура :roll:


Тази е 25лв, иначе корковата е 6лв! А стоманената ми гарнитура за главата на Виктор Рейнц, вътре единия слой стомана е Виктор Рейнц, а средната част е Елринг, нея я взех за 77лв чрез един приятел с отстъпка, иначе цената й беше малко над 100лв!


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 01 фев 2008 15:50


благодаря :wink: айде последно спам.а гарнитура на главата не от тези над 100 кинта?ориентировъчно :roll:


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пет 01 фев 2008 16:03


K_Power написа:Мерси Стенли! :)
Реших да не ползвам корковата гарнитура за капака на клапаните и ше използвам ей тая, гумена на Елринг:


Добър избор, само че доколкото знам се сменят и шпилките с по-дълги такива. :roll:


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Пет 01 фев 2008 16:51


Не е с по-дълги,а с такива които са без ограничетел(така да се каже)в средата :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 02 фев 2008 16:40


Ето го и дебитомера(VAF), тоя е от Фронтера 2,4 - C24NE мотор, съпротивленията на MAF-а и на IAT са идентични с тези на VAF-a от PB. Отначало си мислех, че няма да стане, защото тоя е с 5 пина, а на PB-то е с 4, но пък после му видях схемата и 1 пин не се използва!

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 03 фев 2008 5:21


Направих си една таблица с различните разпределителни валове слагани на Голф 1 и Голф 2, съжалявам, но съм сложил и фазите на моя вал от DS, тоя мотор не се слага нито на Голф 1, нито на Голф 2, но просто с него ше карам и затова го сложих. Ако си намеря вал от ДХ или от ЕГ ... :)

Изображение


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Нед 03 фев 2008 12:51


Що не си сложиш най-баналния от 2е???или не си поръчаш един от някъде по-спортен, така или иначе си инвестирал доста пари, сменял си водачи, работи, един вал 272 или 276 ще ти дойде перфектно...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта