как да издиря в търсачката 2E swap to 16v...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

как да издиря в търсачката 2E swap to 16v...

Мнениеот lowrider » Вто 08 апр 2008 17:28


...или нещо от сорта, помня че беше дискутирано и отхвърляно, но искам да намеря темичките.
Мерси!




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 08 апр 2008 17:33




Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 08 апр 2008 17:39


мерси колега, тъкмо се зарадвах но уви, интересува ме как да сложа 16в глава на 2е блока...


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Вто 08 апр 2008 17:43




Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 08 апр 2008 18:18


Мерси, колега, ама и това не е.Имаше конкретни теми преди. А това, че както е при 1.8 така било и при 2.0 както казва колега Личо, не съм съгласен :?

дано някой се сети за нещо ключово в тях и да изникнат, после така или иначе ще се преместя към тунинга с въпрос за глава от ПБ на мястото на 2Е-вовата


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 08 апр 2008 22:54


:help:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 08 апр 2008 23:16


ми че то и ПВ и 2Е са осемклапанови :roll: нещо немога да ти хвана идеята...


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Вто 08 апр 2008 23:25


lowrider написа:мерси колега, тъкмо се зарадвах но уви, интересува ме как да сложа 16в глава на 2е блока...


Ами само с глава няма да минеш :idea: Не си спомням да има точно таква тема. Принципно блоковете на 2Е и АБФ трябва да са идентични. Разликата е минимум в буталата (и главата де :wink: ), но вече не знам дали няма да има и разлика в биелите и коляновия вал :idea:

АБФ няма горивна камера в буталото, докато 2Е има :idea:


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 08 апр 2008 23:44


Plamen_RI написа:ми че то и ПВ и 2Е са осемклапанови :roll: нещо немога да ти хвана идеята...


чета clubgti.com и там масова трансплантация на мк2 1.8pb е да слагат долнище от 2е, ефектът бил доста добър за 8в мотор.

musura написа:Ами само с глава няма да минеш Idea Не си спомням да има точно таква тема. Принципно блоковете на 2Е и АБФ трябва да са идентични. Разликата е минимум в буталата (и главата де Wink ), но вече не знам дали няма да има и разлика в биелите и коляновия вал Idea

АБФ няма горивна камера в буталото, докато 2Е има Idea


ейй като че ли съм срещал преди години такава и имаше някакви доводи против тази манипулация, а в чужбина чета че ги нанизват



п.п как да направим, ако може да се премести и едитне темата в тунинг или да се заключи тази и да пусна там нова?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Вто 08 апр 2008 23:54


На ПБ може от 2Е долнище (както аз на КР-а сложих от АБФ), ама се сменя цялото долнище - бутала, колянов вал, блок...

Обаче ти искаш 2Е-то да го правиш 16В - демек освен глава, ще ти трябват поне и буталата от АБФ, а за биели и колянов вал - ще трябва да се изкажат по-начетените колеги.


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 09 апр 2008 0:07


аз искам да направя 16в от 2е с минимум раходи (нека пропуснем смени целия двигател или продай колата) та нека разгледам въсможностите за глави от кр,пл и 9а освен абф варианта ако може


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 09 апр 2008 5:21


lowrider написа:Мерси, колега, ама и това не е.Имаше конкретни теми преди. А това, че както е при 1.8 така било и при 2.0 както казва колега Личо, не съм съгласен :?
...

С кое по-точно не си съгласен... :roll:


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 09 апр 2008 12:41


Li4o написа:
lowrider написа:Мерси, колега, ама и това не е.Имаше конкретни теми преди. А това, че както е при 1.8 така било и при 2.0 както казва колега Личо, не съм съгласен :?
...

С кое по-точно не си съгласен... :roll:


ами по това което съм чел ми става ясно, че ако искаш да направиш например от ПБ - КР/ПЛ трябва да слагаш механичен инжектор, докато 2Е-АБФ можеш да ползваш същите инжектори , ще се опитам да намеря някой описан проект тези дни и да го преведа, само да намеря обяснен от ... до... , че на запад си пестят приказките...


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 09 апр 2008 13:12


Колега, нещо ми се струва, че четеш, ама малко разбираш от това което си прочел... :roll:
За да преминеш от 8 клапана на 16 трябва да си наясно с някои основни момента:
1. Трябват ти бутала от 16 винтилов Голф, за да не ти падне степента на сгъстяване от по-голямата горивна камера на 16 винтиловата глава.
2. Трябва да си избереш най-удобния за теб инжекцион - ако имаш подръка инжекцион от 2Е - търсиш варинт да го направиш да работи с 16 винтиловата глава...
Но по това , което пишеш лично моето мнение е че сам едва ли ще се справиш с подобна трансплантация и колкото и да ти обясняваме и пишем - няма да помогнем особено...просто се иска много четене и добра общо-техническа култура, за да се заемеш с подобна трансплантация. Нямаш идея с какви досадни проблеми ще се сблъскаш като започнеш, на които трябва да търсиш решение в движение....

Един твой колега напоследък зарина форума с въпроси и теми по подобен проблем и колкото повече му се обясняваше - единствения ефект беше, че само му се увеличаваха въпросите.... ;)


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 09 апр 2008 15:47


прав си колега, всичко почна от това че имам под ръка едно перфектно Т25 и един кулер и си чета тук там, но да се турбинира 2е няма особен смисъл затова мислех първо да го направя 16в и в последствие 16вт с мегаскуъртче, като не преследвам никакви велики спортни постижения, я удари един катанец за сега, а живот и здраве като го почна лятото пак ще я отключим и без това сега нямам време.

:lock:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта