...или нещо от сорта, помня че беше дискутирано и отхвърляно, но искам да намеря темичките.
Мерси!
как да издиря в търсачката 2E swap to 16v...
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
lowrider написа:мерси колега, тъкмо се зарадвах но уви, интересува ме как да сложа 16в глава на 2е блока...
Ами само с глава няма да минеш Не си спомням да има точно таква тема. Принципно блоковете на 2Е и АБФ трябва да са идентични. Разликата е минимум в буталата (и главата де ), но вече не знам дали няма да има и разлика в биелите и коляновия вал
АБФ няма горивна камера в буталото, докато 2Е има
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
Plamen_RI написа:ми че то и ПВ и 2Е са осемклапанови нещо немога да ти хвана идеята...
чета clubgti.com и там масова трансплантация на мк2 1.8pb е да слагат долнище от 2е, ефектът бил доста добър за 8в мотор.
musura написа:Ами само с глава няма да минеш Idea Не си спомням да има точно таква тема. Принципно блоковете на 2Е и АБФ трябва да са идентични. Разликата е минимум в буталата (и главата де Wink ), но вече не знам дали няма да има и разлика в биелите и коляновия вал Idea
АБФ няма горивна камера в буталото, докато 2Е има Idea
ейй като че ли съм срещал преди години такава и имаше някакви доводи против тази манипулация, а в чужбина чета че ги нанизват
п.п как да направим, ако може да се премести и едитне темата в тунинг или да се заключи тази и да пусна там нова?
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
Li4o написа:lowrider написа:Мерси, колега, ама и това не е.Имаше конкретни теми преди. А това, че както е при 1.8 така било и при 2.0 както казва колега Личо, не съм съгласен
...
С кое по-точно не си съгласен...
ами по това което съм чел ми става ясно, че ако искаш да направиш например от ПБ - КР/ПЛ трябва да слагаш механичен инжектор, докато 2Е-АБФ можеш да ползваш същите инжектори , ще се опитам да намеря някой описан проект тези дни и да го преведа, само да намеря обяснен от ... до... , че на запад си пестят приказките...
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Колега, нещо ми се струва, че четеш, ама малко разбираш от това което си прочел...
За да преминеш от 8 клапана на 16 трябва да си наясно с някои основни момента:
1. Трябват ти бутала от 16 винтилов Голф, за да не ти падне степента на сгъстяване от по-голямата горивна камера на 16 винтиловата глава.
2. Трябва да си избереш най-удобния за теб инжекцион - ако имаш подръка инжекцион от 2Е - търсиш варинт да го направиш да работи с 16 винтиловата глава...
Но по това , което пишеш лично моето мнение е че сам едва ли ще се справиш с подобна трансплантация и колкото и да ти обясняваме и пишем - няма да помогнем особено...просто се иска много четене и добра общо-техническа култура, за да се заемеш с подобна трансплантация. Нямаш идея с какви досадни проблеми ще се сблъскаш като започнеш, на които трябва да търсиш решение в движение....
Един твой колега напоследък зарина форума с въпроси и теми по подобен проблем и колкото повече му се обясняваше - единствения ефект беше, че само му се увеличаваха въпросите....
За да преминеш от 8 клапана на 16 трябва да си наясно с някои основни момента:
1. Трябват ти бутала от 16 винтилов Голф, за да не ти падне степента на сгъстяване от по-голямата горивна камера на 16 винтиловата глава.
2. Трябва да си избереш най-удобния за теб инжекцион - ако имаш подръка инжекцион от 2Е - търсиш варинт да го направиш да работи с 16 винтиловата глава...
Но по това , което пишеш лично моето мнение е че сам едва ли ще се справиш с подобна трансплантация и колкото и да ти обясняваме и пишем - няма да помогнем особено...просто се иска много четене и добра общо-техническа култура, за да се заемеш с подобна трансплантация. Нямаш идея с какви досадни проблеми ще се сблъскаш като започнеш, на които трябва да търсиш решение в движение....
Един твой колега напоследък зарина форума с въпроси и теми по подобен проблем и колкото повече му се обясняваше - единствения ефект беше, че само му се увеличаваха въпросите....
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
прав си колега, всичко почна от това че имам под ръка едно перфектно Т25 и един кулер и си чета тук там, но да се турбинира 2е няма особен смисъл затова мислех първо да го направя 16в и в последствие 16вт с мегаскуъртче, като не преследвам никакви велики спортни постижения, я удари един катанец за сега, а живот и здраве като го почна лятото пак ще я отключим и без това сега нямам време.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта