Генерация за АБФ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
vento 1.8
Мнения: 143
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Генерация за АБФ

Мнениеот vento 1.8 » Вто 30 окт 2007 18:05


:D Здравеите колеги.Наскоро се сдобих с голф 3гти 16в.Но средното ми гърне е зза смяна.Мисълта ми е да го сменям ли пак или да се сложа траба на местото му?Какъв ще е по-добрия вариант ,колата да се отпуши още повече??Благодаря предварително :D




Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 30 окт 2007 18:28


А търсачката попрегледа ли колега....Пробвай, гарантирам ти плодотворно търсене. 8)


vento 1.8
Мнения: 143
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот vento 1.8 » Вто 30 окт 2007 18:34


Попрегледах ама така и не разбрах кои е наи-удачния вариант за вървеж..... :( .Ако някои знае къде мога да свървша тази работа в пловдив ще му бъда благодарен :D


Потребителски аватар
Kimi_Raikonen
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Modena

Мнениеот Kimi_Raikonen » Вто 30 окт 2007 18:44


средното гърне е резонаторно- то обира високите честоти, задното не може- то е главно разширително, та без средно гърне ще изправиш на нокти всички кучета от квартала. :017: :017: :017:


vento 1.8
Мнения: 143
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот vento 1.8 » Вто 30 окт 2007 20:31


Kimi_Raikonen написа:средното гърне е резонаторно- то обира високите честоти, задното не може- то е главно разширително, та без средно гърне ще изправиш на нокти всички кучета от квартала. :017: :017: :017:

:shock хаахах.Трябва да се замени с резонатор??Така ли да :?: разбирам


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 30 окт 2007 20:34


Добре де колега що за въпрос,малко ако се замислиш сам ще си отговориш.Естествено че спъва средното а и което и да е,всяко гърне спъва малко или много ама тука става въпрос за например 0.5-1кс.Ако мислиш че би го осетил махайго ако не поне ще я олекотиш колата с около 5кг :lol: Тва ще е ползата а комшиите ще те намразят и като тръгваш на дълъг път повечко аналгинчета :wink:


vento 1.8
Мнения: 143
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот vento 1.8 » Вто 30 окт 2007 20:59


Тези дни ще гледам да сменя средното с резонатор,ще махна и катализатора :lol: Трябва да се 8) чува ,че е Абф...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 30 окт 2007 21:13


vento 1.8 написа:Тези дни ще гледам да сменя средното с резонатор,ще махна и катализатора :lol: Трябва да се 8) чува ,че е Абф...


Напиши резултата и колко се променя шума според твойте уши :lol:


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Мнениеот bulr1dr » Сря 31 окт 2007 0:14


Аз докато не махнах задното разлика в шума нямаше кой знае каква, виж след това стана :heeeavy metal


Потребителски аватар
baks
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг

Мнениеот baks » Сря 31 окт 2007 1:14


аз продавам един резонатор на 63мм на М33 много малко е каран


vento 1.8
Мнения: 143
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот vento 1.8 » Сря 31 окт 2007 8:58


прати на лични да видим какво можем да направим :D


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 31 окт 2007 10:39


Резонатор на мястото на катализатора, резонаторно на мястото на средното и крайно проходно. Там е истината според мен :) и никакви прави тръби :D


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Мнениеот bulr1dr » Сря 31 окт 2007 12:19


VeilSide написа:Резонатор на мястото на катализатора, резонаторно на мястото на средното и крайно проходно. Там е истината според мен :) и никакви прави тръби :D

:да:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 31 окт 2007 12:48


VeilSide написа:Резонатор на мястото на катализатора, резонаторно на мястото на средното и крайно проходно. Там е истината според мен :) и никакви прави тръби :D
Яко бучене на ниски и заглушаване във високи.Точно това се постига с резонаторите :wink: За мен най добрия вариант е права тръба до отзад и крайно заглушаващо но с по широк вход и изход :wink: От личен опит го казвам,колкото и резонарори да се наредят гадното бучене на ниски си остава :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта