АФН-разтоварващ клапан за ТУРБО

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
juliogs
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

АФН-разтоварващ клапан за ТУРБО

Мнениеот juliogs » Вто 30 окт 2007 0:38


Колеги имам Пасат 1.9 ТДИ-110 и съм си наумил да си сложа разтоварващ клапан (така наречения-blow off valve) на турбината!
Някой ако е в час с това къде точно се монтира моля за повечко инфо че доста рових за такава тема но нищо не открих :roll:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 30 окт 2007 1:16


а самия клапан на твоята турбина за какво ли служи :?: :lol:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 30 окт 2007 8:29


тихо там.. и аз ено време исках да й сложа нещо такова нали "да съска" (ама немах турбо леле..)


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Вто 30 окт 2007 9:49


Интересно кога ли колегите ще се научат първо да попрочетат нещичко за устройството и принципа на действие на съответния елемент или агрегат който са решили да поставят на автомобила си и тогава да търсят помощ при осъществяване на проекта !!!!!

КОЛЕГА, принципа на действие на разтоварващия клапан се различава коренно от принципа на управление на всички детайли от конструкцията на принудителното свръхпълнене на твоя мотор. Накратко казано няма как да създадеш разреждане в пълнителния колектор на двигателя ти за да управляваш разтоварващ клапан. Такъв вид контрол на разтоварване на налягането при върнат педал на газта при ТДИ ( тези чийто турбини са с променлива геометрия) се осъществява от направляващият апарат на турбината на турбокомпресора.
Да има и blow off за ТДИ, но там действието му се ограничава с това да "съска" за радост на публиката. Имам и линкове към подобни "джиджавки" но са ми на компа в къщи, ако те интересува довечера може да се поровя и дано да ги намеря.

Дерзайте


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 30 окт 2007 19:03


blow-off върши работа ако имаш дроселова клапа - демек трябва бензинов мотор който не е с директно впръскване :wink:


juliogs
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот juliogs » Вто 30 окт 2007 19:28


Абе аз почти бях сигурен че за ТДИ и турбина с променлива геометрия не става но в едни други форуми ме уверяваха че този клапан можел да се слага на всякакво турбо и затова попитах има ли някой който да ме осветли по въпроса
А за дроселовата клапа не съм съгласен с колегата Rabbit_TDI та нима нямя бензин с директно впраскване кокво ще кажеш за GDI на Мицубиши че и турбо му слагат :screwy



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта