Помагайте с избора на двигател...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Помагайте с избора на двигател...

Мнениеот FreeSoul » Пон 15 окт 2007 19:50


Пускам отделна тема от "Освежаване..." , защото тази ще ми е нужна ( с ваша помощ) да си изясня какъв двигател аджаба да сложа на голфчето. Първоначалната идея беше да и забия едно ТДИ и работа почти стана, но аз мое огромно съжаление на приказки е едно в действителност друго, както и да е....

Та сега се чудя какво да бъде бензин/газ или дизел? Колата ще е ежедневна, за ходене насам-натам и вършене на работа. За вдигане на адреналина ще си ползвам другата колица.....

Както стана ясно ако искам да сложа TDI трябва да взема цяло кола и да прехвърлям, но въпреки това има доста усложнения, после пък кефа е пълен и разхода екстра.
От друга страна си мисля за няква бензинка минимум 1.8 най-която да и забия една газова и пъркам насам-натам. Предполагам там интервенцията ще е по-лесна, но не знам кой точно двигател да избера.

п.с За карбуратори не искам и да чуя :lol:

Вие сте на ход....




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 15 окт 2007 19:56


Щом ше я караш на газ, а кажи ми само какво му е на карбуратора!?
Ако ше я караш на газ, друго освен карбуратор или моно не ти трябва! То че 1.8 моно и 1.8 карбуратор нали има голяма разлика, да във вървежа разлика нямат никаква, но за сметка на това на моното имаш един комп, регулатор на празния ход, ТПС, инжектор и маса кабели, които при карба липсват и разлика във вървежа няма, освен, че моното е по-усложнено!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 15 окт 2007 19:59


K_Power написа:Ако ше я караш на газ, друго освен карбуратор или моно не ти трябва!
:arrow:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пон 15 окт 2007 20:53


Не знам защо но нещо съм много скептичен към тези карбуратори и газ. Като че ли ми иска да е нещо по съвременно? Примерно 1.8 ABS мотора ми се върти в главата ако ще е на газ. А ако е дизел май освен ТДИ 90 или 110кс. няма други варианти :roll:


Потребителски аватар
iliev77
Мнения: 375
Регистриран на: Съб 06 авг 2005 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iliev77 » Пон 15 окт 2007 20:55


А едно 2Е става ли ? :wink:


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пон 15 окт 2007 20:59


1,9 TD AAZ с турбо от ТДИ, интеркулер, радиатор за маслото и малко промени по помпата- разход като на ТДИ ако не го натискаш много а ще върви много повече (около 150 кс. и 200 НМ мисля е реалистично )


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 15 окт 2007 21:33


rusty написа:1,9 TD AAZ с турбо от ТДИ, интеркулер, радиатор за маслото и малко промени по помпата- разход като на ТДИ ако не го натискаш много а ще върви много повече (около 150 кс. и 200 НМ мисля е реалистично )


Да, и излезна малко над 1000лв!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 15 окт 2007 21:35


FreeSoul написа:Не знам защо но нещо съм много скептичен към тези карбуратори и газ. Като че ли ми иска да е нещо по съвременно? Примерно 1.8 ABS мотора ми се върти в главата ако ще е на газ.


За газ само дросела играе и моторчето за празен ход, компира се мъчи да прави нещо и съвременното губи малко или много смисъл.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Пон 15 окт 2007 21:55


Diza Powaaa :) Като имаш кола за адреналин(АБФа) тогава скачай на по-икономичното ;)


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пон 15 окт 2007 22:02


Ами и аз като че ли натам повече клоня към дизела за икономия, а не ми трябва да хвърчи, а върви нормално.


1,9 TD AAZ с турбо от ТДИ, интеркулер, радиатор за маслото и малко промени по помпата- разход като на ТДИ ако не го натискаш много а ще върви много повече

Това възможно ли е и какви трудности ще срещна по пътя?

Другия вариант за диз. двг?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 15 окт 2007 23:09


Моноинжекцион РП или АБС и с газта нямаш грижи. Слагаш един ламбда контрол и се раждаш откъм разход.Пълния инжекцион не е препоръчителен за газ.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 15 окт 2007 23:39


L&R написа:
FreeSoul написа:Не знам защо но нещо съм много скептичен към тези карбуратори и газ. Като че ли ми иска да е нещо по съвременно? Примерно 1.8 ABS мотора ми се върти в главата ако ще е на газ.


За газ само дросела играе и моторчето за празен ход, компира се мъчи да прави нещо и съвременното губи малко или много смисъл.


И стъпковия мотор не играе роля, щото той е вързан към ЕКУ-то, а ти кат пуснеш тая газ през това моно ЕКУ-то си нема и на представа какво става вътре! Откъм разход 1,8 на газ, очаквай около 10! Ако толко искаш инжекция, може да си купиш газов инжекцион ... но мерси, да дадеш 1100лв за газова уредба .... просто по-добре си купи дизел, ако имаш намерение за газов инжекцион! Кат не искаш да ти хвърчи, взимай си един 1,9 ТД 75 коня, спивай нафта и карай, а и 1,6ТД да си купиш пак е добре, даже е и по-икономичен, а си върви перфектно и стария Пасат и на Голф и разход 5л! А да купуваш мотори, пък и турбини от еди какво си, пък маслени радиатори, стана много дълга и широка и най-важното и скъпа щом просто искаш да се движиш ефтино и не искаш да лети!


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 16 окт 2007 3:16


rusty написа:1,9 TD AAZ с турбо от ТДИ, интеркулер, радиатор за маслото и малко промени по помпата- разход като на ТДИ ако не го натискаш много а ще върви много повече (около 150 кс. и 200 НМ мисля е реалистично )
Да те светна само, че на 90 коньовото TDI въртящия момент е 204 Nhm, а 150 коня от 1.9 TD си е почти невъзможно, макс. 110-120.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Вто 16 окт 2007 12:19


Газов инжекцион няма да слагам, ще карам с обикн.газова уредба ако сложа бензинов двигател. Като гледам мненията вариантите са два RP & ABS.

Относно дизела- 1.6 няма да сложа. Този 1.9 не го знам как върви,но си е вариант, не знам само дали ще е лесна трансплантацията - скорости,инсталации и т.н

Имам чувството че с моното ще имам повече ядове при прехвърлянето отколкото с дизела.....


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Вто 16 окт 2007 13:27


RP-то ще ти е най лесно да го монтираш(а и все пак за това купе е мислен) и от бензиновите двигатели мисля че ще ти даде най малък разход........с един jetspark и ламбда симулатор мисля 9 лева на 100 километра градско :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта